[QUOTE="hmm";26363153]Lunaticilla on todella häiriintynyt kuva perhesuhteista, ehkä johtuu siitä että rikkonainen perhe, en tiedä. Kuvittelisi kuitenkin olevan jonkinlainen käsitys siitä ettei ole insestiä kaikki jossa voi nähdä isän alasti. Ei normaali ihminen ajattele seksiasioita jos näkee vanhempansa/lapsensa alasti.[/QUOTE]
Peesi. Lunaticin jutut tässä ketjussa ovat olleet kyllä tosi omituista luettavaa.
Lunatic, minua ei ainakaan haittaa, jos sinä et halua saunoa isäsi kanssa. Ole ihan rauhassa saunomatta. Se, mikä sinussa raivostuttaa, on se, että sinä tunnut pitävän omia, henkilökohtaisia mielipiteitäsi isän/veljen kanssa saunomisesta jonain yleisenä faktana. Sinä kauhistelet täällä, että "kyllä nyt aikuisen naisen pitäisi tajuta, että isän tai veljen kanssa ei kuulu saunoa", ihan niin kuin se olisi päivänselvä asia.
Mutta kun se ei ole. Kyse on vain sinun mielipiteestäsi. Tässä ketjussa ovat vaikka kuinka monet olleet sinun kanssasi eri mieltä ja niin olen minäkin. Minun mielestäni saunominen isäni ja veljeni kanssa on täysin luonnollinen asia. Olen saunonut heidän kanssaan koko ikäni enkä todellakaan tajua, mitä ihmeellistä siinä asiassa muka olisi. En tajuaisi, vaikka hieroisin aivonystyröitäni koko loppuillan.
Se, että saunominen isän tai veljen kanssa on luonnotonta, on siis todellakin vain sinun oma mielipiteesi eikä mikään yleinen fakta. Ymmärrätkö?