Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Onnea plussanneille !
Tänään olis sitte kp 28/25-28. Toissa päivänä tein testin ja näytti negaa. Samana iltana menkkamaisia kipuja sekä vähän kirkasta liman sekaista verta. Aattelin, että hanat aukee seuraavana päivänä, mut ei mitään.
Mut ilmeisesti täs joutuu vaan tyytyä odottelemaan seuraavaa kiertoa.
 
Kiitos MiNalo! :) Onneksi clomit toimi mulla. Toivotaan, että ei menis kauaa, kun sinäkin saat hyviä uutisia! Carolina30+:lle myös tsempit täältä!

Heidukka, aivan mahtavaa! Äkkiä uuden testin ostoon ja samantien uudestaan testaileen, kyllä se viiva varmasti sieltä löytyy ja vahvistuu! Ja Kokkeli vaihtuisko se nega sittenki plussaksi, jos kerran menkat ei kunnolla ala??? :)
 
Näkyyhän tämä toimivan. Olen ihan uusi täällä, joten moi vaan kaikille. En oikein tiedä mihin tänne kuulun, kun olen jo 40 plus, suurperheellinen, vauvakuumeinen, keskenmeno takana ja kaiken kukkuraksi hullukin:headwall:

Ongelma taitaa lähinnä olla pakkomiele, suuri halu vielä yhteen raskauteen.

Olin raskaana vielä 2 viikkoa sitten. Koko raskauden oli pientä vuotoa. Viikolla 12 sitten tuli raju verenvuoto ja olisin vuotanut kuiviin, jos mieheni ei olisi ollut kotona soittamassa ambulanssia. Vuodin verta 4l ja lääkäri totesi, että ajoissa tulin sairaalaan.Nyt elokuussa tutkitaan, otetaan verenkuva ja päästään tietämään, miksi vereni ei hyytynyt normaalisti. Tilanne oli vakava, mutta nyt se on sairaalan tiedossa.Alkiota ei näkynyt missään vaiheessa, en käynyt alkuraskauden ultrassa ja olin juuri menossa muutaman päivän päästä np-ultraan.

Lääkäri kysyi, vieläkö on lapsitoiveita ja en ollut uskoa korviani, kun ääneni piipitti nenäletku sieraimissa, että oishan tässä se iltatähti. Näin jotenkin lääkärin katseesta, että tässä tais olla muutama tunti sitten yks muori hyvin lähellä päätyä itse iltatähdeksi taivaalle:(, mutta antoi luvan yrittää jo heti 6 viikon kuluttua.

Nyt tässä mietin, että olenko minä nyt ihan hullu, että tälläisen jälkeen vielä haaveilen raskautumisesta:p Hullu tai ei, tässä ollaan!

Kaikkein surullisinta tässä koko hommassa näin jälkikäteen on se, etten ole uskaltanut kenellekään kertoa keskenmenosta ja lapsihaaveista, koska minut tuomittaisiin itsekkäänä, hulluna ja pelättäisiin minun puolestani. Enkä ole yhtään väärässä. Olen siis hyvin yksinäinen kuumeeni kanssa ja siksi tulin tänne.Vauvakuume pitäisi olla iloista aikaa, mutta nyt se on muuttunut pelottavaksi ja värittömäksi. Toivottavasti saisin tämän palstan kautta sen ilon vauvakuumeeseeni.

Mitä todennäköisemmin en ehkä enää koskaan saa lasta, ikäni ja kahden peräkkäisen keskenmenon takia ( edellisessä alkio oli kuollut viikolla 8). Mutta saako haaveita ja unelmia olla?
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Tintti-Tiivari..ihan ensiksi - iso pahoitteluni keskeytyneistä raskauksistasi, halitus:hug:
..siulla tuo viimonen ollutkin jo todella peloittava vuotoineen:O

Kirjoittelit:
Mutta saako haaveita ja unelmia olla?

