Mitä sairasta on siinä, että koko perhe saunoo yhdessä iästä ja sukupuolesta riippumatta?

Aika loukkaavaa muuten insestin uhreja kohtaan, että joku sanoo perheen kanssa saunomista insestiseksi. Perheessä, jossa on sairas vanhempi/vanhemmat, voi olla insestiä ihan ilman mitään saunojakin. Terveessä perheessä saunomisesta ei tule edes mieleen tuollaiset.

[QUOTE="vieras";26362138]Seksin harrastaminen ja lisääntyminen on luonnollista. Miksi sä et tytsi sitten tee kumpaakaan?

Oikeesti. Ei voi olla niin iso pala sulle jos sanotaan että ei tunne oloansa mukavaksi alastomana isänsä kanssa saunassa. Pitääkö siihen olla sen kummempia perusteluja? Eikö se riitä jos tietää mistä itse pitää ja mistä ei? Miksi se pitää selittää ja kaivella että MIKSI ei tunne oloaan hyväksi? Jos siihen ei ole mitään erikoista syytä,se ei vaan tunnu kivalta ja piste. Ei joitakin asioita vaan voi selittää sen tarkemmin,miksi edes pitäisi? Kaikkeen ei tarvitse liittyä mitään dramatiikkaa tai sen suurempia psykologisia kiemuroita.[/QUOTE]

Mä olen kysellyt VAIN sitä, miksi se on jonkun mielestä sairasta tai jotenkin absoluuttisen luonnotonta. Kyllä mä sen ymmärrän, ettei joku itse koe luontevaksi saunoa vaikka isänsä kanssa, jos se ei ole ollut perheessä tapana. Ei siinäKÄÄN ole mitään epänormaalia.

"vieras"
Mä olen kysellyt VAIN sitä, miksi se on jonkun mielestä sairasta tai jotenkin absoluuttisen luonnotonta. Kyllä mä sen ymmärrän, ettei joku itse koe luontevaksi saunoa vaikka isänsä kanssa, jos se ei ole ollut perheessä tapana. Ei siinäKÄÄN ole mitään epänormaalia.
Etkä ymmärrä. Aiemmin joku totesi että ei saunoisi murkkuikäisen poikansakaan kanssa niin aloitit hirveän vänkäyksen siitä että mitä jos se poika itse haluaa ja ei siinä oo mitään seksuaalista ja miksei,miks et muka,mitennii jäkäjäkä. Samoin vastasit niihin viesteihin joissa sanottiin ettei halua näytellä intiimejä ruumiinosiaan muille kuin puolisolle,niin sitäKÄÄN sä et sulattanut vaan rinnastit isän ja veljen äitiin ja siskoon. Et edes yrittänyt tai halunnut yrittää asettua siihen toisen asemaan vaan runnoit läpi tuota omaa kantaasi.

nnnnnnn
No eiköhän jokainen ajattele sen omalla kohdallaan. Mulle on ihan sama vaikka sheivaisitte isäsi kanssa toistenne bikinirajat saunassa, mutta minun kohdallani en haluaisi sitä tehdä oman isäni kanssa. Edes saunominen ei tunnu luonnolliselta eikä kivalta.

Jos nyt ollaan ihan rehellisiä, niin mun mielestä sairasta on se, että täällä ihan oikeasti on jauhettu tästä asiasta jo monta vuotta sitten.

Monta vuotta sitten. Ja ylläri ylläri, edelleen on olemassa ihmisiä joiden mielestä saunominen koko perheen kesken on sairasta ja niitä joiden mielestä on sairasta olla eri mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26362287:
Jos nyt ollaan ihan rehellisiä, niin mun mielestä sairasta on se, että täällä ihan oikeasti on jauhettu tästä asiasta jo monta vuotta sitten.

Monta vuotta sitten. Ja ylläri ylläri, edelleen on olemassa ihmisiä joiden mielestä saunominen koko perheen kesken on sairasta ja niitä joiden mielestä on sairasta olla eri mieltä.
Eli samasta aiheesta saisi keskustella keskustelupalstalla vain kerran? Et ole koskaan osallistunut useaa kertaa samaa aihetta käsittelevään ketjuun? Eiköhän täällä ole paljon eri ihmisiäkin paikalla kuin vuosia sitten.

Lunatic
Aika loukkaavaa muuten insestin uhreja kohtaan, että joku sanoo perheen kanssa saunomista insestiseksi. Perheessä, jossa on sairas vanhempi/vanhemmat, voi olla insestiä ihan ilman mitään saunojakin. Terveessä perheessä saunomisesta ei tule edes mieleen tuollaiset.
Yleensä normaali perhe tajuaa että teini-ikäiset lapset ei sauno enää vastakkaista sukupuolta olevien vanhempiensa kanssa.

nnnnnnn
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26362287:

No näköjään.. Löysin ketjut ainakin vuodelta 2007, 2008 ja 2010. Ja kaikissa tytsi keskustelemassa.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/930976-tiedatko-murros-teini-ikaisia-jotka-kayvat-viela-vanhempien-kanssa-saunassa/

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1166425-kuinka-yleista-etta-vanhemmat-ja-teini-ikaiset-saunovat-viela-kaikki-yhdessa/

hhm
Nooh, täähän nyt on vaan Tytsin tapa uskotella - itselleen ja muille - että kyllä hän seksivalinnoistaan huolimatta on ihan estoton ja pystyy suhtautumaan kaikkiin alastomuusasioihin oikeinkin normaalisti (ja vähän päälle). :)

Anteeksi nyt, mutta sellainen fiilis tästä tulee.

hhm
Niin joo, _yleensä_ "normaalin" teinin ja aikuistuvan nuoren elämässä tulee vaihe, jolloin kaikki omaan kehoon liittyvä on hyvin noloa ja häpeällistä sekä sellaista, jonka pitää mieluiten vain itsellään.

