Mikä tänään tekee sinut onnelliseksi/iloiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoinen 3-v viihtyi niin hyvin hammastarkastuksessa, ettei olis kotiin halunnut lähteä :D Ja vauva treenaa hymy korvissa masulle kääntymistä(vielä pikkasen matkaa siihen, mut yritys on kova). Ja sit mun kaveri tulee illalla kylään(opiskelee kuopiossa, joten ei usein Turussa käy).

Eipä mua oikein mikään ärsytä, elämä hymyilee :)

Mukavaa on, kun loma alkoi, eikä eskarilaista tarvii kuskata enää.

Ärsytyslista on sit piiiitkä :kieh: Migreeni taas tänään, joten en pääse taaskaan salille. Kurkku on kipeä, liekö taas joku flunssaperkule tulossa. Kirjasto menee kiinni liian aikaisin tänään. Ensi viikolla pitää lähteä evakkoon remontin tieltä, tuon 1v:n kanssa ei ole kivaa olla kylässä... Kevätjuhlat alkaa huomenna klo 8. Mulla ei ole yhtään suklaata |O

Kiitos ja anteeksi :ashamed:

Höh ei mitään anteeksi pyytelyitä.:hug:
Tänne vaan kaikki valitukset.
Toivottavasti kurkkukipu menisi ohitse ja säästyisit sairasteluilta.

Mä olin kanssa onnellinen,kun eskarilaisella oli eilen vika päivä,mut sit tajusin,et tuun ehkä hulluksi,kun en saa joka päivä sitä neljää tuntia "hengähtää",siksipä aloinkin eilen etsiä likalle kesäksi jotain harrastusta jonka parissa pääsis purkamaan energiaansa,kotona kun mun ja pikkusiskon kanssa ei virtaansa kuluta tuo ylivilkas neito tarpeeksi..me ollaan liian tylsää ja hidasta seuraa.:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26379435:
Ihanaa!Toivottelen mukavaa viikonloppua koko perheelle.=)
Oletteko suursiivoilujen ja puunailujen lisäksi meinanneet tehdä mitään erityistä,kun saatte olla koko perheen kesken?
On kyllä kurjaa jos lapset flunssassa,se hiukka rajoittaa.: /

Kiitos kiitos!

Ei tehdä yhtikäs mitään :D Ollaan vaan ja nautitaan siitä että saadaan olla yhdessä. Meidän elämä on pari viimeistä kuukautta ollut yhtä heilumista ja miehen työ on vienyt tosi ison osan jo meidän vapaa-ajastakin. Aion illalla parkkeerata itse sohvalle aivan kiinni siihen ja supatella korvaan jotain mukavia :D

Plussaa:

-Lasten huomenna alkava kesäloma!
-Vauva tuntuisi olevan yhä perätilassa mikä on riemastuttavaa josko sillä verukkeella saisin sektion.
-Illalla koittavat ihmispyramidiharjoitukset

Raivostuttavaa:
-Henk. koht talouskriisi ja Kela ei ole vieläkään tehnyt päätöstä äitiys- ja vanhempainpäivärahoista vaikka äitiysloma alkaa maanantaina ja hakemus liitteineen saapunut Kelaan 2,5kk sitten.
-Kaaos kämpässä ja oma laiskuus
-4(!) rikkinäistä miniläppäriä
-Se että oisin saanut nukkua kymppiin asti mutta heräsin puoli kasilta ja väsyttää

No jopas kestää taas Kelalla!:O:kieh:
Mulla on kans ollu tässä monta aamua,kun olisi SAANUT nukkua niin pitkään,kun jaksaa ja sit mä herään kukon laulun aikaan ja oon tillintallin jo iltapäivällä.

[QUOTE="ulla";26379425]Miksei ex-miehesi voi hankkia tytön kanssa juhliin sopivat vaatteet?[/QUOTE]

Hyvä kysymys.
Olis itelläkin ton kysymyksen perään monta lisää,mutta vastauksia tuskin saan ikinä.

Ilonaiheita:
-Mies on meidän kanssamme seuraavat 3 päivää ja lähdetään mökille :)
-Mulla on uusia meikkejä ja hiusvärejä :p
-Poika siivoaa
-Ruoka on uunissa
-Mulla on iso säkki karkkia mökkireissua varten...

Ärsyttää:
-Kun joutuu odottamaan että mies tulee kotiin
-Tyttö ei siivoa (mutta annan olla, en jaksa naputtaa)
-Tuhlasin eilen melkein kaikki rahani..

Hei muru,joku joskus sanoi,että kannattaa tuhlata kaikki rahat tänään,kun ne on huomenna loppu kuitenkin.:D
Nyt vaan oot ja nautit viikonlopusta.:heart:
Ja hei jos tarkkoi ollaa niin sun syy,et mun tekee mieli nyt lähtee Filmtownii hakee karsee säkki karaa.:D

Monet pienet jutut. Kesä on nyt ehkä päällimäisenä jokapäiväisenä ilonaiheena. Lähipäivinä olen ollut iloinen siitä, kun muuttoasiani alkavat olemaan loppusuoralla. Teidän omat hyvät uutisennekin ilahduttivat juuri nyt.=)

Muuttaminen ja tieto uudesta kodista on aina ihania asioita,kun ne järjestyy.
Sitä alkaa miettiä,varsinkin näin kesän alussa uusia sisustus juttuja jne..
Sit,kun päästään muuttamaan..sen osan itse voisin aina skipata.:D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26379513:
Höh ei mitään anteeksi pyytelyitä.:hug:
Tänne vaan kaikki valitukset.
Toivottavasti kurkkukipu menisi ohitse ja säästyisit sairasteluilta.