Saa ja pitäähin olla!:heart::)

Tämä on ihuna pino ja täällä siulla kohtalosisaria paljon:heart:
..itsekkin täällä melkeinpä päivittäin käyn - ainahin kurkkimassa;)

Meitä 40+ kuumeilijoita löytyy täältä "olkkaristamme" jos haluat käydä tutustumassa:wave:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
..voit kuumeilla listalla tai ihan miten haluat - vaikka taustalla.

Olet sydämellisesti Tervetullut niin halutessasi.:kiss:

Useilla meilläkin jo keskeytyneitä takana:ashamed:(itselläni 4 ja ikää kohta 47v./2 lasta entuudestaan: 25v ja talvella nuorimmainen täyttää 8v:heart:)

Pinossamme kuumeillaan joko ihan ensimmäistä pieniäistä tai sitten jopa 9:ttä pientä.:)
..on luomuna yrittäviä, hoidoilla ja "itsellisiä" kuumeilijoitahin.=)


Hyviä vointeja:heart: ja Aurinkoisia kesäpäiviä!

T. *mur-mur*
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos *mur-mur*:kiss:

Olihan tämä sellainen kamala tilanne, mistä jäi ikävät muistot miehellekin. Juteltiin jo siihen malliin, että vauvahommat saa jäädä. Itse nyt tietysti olen perehtynyt kaikkiin mahdollisiin verenvuototauteihinkin ( googlesta löytyy) ja jopa suuriin osiin tämän kaltaisiin vuotoihin, löytyy selitys ja apu. On harvinaisempaa, jos löytyisi jokin vakava verenvuototauti ja siihen pitäisi jo olla selkeet merkit, että kuukautisvuoto ja muut vuodot olisivat runsaita, mutta ne ei ole. Mutta johtuuko tämä sitten monista raskauksista, kaavinnoista, sektioista, että kohtu on menettänyt voimiaan ja sieltä on tuhoutunut niin paljon sellaista, joka aiheuttaa keskenmenoja ja vuotoja, niin sitä ei tiedä, mutta varmasti minut tutkitaan nyt perinpohjin. Tällä hetkellä vaan odottaminen tutkimustuloksia ja itsestään tutkimuksia on pitkä- 2kk- mutta vauvakuumeisen ja varsinkin vanhan odottajan silmissä tuo aika on ikuisuus:D
Mutta edelleen toipilaana tässä mennään. Keskenmeno vuoto on edelleen menossa, eli ei tässä nyt vielä aloiteta yritys:) Ja ensin haluisin johonkin järjestykseen nuo ajatukset, tunnen jostain syystä huonoa omaatuntoa kuumeilustani...kun pitäisi jo osata lopettaa:D
 
Sateisen päivän kunniaksi joskos sitä kirjoittelisi tänne... Takana reilu kaksi viikkoa keskeytyneestä keskenmenosta, joka havaittiin np-ultrassa. Alkio oli menehtynyt viikolle 7+ jotain. Raskausoireet olivat vähäisiä, mutta niin olivat edellisessä, onnistuneessa raskaudessakin. Vuotoa tai kipuja ei ollut. Tuli siis melko puun takaa. Lääkkeet sain, vuoto alkoi oppikirjan mukaisesti ja on nyt päättynyt. Hätähousuna tein tuossa alkuviikosta raskaustestin, joka iloiseksi yllätykseksi oli jo negatiivinen. Toivottavasti kaikki olisi nyt tullut ulos. Tarkoitus olisi aloittaa yritys heti uudestaan ja ovista ryhdyn tikuttamaan varmaan huomisesta. Mulla on kierto aivan epämääräinen ja pitkä, joten oviksen bongailu muuten on täysin mahdotonta.

Kumma, kun tuosta uudelleen yrittämisestä on niin montaa eri ohjetta. Meille sanottiin, että heti vaan kun vuoto loppuu, voi aloittaa. Samaa luki myös sairaalasta mukaan saamassamme ohjelappusessa. Kuitenkin monelle lääkärit ovat suositelleet odottamaan vähintään yhdet kuukautiset. Mistäköhän moinen johtuu?

