Etkä ymmärrä. Aiemmin joku totesi että ei saunoisi murkkuikäisen poikansakaan kanssa niin aloitit hirveän vänkäyksen siitä että mitä jos se poika itse haluaa ja ei siinä oo mitään seksuaalista ja miksei,miks et muka,mitennii jäkäjäkä. Samoin vastasit niihin viesteihin joissa sanottiin ettei halua näytellä intiimejä ruumiinosiaan muille kuin puolisolle,niin sitäKÄÄN sä et sulattanut vaan rinnastit isän ja veljen äitiin ja siskoon. Et edes yrittänyt tai halunnut yrittää asettua siihen toisen asemaan vaan runnoit läpi tuota omaa kantaasi.Mä olen kysellyt VAIN sitä, miksi se on jonkun mielestä sairasta tai jotenkin absoluuttisen luonnotonta. Kyllä mä sen ymmärrän, ettei joku itse koe luontevaksi saunoa vaikka isänsä kanssa, jos se ei ole ollut perheessä tapana. Ei siinäKÄÄN ole mitään epänormaalia.
No eiköhän jokainen ajattele sen omalla kohdallaan. Mulle on ihan sama vaikka sheivaisitte isäsi kanssa toistenne bikinirajat saunassa, mutta minun kohdallani en haluaisi sitä tehdä oman isäni kanssa. Edes saunominen ei tunnu luonnolliselta eikä kivalta.Mä olen kysellyt VAIN sitä, miksi se on jonkun mielestä sairasta tai jotenkin absoluuttisen luonnotonta. Kyllä mä sen ymmärrän, ettei joku itse koe luontevaksi saunoa vaikka isänsä kanssa, jos se ei ole ollut perheessä tapana. Ei siinäKÄÄN ole mitään epänormaalia.
Paskominenkin on luonnollista, mutta teen sen mieluiten yksin.Ihmiset syntyvät alasti ja alastomuus on täysin luonnollista. Kulttuuri- ja ilmastosyistä käytämme kuitenkin vaatteita. Joissain kulttuureissa ei käytetä rihman kiertämää tai sitten kuljetaan hyvin vähissä vaatteissa.
Mutta hei, joissain kulttureissa paskotaan sukulaisten kesken, ei siinä pitäisi olla mitään luonnotonta tai sairasta, kyllä sunkin on nyt pakko alkaa paskomaan julkisesti. Peppu ulos ikkunasta vaan ja plöts plöts!Paskominenkin on luonnollista, mutta teen sen mieluiten yksin.
johtuu enemmän ilmastosta kun kulttuurista.Ihmiset syntyvät alasti ja alastomuus on täysin luonnollista. Kulttuuri- ja ilmastosyistä käytämme kuitenkin vaatteita. Joissain kulttuureissa ei käytetä rihman kiertämää tai sitten kuljetaan hyvin vähissä vaatteissa.
Eli samasta aiheesta saisi keskustella keskustelupalstalla vain kerran? Et ole koskaan osallistunut useaa kertaa samaa aihetta käsittelevään ketjuun? Eiköhän täällä ole paljon eri ihmisiäkin paikalla kuin vuosia sitten.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26362287:Jos nyt ollaan ihan rehellisiä, niin mun mielestä sairasta on se, että täällä ihan oikeasti on jauhettu tästä asiasta jo monta vuotta sitten.
Monta vuotta sitten. Ja ylläri ylläri, edelleen on olemassa ihmisiä joiden mielestä saunominen koko perheen kesken on sairasta ja niitä joiden mielestä on sairasta olla eri mieltä.
Yleensä normaali perhe tajuaa että teini-ikäiset lapset ei sauno enää vastakkaista sukupuolta olevien vanhempiensa kanssa.Aika loukkaavaa muuten insestin uhreja kohtaan, että joku sanoo perheen kanssa saunomista insestiseksi. Perheessä, jossa on sairas vanhempi/vanhemmat, voi olla insestiä ihan ilman mitään saunojakin. Terveessä perheessä saunomisesta ei tule edes mieleen tuollaiset.
No näköjään.. Löysin ketjut ainakin vuodelta 2007, 2008 ja 2010. Ja kaikissa tytsi keskustelemassa.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26362287:Jos nyt ollaan ihan rehellisiä, niin mun mielestä sairasta on se, että täällä ihan oikeasti on jauhettu tästä asiasta jo monta vuotta sitten.
Monta vuotta sitten. Ja ylläri ylläri, edelleen on olemassa ihmisiä joiden mielestä saunominen koko perheen kesken on sairasta ja niitä joiden mielestä on sairasta olla eri mieltä.
Tuleeko se keskustelun kulku joka vuosi yhtä suurena yllätyksenä?Eli samasta aiheesta saisi keskustella keskustelupalstalla vain kerran? Et ole koskaan osallistunut useaa kertaa samaa aihetta käsittelevään ketjuun? Eiköhän täällä ole paljon eri ihmisiäkin paikalla kuin vuosia sitten.
Sä olet ihmetellyt tätä jo vuonna 2007 Tuskin saat vastausta nytkään.Minä Tytsi ihmettelen sinun isääsi. Eikö missään vaiheessa ole tajunnut että tyttärelle kasvaa rinnat ja karvat, ehkä olisi aika saunoa erikseen.
Jos sulle itselle ei ole tullut sellanen luontanen asia mieleen, ettet kaikkien edessä sentään paljastelisi, varsinkaan veljen ja isän.
jollain taitaa olla pakkomielle isänsä kanssa saunomisestahttp://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1288066-millon-tytto-ja-poikasaunat-erikseen/
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/783711-koko-perhe-saunassa/
Siis oikeesti. Ja tässä on vaan murto-osa niistä ketjuista joita tulee tolla haulla. Ja kaikissa, ihan jokaisessa on tytsi mukana.
Tuskin, tuskin.Sä olet ihmetellyt tätä jo vuonna 2007 Tuskin saat vastausta nytkään.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/930976-tiedatko-murros-teini-ikaisia-jotka-kayvat-viela-vanhempien-kanssa-saunassa/sivu2.html
Ei hän uskoakseni siihen pyrikään, vaan nauttii väittelemisestä. Mikäs siinä, mukavaahan se onTuskin, tuskin.