Mä olin kanssa onnellinen,kun eskarilaisella oli eilen vika päivä,mut sit tajusin,et tuun ehkä hulluksi,kun en saa joka päivä sitä neljää tuntia "hengähtää",siksipä aloinkin eilen etsiä likalle kesäksi jotain harrastusta jonka parissa pääsis purkamaan energiaansa,kotona kun mun ja pikkusiskon kanssa ei virtaansa kuluta tuo ylivilkas neito tarpeeksi..me ollaan liian tylsää ja hidasta seuraa.:laugh:

Kiitos :)

Mäkin olen jo sopinut kaveritreffejä eskarilaiselle, ettei tapella kaikkia päiviä täällä :D Esikko kuitenkin huitelee kavereillaan, joten siitä ei ole seuraa eskarilaiselle. Saa nähdä, miten saadaa aika kulumaan evakossa ollessa...

Iloiseksi saa illan ratsastustunti (kortin viimeinen, sitten loppuu harrastukset)

Ärsyttää niin monia asia että en tiedä edes missä järjestyksessä niitä listata :)

But, always look on the bright side of life ;)

Nauti täysin siemauksin illan ratsastustunnista.=)
Huomasinkin aamulla,et sul on yks todella ymmärrettävä ketutusen aihe.:hug:

Onnelliseksi ja iloiseksi tekee nuo kaksi ihanaa lasta ja mies. 2-vuotiaan ihanat hömpötykset ja taidat ja vauvan hampaattomat hymyt ja tyytyväinen olemus.

Kiukuttaa oma väsymys ja surettaa vauvan mahdolliset allergiat. Aika rajattua ruokavaliota saa itse noudattaa, mutta vauvan hyvä olo toki palkitsee.

Ärsyttää se että sain vasta tänä aamuna tietää että joudun tekemään kaksi ylppäri kakku YKSIN, kun olen koko ajan ollut siinä uskossa että saan apua. Eli nyt väkerrän yksin kotona ylppäri kakkuja ja niiden koristeita pienen vauvan kanssa :D

Plussaa on se, että saan päättää ihan mitä vaan teen kakuille, vauva nukkuu, sain lepohetken ja kakut onnistui :D tähän mennessä..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26379557:
Hei muru,joku joskus sanoi,että kannattaa tuhlata kaikki rahat tänään,kun ne on huomenna loppu kuitenkin.:D
Nyt vaan oot ja nautit viikonlopusta.:heart:
Ja hei jos tarkkoi ollaa niin sun syy,et mun tekee mieli nyt lähtee Filmtownii hakee karsee säkki karaa.:D

(katoin äsken tiliä ja meinasin pyörtyä, sen mun säkin hinnaksi tuli melkein 20 e......... "mä otan vielä vähän noita, ja sit hei, noita ja noita ja noita... No nää on niin hyviä et näitä täytyy olla kaks kauhallista...". Mulla on hirveet traumat ku lapsena sai jonkun räkäsen lauantaipussin ja sitäkin piti jakaa kaikille.. En varmasti jää enää ilman :D)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26379511:
Esikoinen 3-v viihtyi niin hyvin hammastarkastuksessa, ettei olis kotiin halunnut lähteä :D Ja vauva treenaa hymy korvissa masulle kääntymistä(vielä pikkasen matkaa siihen, mut yritys on kova). Ja sit mun kaveri tulee illalla kylään(opiskelee kuopiossa, joten ei usein Turussa käy).

Eipä mua oikein mikään ärsytä, elämä hymyilee :)

Se on hyvä,että pikkasesta saakka mielummin viihtyy hamppitohtorilla,kuin että väkisin huudon kanssa joutuisi lasta viedä.
Ja kuten aiemmin jo totesin,on niin ihanaa katsella,kun omat lapset oppii uutta.:heart:

Kiitos kiitos!

Ei tehdä yhtikäs mitään :D Ollaan vaan ja nautitaan siitä että saadaan olla yhdessä. Meidän elämä on pari viimeistä kuukautta ollut yhtä heilumista ja miehen työ on vienyt tosi ison osan jo meidän vapaa-ajastakin. Aion illalla parkkeerata itse sohvalle aivan kiinni siihen ja supatella korvaan jotain mukavia :D

Välillä se oleminen on ehkä ihan parasta! :)
Varsinkin jos elämä muuten on yhtä menoa..

(katoin äsken tiliä ja meinasin pyörtyä, sen mun säkin hinnaksi tuli melkein 20 e......... "mä otan vielä vähän noita, ja sit hei, noita ja noita ja noita... No nää on niin hyviä et näitä täytyy olla kaks kauhallista...". Mulla on hirveet traumat ku lapsena sai jonkun räkäsen lauantaipussin ja sitäkin piti jakaa kaikille.. En varmasti jää enää ilman :D)

Mut meillä saa ainakin alennetulla kilohinnalla kun karkkeja on yli kilo. Eli kilo maksaa 15 € paikkeilla. Eiks teidän ft:ssa?

Ärsyttää se että sain vasta tänä aamuna tietää että joudun tekemään kaksi ylppäri kakku YKSIN, kun olen koko ajan ollut siinä uskossa että saan apua. Eli nyt väkerrän yksin kotona ylppäri kakkuja ja niiden koristeita pienen vauvan kanssa :D

Plussaa on se, että saan päättää ihan mitä vaan teen kakuille, vauva nukkuu, sain lepohetken ja kakut onnistui :D tähän mennessä..

Älä puhu kakusta,mä oon herkkä ruoka varsinkin herkku ärsykkeille!:D
Nyt mun päässä on kuva mansikka-kermakakusta..:p

Yhteistyössä