Valitettavan monta tuttua täällä on tuolta joulukuisten-ketjusta: ainakin Miwwi, Kattikati, Mosmos ja Iitu85. Pikaisesti tässä lueskelin jo teidän kuulumisia, toivottavasti saataisiin kaikki hyviä uutisia tässä mahdollisimman pian :heart:

Meillä on ennestään kohta 2-vuotias lapsi, jota edelsi niin ikään keskenmeno rv 7. Tuolloin km alkoi ja hoitui itsestään. Raskauduin km jälkeen heti seuraavien kuukautisten jälkeen. Toivotaan ripeää tahtia tälläkin kertaa :) Viimeksi ainakin tuntui, että tähän suruun ja murheeseen ei mikään muu auta, kuin uusi raskaus. Jotenkin olo on ollut ristiriitainen, toisaalta on ollut helpompaa käsitellä asiaa, kun on onnekseen saanut jo yhden lapsen. Se on enemmän, kuin muutama vuosi sitten olisi uskaltanut edes toivoa. Toisaalta olo on niin katkera, kun tämän piti TAAS sattua meille. Minusta yksi keskenmeno per nainen olisi jo ihan riittävä koettelemus!

Todella surullisia tarinoita täältä on saanut lukea. Voimia, aurinkoa ja jaksamisia kaikille meille tasapuolisesti :heart: En osaa vielä mistään kp:stä sanoa, mutta listalle minut voi laittaa 29 v., kkm 5/2012 ja toinen lapsi toiveissa.
 
Viimeksi muokattu:
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Maanantaina 18.6.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 82/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 32/28-30
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 26/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 32/26-28
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 18/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 3/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 5/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_______________________KP "34"/30-32

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 11/28-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 9/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 13/25-27
Suikkis_________KM 3/12__________________________KP 26/23-29
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 7
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 18/29
kwaidan___29v____KKM 5/12_________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 22/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 1/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 18/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 51/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 5/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 25/28-?

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Tintti-Tiivari ja Kwaidan:hug:

Heidukka:heart:

Kokkeli, josko viel plussa sieltä tulisi :heart:


).(

Oon koittanu saada ajatuksia tästä tilasta muualle että aika menis nopeammin. Puutarhaa olen laittanut kovasti:heart:
Mitään oireita ei ole, vähäistä tissikipua aina välillä, mutta muuten ei mitään.
Mulla kyllä alussa oireettomat raskaudet ovat olleet niitä onnistuneita, joten päivä kerrallaan luottaen Tulevaan ja joka ilta kiittäen että tässä tilassa nyt ollaan :heart:
 
Kumma, kun tuosta uudelleen yrittämisestä on niin montaa eri ohjetta. Meille sanottiin, että heti vaan kun vuoto loppuu, voi aloittaa. Samaa luki myös sairaalasta mukaan saamassamme ohjelappusessa. Kuitenkin monelle lääkärit ovat suositelleet odottamaan vähintään yhdet kuukautiset. Mistäköhän moinen johtuu?
Hei Kwaidan,

minullekin neuvolalääkäri sanoi, että yhdet kuukautiset pitää odottaa, mutta kun sitten kysyin gynegologilta, hän totesi, ettei siihen ole mitään lääkätieteellistä syytä. Ainoa syy suositukseen on se, että laskettu aika on helpompi määrittää.

En kuuluu tähän pinoon, mutta käyn välillä kurkkimassa juttujanne, koska olen kyllä samassa tilanteessa... kkm:n jälkeen vähän haaveilen ja tjottailen.

+++++++ -tuulia kaikille!

