Heippa kaikille hellemasuille !!!!
Maanu, ja muut kamut, kiitos ihanasta vastaanotosta!! Tuli niin hyvä mieli <3
Eli tässä mun tiedot
: LA 2.7.12. Safir2012/ 33v / esikoinen / TYKS / poika
BiiQ Mulla on ollu kanssa tosi sekaiset tuntemukset, sillä aika käy vähiin, ja kaikenlaiset ajatukset pyörii päässä 24/7. Mäkin oon stressannut koko raskauden, koska tää on ollu muutenki vaikea alusta asti.. Mut hei, kyllä me tästä selvitään !!!!
TanjaSii tuli ihan hymy huuleen kun luin sun loppukommentit tuosta " ärsyyntyneestä fiiliksestä ". Toi on NIIN totta
Mulla on aivan samanlainen olo...kukaan muu ei voi ymmärtää raskaana olevan ärsyyntymistä kuin raskauden itse kokenut.. Ne miehet ei vaan tajuu..
BROOKE:Mukava, et oot keksiny mieleistä hommaa tähän loppuajalle
Se tosiaan pitää kaikenlaiset ajatukset poissa. Tsemppii sinne synnytystavan arvioon !! Ja loma on aivan ihana juttu, ei tarvii miettii työjuttuja.. mä olin jo silloin maaliskuussa ( jolloin saikulle jäin ) niin hajamielinen, että parempi että sain poistua
Mansikoita on tullu jo naatiskeltua moneen otteeseen, on ne niin hyviä. Eiku lisää hakemaan!!
olipas sulla ens alkuun pelottava mies...Onneks pääsit sellaisesta eroon lapsesi kanssa.. Tuollaiset ovat niin kamalia juttuja ettei niitä soisi kellekään tapahtuvan !!!
alisa77 mukavaa, että pääsit aloittaa mammaloman
pääset ansaitulle levolle. Sullakin tuntuu olevan tuo työ aika hektinen....mä oon miettiny kans tota, kun mutsi on lupautunut tulemaan " sitten jokapäivä " auttaan...En kyllä ihan haluais hänen täällä olevan jokapäivä, mutta hyväähän sillä tietysti tarkoittaa...mutta silti..liika on aina liikaa..
noola mä ainakin sain sovitun sektioajan vkolle 38. Mutta jos on tullakseen aiemmin, niin sitte tehdään päivystyksenä ilmanmuuta. Kyllä sunkin pitäis se aika saada sitten melkein heti silloin samalla käynnillä. Mä ainakin sain. Tyksin lekurit tekee mielellään sovitut sektiot vko 38.. Oisin kyllä ollu jo aiemmin valmis.... Ja oon samaa mieltä sun kanssa noola siitä,että mäkin oisin mielelläni synnyttänyt normisti alakautta kuin sektiolla. Mutta minkäs teet, kun on tällainen riskiraskaus...
nipsu83 kiva kuulla, että sulla on hyviä kokemuksia sektiosta. Uskaltaako kysyä, ´( ei ole pakko vastata
)että saitko heti hyvin pissattua sen kestokatetrin poiston jälkeen ?? Mulla vaan on aiemmista endo-leikkauksista jääny residuaalivirtsaa reilusti rakkoon, enkä kyennyt pissaamaan juuri lainkaan, kun kk oli poistettu.... Oli sitte pakko kertakatetroida....äyk. Se tässä mietityttää, että miten nyt sitten taas käy....
Juuli-Luuli ihana kuulla, että raskauduit niin nopeaan !! Mukavaa, että nla- käynnillä oli kaikki ok !
MiNi87 tsemppiä viime metreille, äippäloma on niin :heart: Ja se on kummallista, että näillä viimeisillä viikoilla se väsymys on niin loputonta ( ainakin mulla ) , ettei oikeen jaksa tehdä juuri mitään. Ehkei sitä tarvitsekkaan
? Miten kovia ne sun yölliset tärinät ovat olleet ?? Pystytkö kuitenkin syömään iltapalan normaalisti ? Kuulostaa ihan sokeriarvojen heittelyiltä...Maxin juonnistakin se voi kyllä tulla..Tylsä juttu.
OMENA85 tosiaan ne liitoskivut ovat yhtä helv....ä !! mitkään panadolit ei niihin auta..tiedän tunteen.. on hurjaa kun se pikkuinen todella mekastaa mahassa niin, että menee ihan ilmat pihalle..miten ne sun hepatoosiarvot meni ??toivottavasti olivat kunnossa !!! Tsemppiä !
NIMISTÄ tosiaan sen verran, että olin ensin niin varma tytöstä, että olin ajatellut vain tyttölupaukselle nimiä....Kunnes käytiin 4D uä:ssä, niin isot pallit siellä sitte olikin..meni pasmat aivan sekaisin
Mun mielestä poijalle on niin vaikee keksiä nimeä...Mutta kyllä se sitten varmaan siitä muotoutuu..
U2 onnea komeasta rajapyykistä 38 !! Tsemppiä !!! Täältä mekin tulemme, mutta vähän jäljessä vaan
Tekuin,
Safir 35+2 ja Ihme-Poika Robin