Tuokin vaihe on normaalille kehitykselle tarpeen.

nnnnnnn
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1288066-millon-tytto-ja-poikasaunat-erikseen/

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/783711-koko-perhe-saunassa/

Siis oikeesti. Ja tässä on vaan murto-osa niistä ketjuista joita tulee tolla haulla. Ja kaikissa, ihan jokaisessa on tytsi mukana.

Lunatic
Minä Tytsi ihmettelen sinun isääsi. Eikö missään vaiheessa ole tajunnut että tyttärelle kasvaa rinnat ja karvat, ehkä olisi aika saunoa erikseen.
Jos sulle itselle ei ole tullut sellanen luontanen asia mieleen, ettet kaikkien edessä sentään paljastelisi, varsinkaan veljen ja isän.

ewrw
no ei kai se sairasta ja luonnotonta kai olekaan, siis jos siinä ei ole mitään sairasta tai luonnotonta elementtiä mukana.

Mutta itse lopetin isän ja veljien kanssa saunomisen jotain 10v. Mulla on vähän tunne, että yhtäkkiä jotenkin siinä tuli nolo olo.

Tyttäreni eivät halunneet isin kanssa saunaan jotain 5-6 v. ja meil oli pieni sauna, joten ihan hyvä olikin. Nykyään nämä kainovienot eivät voi minun nähteni edes vaatteita vaihtaa, mikä mua hämmästyttää.

Tytsille kysymys. Entäs jos sinulla olisi 5-vuotias lapsi, joka ei haluaisi saunoa vastakkaista sukupuolta olevan vanhempansa kanssa, niin olisiko hänen pakko, jos hänestä se tuntuisi epämukavalta?

nnnnnnn
Minä Tytsi ihmettelen sinun isääsi. Eikö missään vaiheessa ole tajunnut että tyttärelle kasvaa rinnat ja karvat, ehkä olisi aika saunoa erikseen.
Jos sulle itselle ei ole tullut sellanen luontanen asia mieleen, ettet kaikkien edessä sentään paljastelisi, varsinkaan veljen ja isän.
Sä olet ihmetellyt tätä jo vuonna 2007 :LOL: Tuskin saat vastausta nytkään.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/930976-tiedatko-murros-teini-ikaisia-jotka-kayvat-viela-vanhempien-kanssa-saunassa/sivu2.html

"..."
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1288066-millon-tytto-ja-poikasaunat-erikseen/

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/783711-koko-perhe-saunassa/

Siis oikeesti. Ja tässä on vaan murto-osa niistä ketjuista joita tulee tolla haulla. Ja kaikissa, ihan jokaisessa on tytsi mukana.
jollain taitaa olla pakkomielle isänsä kanssa saunomisesta :D

Tytsi, ei pahalla mut jos hankkisit vaikka poikaystävän itsellesi ;)

"vieras"
Alkaa väkisin tulla ajatus, että ehkä Tytsi tosiaan saa jotain kiksejä isänsä kanssa saunomisesta. Tällainen fiilis tulee, kun lukee näitä ketjuja jo vuosienkin takaa.

"vieras"
Tytsi, minäpäs selitän sinulle:
Jos henkilö x ei ole itse saunonut isänsä kanssa enää teini-iässä, tuntuu hänestä helposti ja ymmärrettävästi siltä, että siinä on ylipäänsä jotain omituista ja sairasta, koska se tuntuisi itsestään siltä. Minusta tämä on varsin ymmärrettävää ja inhimillistä. Minä olen saunonut isäni kanssa aikuisuuteen asti. Meille se oli normaalia ja luontevaa ja todellakin hyvin epäseksuaalista. Ei minua silti loukkaa eikä ihmetytä ne ihmiset, jotka sitä outona pitävät. Ihmiset ajattelevat asioita omien kokemustensa kautta.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26362566]Tytsi, minäpäs selitän sinulle:
Jos henkilö x ei ole itse saunonut isänsä kanssa enää teini-iässä, tuntuu hänestä helposti ja ymmärrettävästi siltä, että siinä on ylipäänsä jotain omituista ja sairasta, koska se tuntuisi itsestään siltä. Minusta tämä on varsin ymmärrettävää ja inhimillistä. Minä olen saunonut isäni kanssa aikuisuuteen asti. Meille se oli normaalia ja luontevaa ja todellakin hyvin epäseksuaalista. Ei minua silti loukkaa eikä ihmetytä ne ihmiset, jotka sitä outona pitävät. Ihmiset ajattelevat asioita omien kokemustensa kautta.[/QUOTE]

Jatkan vielä, tämä on muille kuin Tytsille:
Tytsi nauttii väittelystä ja sen takia mielellään keskustelee aiheista, joista väittelyä helposti syntyy. Tämäkin on ymmärrettävää ja hyväksyttävää. Väitely on joidenkin mielestä hauskaa viihdettä (myös minun mielestäni). Kenenkään ei ole pakko tähän ketjuun osallistua, jos kokee, että aihe on käsitelty jo loppuun vuosia sitten.

Yhteistyössä