Miksi te kuvaatte itsenne niin, että tissivako näkyy ja suuta on hivenen muikistettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";26411126]Nyt sotket kyllä nättiyden seksikkyyteen. Ei kaikki miehet halua seksiä pursuavaa naista vaan mielummin eri tavalla kaunista naista.[/QUOTE]

Toiset on tosiaan tiukkapipoisia ja näkee seksiä joka kuvassa, kyllä nätti nainen hienossa kuvakulmassa on ilo silmille ja tod.näk sinua ei itseä kiinnosta nätit naiset edustavissa kuvissa paskan vertaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26410190:
joskus mä vielä oikeen repäsen ja laitan naamakuvan näkyviin. eikä varmaan oo yläviistosta otettu omituisella ilmeellä.
:snotty:

Oho, kappas. Tämä meni eilisestä ihan ohi, varmaan koska juttunne menivät niin hurrrjiksi, että piti ihan laittaa silmät kiinni - ja silloinhan on paha huomata mitä täällä kirjoitellaan. :xmas:

Päättömän päätä vaaditaan nyt vadille; tällaiset lupaukset pitää lunastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26413201:
Oho, kappas. Tämä meni eilisestä ihan ohi, varmaan koska juttunne menivät niin hurrrjiksi, että piti ihan laittaa silmät kiinni - ja silloinhan on paha huomata mitä täällä kirjoitellaan. :xmas:

Olen samaa mieltä.

Mutta mielellään vasta sitten, kun minäkin olen palstalla.

Olen kuitenkin niin pitkään ollut täällä, että olisi huutava vääryys jos tämä spektaakkeli menisi ohi. Taas.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26413201:

Mä oonki nähny! Lälläslää!

Täytyy kyllä nyt ihan todeta,että luojan kiitos mulla ei löydy sitä tissivakoa :laugh: Selasin vanhoja kuvia,meinasin linkittää duckfacen,mutten löytäny ainuttakaan,outo taidan olla :'(

Vaikka äkkiäkös sellasenkin kuvan ottais :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26413278:
(Itseasiassa niin minäkin, vuooooosia sitten ja kuva oli huono ja otettu kaukaa ja oliskos naama ollut vielä jotenkin ylivalottunut jne. Mutta nähty on. :D)

kuva oli just niinkun muistat. ja ainoa mikä täällä on näkyny muista väitteistä huolimatta.

se pitkänenänen tyyppi kuvassa oli jonka uhkasin laittaa.

Tää kyl taitaa olla se virallinen mankini, :x

mankini1.jpg

105-plavky-borat-mankini.jpg

Ai niin, tämä näin...
haha.gif
Priceless!

Yhteistyössä