Mikä tänään tekee sinut onnelliseksi/iloiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
(katoin äsken tiliä ja meinasin pyörtyä, sen mun säkin hinnaksi tuli melkein 20 e......... "mä otan vielä vähän noita, ja sit hei, noita ja noita ja noita... No nää on niin hyviä et näitä täytyy olla kaks kauhallista...". Mulla on hirveet traumat ku lapsena sai jonkun räkäsen lauantaipussin ja sitäkin piti jakaa kaikille.. En varmasti jää enää ilman :D)

Mun on kohta pakko mennä hakee säkillinen niit sellasii ihanii lepakkoja ja renkaita..
N on aina filkkaris viel ihan tuoreita!!
*kuola valuu*:p

[QUOTE="Vieras";26379659]Mut meillä saa ainakin alennetulla kilohinnalla kun karkkeja on yli kilo. Eli kilo maksaa 15 € paikkeilla. Eiks teidän ft:ssa?[/QUOTE]

Makuunissa kävin...

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26379690:
Mun on kohta pakko mennä hakee säkillinen niit sellasii ihanii lepakkoja ja renkaita..
N on aina filkkaris viel ihan tuoreita!!
*kuola valuu*:p

Ja vattulakukorvia, hedelmäkorvia, sit niitä pieniä apinoita ja sit draculoita, salmiakkitutteja, nallekarkkeja, väyrysiä, persikoita, sit niitä pikkusia unasia ja sinisiä palleroita ja sit... öö.. Mitähän kaikkea mä sinne työnsin.. No, kaikkea :p

Ja vattulakukorvia, hedelmäkorvia, sit niitä pieniä apinoita ja sit draculoita, salmiakkitutteja, nallekarkkeja, väyrysiä, persikoita, sit niitä pikkusia unasia ja sinisiä palleroita ja sit... öö.. Mitähän kaikkea mä sinne työnsin.. No, kaikkea :p

Joo nyt mä alan jo haistaa noi sun karkit mun nenussani!:laugh:
Koita täs kirppiskamoja hinnotella sit kuola valuen.

Hyvin iloiseksi minut tekee se, että tyttärelläni on nykyisin paljon kavereita. Kävivät tuossa äsken koulun jälkeen pyörähtämässä, ja oli niin iloisaa menoa heillä :)

[QUOTE="Sirkkeli";26379738]Hyvin iloiseksi minut tekee se, että tyttärelläni on nykyisin paljon kavereita. Kävivät tuossa äsken koulun jälkeen pyörähtämässä, ja oli niin iloisaa menoa heillä :)[/QUOTE]
Eikö sitten aina ole ollut? :(
Se on ihanaa,jos nyt kuitenkin on. :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26379796:
Mä oon ihan syytön siihen,et mun päähän laitettiin ajatus irttareista,pehmeistä,tuoreista ihanan värisistä ja tuoksuisista namusista!:whistle::saint:

Mä oon liian altis just nyt kaikelle tälläselle. :D

Ja vielä jatkoa...törkeetä!! |O

Ärsyttää: -kun ei voi luottaa omaan avopuolisoon,pelkään koko ajan että taas jotain sattuu...
-en osaa nyt päästää irti työpaikalla sattuneesta likipiti tilanteesta

Suututtaa:-siivoomaton koti(avomies on ollut koko pv kotona),ei ole ees imuroitu

Huoli: isin leikkauksesta,onnistuuko se ja milloin siitä saa tietää

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26379796:
Mä oon ihan syytön siihen,et mun päähän laitettiin ajatus irttareista,pehmeistä,tuoreista ihanan värisistä ja tuoksuisista namusista!:whistle::saint:

Mä oon liian altis just nyt kaikelle tälläselle. :D

Eilen vielä kun aurinko paistoi ikkunasta niihin karkkeihin kun niitä lappasin niin se tuoksu mikä niistä tulee... Ai vitsi..

Oon yrittänyt etsiä hajuvettä joka tuoksuisi karkkikaupalle, mutta en vieläkään ole löytänyt :D Mä voisin asua karkin tuoksussa..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26379785:
Eikö sitten aina ole ollut? :(
Se on ihanaa,jos nyt kuitenkin on. :)

Melko heikosti on ollut koko ajan kavereita, mutta on niitä aina silloin tällöin ollut. Meidän talossa ja tällä suunnalla ei ole asunut koko aikana samanikäisiä lapsia. Koulussa on ollut aina yksi, mutta kotona ei välttämättä ketään.
Isänsä luona oli muutama, mutta eivät ole mitenkään hyviä tyyppejä. Lapsi tykkäs kyllä heistä, vaikka kohtelivat huonosti, ja ei kelpuuttanut sitten muita kamuiksi itselleen kuin nämä.

Mutta tyttärelle on puhuttu asennemuutos, ja kavereita rupesi löytymään. Suoraan sanottuna pakotin hänet hankkiutumaan muiden seuraan(kannustaminen ei riittänyt), oli jotensakin luovuttanut. Nyt niitä on melko paljon ja samanhenkisiä. Lapsi on onnellinen ja tekee muutakin kuin nyhjöttää kotona :)

Tehtiin ukon kanssa rautalapioin kivisalaoja kahteen "pekkaan", kun koneellinen apu ei ihan kerennyt paikalle. Muutamassa tunnissa. Voi olla tyytyväinen aikaansaannokseensa. *yarrrrrr!*

Iloiseksi minut tekee se että on perjantai ja olen huonosti nukutusta yöstä huolimatta ollut erityisen aikaansaava. Koti on siisti ja varastoon on menossa 3 pahvilaatikollista tavaraa. Mukava päästä viikonlopun viettoon.

Kiukunaihetta löytyy lähinnä yökukkuvasta vauvasta...uni olis ihan jees.

Ja hirveän iloinen olen vielä tänäänkin siitä, että eilen sain heitettyä kolme kassillista vaatteita ja kenkiä UFF:in laatikkoon :) Iso jutttu mulle, koska olen tosi huono "pääsemään" tavarasta eroon.

Yhteistyössä