"vieras"
Kahden kesken? No, löytyi jälleen yks syy siihen, ettei sulla ole miestä. Kuka nyt lapsen kanssa haluaa seurustella...Täh? Saunon usein molempien vanhempieni kanssa.
Kahden kesken? No, löytyi jälleen yks syy siihen, ettei sulla ole miestä. Kuka nyt lapsen kanssa haluaa seurustella...Täh? Saunon usein molempien vanhempieni kanssa.
Miten voi väitellä aiheesta joka perustuu puhtaasti mielipiteeseen? Ei se johda mihinkään. Eikä se ole mitään ajatusten vaihtoa,että sä yrität saada ihmiset ajattelemaan samoin kuin sä. Kuten jo tuossa aiemmassa kommentissa totesin niin makuja on monia ja jotkut pitävät luonnottomina/luonnollisina erilaisia asioita. Ei siinä ole mitään väittelyn aihetta.Kaikkein huvittavinta on, että jotkut roikkuvat tässä ketjussa ihmettelemässä sitä, MIKSI joku jaksaa tästä keskustella/väitellä. Miksi ihmeessä tunkea ketjuun, joka ärsyttää ja jonka aiheeseen ei ole mitään rakentavaa tai hyvin perusteltua sanottavaa? :O Onko väittely teille näin vierasta? Miksi ylipäänsä kirjoitatte mihinkään ketjuihin, jos ette halua vaihtaa ajatuksia ja perusteluja eri mieltä olevienkin kanssa?
kukaan muu kuin sinä ei ole sanonut tota saunomista sairaaksi.Mä pidän taaperoimetystä nykyään ihan normaalina vaikka ajatus siitä tuntui aluksi oudolta. En silti koskaan ole sanonut sitä sairaaksi tai luonnottomaksi. Mulla ei ole tapana muodostaa mielipiteitä ilman loogisia perusteluja. Ainakaan en kehtaisi niitä huudella. "Tuo on sairasta" tai "se on luonnotonta, koska...no, se vain on" eivät ole perusteluja.
Ihmiset syntyvät alasti ja alastomuus on täysin luonnollista. Kulttuuri- ja ilmastosyistä käytämme kuitenkin vaatteita. Joissain kulttuureissa ei käytetä rihman kiertämää tai sitten kuljetaan hyvin vähissä vaatteissa.Perustele itse miksi se ei ole luonnotonta. Pystyt siihen varmaan helposti, eikö?
Niin alastomuus on luonnollista, mutta se yhteissaunominen? On munkin mielestä alastomuus luonnollista, seksikin on, mutta en silti harrasta sitä julkisesti.Ihmiset syntyvät alasti ja alastomuus on täysin luonnollista. Kulttuuri- ja ilmastosyistä käytämme kuitenkin vaatteita. Joissain kulttuureissa ei käytetä rihman kiertämää tai sitten kuljetaan hyvin vähissä vaatteissa.
Jotkut liikkuvat alasti kylillä, joissain kulttuureissa siis. En näe saunomisessa mitään sen kummempaa. Seksiä ei harrasteta julkisesti, koska ihmiset häiriintyvät siitä ja se ei ole sopivaa lasten silmille. Saunomisesta ei sen sijaan ole mitään haittaa kenellekään.Niin alastomuus on luonnollista, mutta se yhteissaunominen? On munkin mielestä alastomuus luonnollista, seksikin on, mutta en silti harrasta sitä julkisesti.
Ööööö..... sulle on kerrottu monta kertaa että jotkut eivät pidä ajatuksesta että muu vastakkaisen sukupuolen edustaja kuin oma puoliso näkee omat intiimialueet. Sä et vain taida haluta nähdä niitä viestejä joissa on joku selkeä perustelu tai kerrottu hyvinkin tyhjentävästi miksi ajattelee tästä kuten ajattelee. En ole huomannut että kovinkaan moni olisi tosiaan käyttänyt sanaa "sairas",muuta kuin sinä otsikossasi.Mä pidän taaperoimetystä nykyään ihan normaalina vaikka ajatus siitä tuntui aluksi oudolta. En silti koskaan ole sanonut sitä sairaaksi tai luonnottomaksi. Mulla ei ole tapana muodostaa mielipiteitä ilman loogisia perusteluja. Ainakaan en kehtaisi niitä huudella. "Tuo on sairasta" tai "se on luonnotonta, koska...no, se vain on" eivät ole perusteluja.
Ei kaikille alastomuus ole luonnollista tai luontevaa. Eikä siinäkään ole yhtään mitään väärää.Ihmiset syntyvät alasti ja alastomuus on täysin luonnollista. Kulttuuri- ja ilmastosyistä käytämme kuitenkin vaatteita. Joissain kulttuureissa ei käytetä rihman kiertämää tai sitten kuljetaan hyvin vähissä vaatteissa.
Musta sun kannattaa todella huolestua, jos sulle tulee lastesi kanssa saunomisesta insesti mieleen. :OAlkuperäinen kirjoittaja tiedättekö;26362050:lueskelin tätä ketjua sieltä täältä ja mulla tuli todella kuvottava olo.kuvottaa tuo tytsin into puolustaa kaikenikäisten ja kumpaakin sukupuolta olevien ihmisten sekasaunomista. kun ajattelen, et meikänkin perhe saunoisi yhdessä: teini-ikäiset tyttö ja poika, kouluikäinen poika, mies ja minä. aivan kamala, kuvottava ja insestinen ajatus.
kamalasti kuvottaa tuo tytsi, siis ihan fyysisesti kuvottaa, ei voi mitään.
Älä?? No, niissä kulttuureissa yleensä myös metsästetään ja viljellään ruoka pöytään, juodaan mitäsattuu-vettä, jos sitä on, käytetään fyysisiä kuritusmenetelmiä ja poljetaan naisten oikeuksia. Pitäiskö sinne nyt sitten vielä palata?Joissain kulttuureissa ei käytetä rihman kiertämää tai sitten kuljetaan hyvin vähissä vaatteissa.