Kastehelm
 
Mä tuun vielä tänne itkeskeleen,nyt dpo10 eli kp23/28-30 ja tänään jäi pyyhkiessä vaaleeta verta (hyvin hyvin vähän mutta kuitenki) paperiin.. aijon nyt malttaa mielen ja oottaa josko kroppa pettää ja menkat alkaa jo näin varhain tai jos vuotoa ei enää tule enempää niin testaan parin päivän päästä.Huoh,joskus tuntuu että on haaskannu monta ilon päivää tän yrityksen tiimoilta joka vie jo hermot :/ ois voinut vaan nauttia noista jotka on jo saanut :heart:
 
Tinttitiivarille ja Kwaidanille haleja!

Miwwi, hieno homma! Siitä se yritys nyt alkaa. Toivotaan, että tärppää pian. :)

Neiti-81, mulla on ihan vastaavat tuntemukset ja ajatukset... :) Ei siis oireita, muta kuin myös ehkä vähän arat rinnat..No ehkä vähän tiheämmin täytyy syödä..ehkä.. :D

Piuu :hug:
 
vuoto ei oo yltyny,samanlaista tosi vähäistä "punertavaa" jää paperiin..testaan vielä päivällä ku saan testin,mutta nyt on hieman alkanu jomotteleen taas vatsaa :| Kohdun napukka oli vielä kyllä kiinni...Vähä mieli jarruttelee testin tekoa,jos siihen haamua syntyy mutta vuoto yltyy nii ollaanko sitä sitte enemmän maassa.ARGH! dpo11 ja kp25/28-30
 
Viiva vahvistui kunnolliseksi, huomiseks vielä digi testi, teen sen aamuvirtsasta niin on ainakin sit oikeellisesti tehty <3 Nyt vaan jännäilemään että nöttönen pysyy matkassa :heart: saa siirtää plussanneisiin
 
Heidukka onnea!!! Mulla oli sellainen kutina, että säkin plussaa tästä kierrosta, mahtavaa, että tärppi kävi!

Kwaidan ja Tintti-TIivari: pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa joukkoon. Toivottavasti teillekin käy plussatuulet pian puhaltelemaan.

ON: edelleen matkalla ja, helkkari soikooon, jonkun vatsataudin kourissa, vaikka olen kuinka yrittänyt varoa syömisten kanssa. Argh! En tiedä onko turistiripuli vaarallinen alkiolle, mutta lääkärille tie käy kun täältä kotiudutaan. Hermostuneisuutta on lievästi sanottuna ilmassa. Ei voi kuin toivoa parasta.
 
Kyllä se pieni palsta tauko autto! Plussa tuli tänään melkeen jopa yllättäin. Digitaalinen testi näytti raskaana 1-2 :O. Eka kuukausi oikeestan ku ei ees yritetty kunnolla. Ovulaatiotestejä kokeilin pari kertaa, mut kunnon ovista en ees tikkuun bongannu. Nyt vaan sit katotaan et pysyykö tämä mukana...
 
  • Tykkää
Reactions: Heidukka
Onnea Heidukka ja Suikkis:flower:

Tervetuloa uusille ja syvät pahoittelut!

Täällä menossa dpo7 ja ei oikein mitään tuntemuksia. Alavatsalla jomottelee ja tykyttelee, mutta sitä taitaa olla ns. normitilassakin.
Ja sitäpaitsi aikaistahan tuo olisikin vielä oireiluille

Lomalainen hiljenee hetkeksi ja yrittää unohtaa ittensä kyttäämisen. Suunta vie laiturinnokalle istuskelemaan lapsosten kanssa onkien ja virvelöiden :)

Vahvistuvia viivoja ja plussatuulosia, Puskajussi :wave:
 
Tuhruttelu jatkuu ruskeena ja pari pientä hyytymää tuli aamulla..eilinen vatsan kipuilu onneksi loppu.Oireita raskautumisesta MUKA on vaikka ja kuinka paljon!
Tämmönen tuli aamulla dpo12 siis nyt:
Aijaa.com - 10392163
Onko kellään kokemusta alkuraskauden vuodoista! Ihan kirkasta verta ei oo tullu missään vaiheessa :confused:
 

Yhteistyössä