[QUOTE="vieras";26377911]Mä olen saanut valitukset naapurilta siitä, kun meillä rempataan sälekaihtimia edestakaisin (omakotitalossa! ). Näytti kerran keskaria kun ajoin ohi, menin kysymään syytä. Kuulemma olivat jo pitkään katselleet, kun laitamme sälekaihtimia kiinni jatkuvasti päiväsaikaan. Että mitäs peliä se semmoinen on?
Olin kieltämättä aivan H. Moilasena siinä. Meillä talot oli vastakkain ja välissä kulki kapea tie, jossa liikkui kuitenkin melko paljon porukkaa. Mielelläni en vaihtanut makuuhuoneessamme vaatteita, niin että kaihtimet oli auki. Ja välillä paistoi aurinkokin sisään, joten suljimme kaihtimet. Sekä mies sulki kaihtimet, jos meni istumaan tietokoneelle. Ei tykännyt siitä, että ohikulkijat tuijotteli sisään.
No nuo naapurit oli muutenkin outoja, eivät tervehtineet koskaan vaikka me tervehdimme heitä. Se loppui kyllä tuohon sälekaihdinepisodiin, jatkossa käänsin pääni toiseen suuntaan kun tulivat vastaan. Ja valittaja oli naapurin aikamiespoika, joka siis asui vanhempiensa luona. Ei käynyt töissä eikä ilmeisesti omistanut kavereitakaan, emme ainakaan 6 vuoden aikana nähneet yhtään kaveria ko. tyypillä, tai vieraita käyvän naapureilla muutenkaan.
Onneksi muutettiin pois. Olivat sen jälkeen valittaneet toiselle naapurille, miksi piti muuttaa, eikö voinut tulla juttelemaan asiasta
Juu, heidän takiaan justiinsa muutettiinkin
Se oli vaan plussa siihen päälle, että päästiin heistä eroon.[/QUOTE]
oli varmaan onnellinen kun pääsi teistä, melkoiselta kyttääjältä vaikutat jos 6 vuotta vahtinut naapurin vieraita.