Hyytyy hyytyy... ap jäi funtsimaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26417107:nyt aapeen pitää keksiä jotain uutta käännettä juttuun ettei koko ketju hyydy tähän. opcorn:
Hyytyy hyytyy... ap jäi funtsimaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26417107:nyt aapeen pitää keksiä jotain uutta käännettä juttuun ettei koko ketju hyydy tähän. opcorn:
tai sun pitää tunnustaa osallisuus tapahtumiin.Hyytyy hyytyy... ap jäi funtsimaan
Ma mitn tunnustaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26417232:tai sun pitää tunnustaa osallisuus tapahtumiin.
tulipas hiljastaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26417232:tai sun pitää tunnustaa osallisuus tapahtumiin.
Mä uskon, et en pety enää mihinkään. Joten mennään vaanNo mutta..... asun aika hoodeilla. 18min junalla
Olisit kyl hyvinki pettynyt, joten en suosittele sokkotreffejä
Sinä olet selälläs vaiko ne silmät ?Tämähän meni ihan järkyttäväksi deittiketjuksi, irstaat ihmiset hävetkää, minun neitseelliset silmät ovat kauhusta selällään.
Ei nyt yhtään kannusteta kanssaihmisiä ajattelemaan haureellisesti! paheksun suurenmoisesti tätä!Sinä olet selälläs vaiko ne silmät ?
Minkäs koira karvoilleen voi, mä ainakin olen irstas ja suurisuinen pieni porsas :heart:Tämähän meni ihan järkyttäväksi deittiketjuksi, irstaat ihmiset hävetkää, minun neitseelliset silmät ovat kauhusta selällään.
siltähän tuo vähän näyttääMinkäs koira karvoilleen voi, mä ainakin olen irstas ja suurisuinen pieni porsas :heart:
Ensin olen tiennyt oikeessa elämässä. Ja täällä nyt on kyllä mielestäni niin paljon vinkkejä ilmassa että luulis jo tietävänno ei voi kovin tunnettu olla,jos maanantaina treffasitte ja sitten vasta bongasit sen täältä vai oletteko te treffannu aiemminkin?
Mut hei mä oon Korsossa. Me niin nähdään kesän aikan!Helsingissä.
Nähdään vaanMut hei mä oon Korsossa. Me niin nähdään kesän aikan!
Juu näin oli. Ja eksyttiin sit muutamalle juomallekin, näin pikkulauantain kunniaksi Tää oli se "esiliina" nro.2 kenen kanssa olinAp on tupakkia ostelemassa. Paha tapa
Olikos sulla lapsia? Mul normisti menis ens viikonloppuna isälleen, mutta nyt on muuta. ja siit sit joka toinen viikonloppu on mun vapaata. Jussita jää viikoks isälleen. Mites sulle kävis?Nähdään vaan
Mulla tulee tästä vaan ihan kauheita mieleen...Tämähän meni ihan järkyttäväksi deittiketjuksi, irstaat ihmiset hävetkää, minun neitseelliset silmät ovat kauhusta selällään.
Joo, ainoa josta vihjeitä, tupakinostot ja muut.Ettekö te nyt äkkää et se on impsu.