Mitä sairasta on siinä, että koko perhe saunoo yhdessä iästä ja sukupuolesta riippumatta?

niin niin
Se on luonnotonta että aikuinen tytär saunoo isänsä ja veljensä kanssa alasti.
En ole koskaan kuullut että kukaan tekisi niin, enkä ymmärrä miksi tekisikään.
Saunaan pääsee varmaan ilman isääkin, kun on tissit ja tussut kasvaneet.
LOISTAVA perustelu.kun sinä et ole niin kuullut tehtävän se on luonnotonta.?no miksi se olis enemmän luonnollista esim äidin ja tyttären kanssa?sulla nyt toi sama levy soi koko ajan,omat likaset ajatukset perheenjäsenten välisestä kiimasta ja teet siitä sillä perusteella luonnotonta.mitäs sitten jos se tytär on vaikka lesbo tai bi?haluaako se sitten heti nuolla äitinsä tuheroa?tai toisinpäin..
 
hhm
Minäkin nautin väittelyistä. Hedelmälliset väittelyt, joissa tulee esiin kenties itsellekin uusia mielipiteitä ja näkökulmia, usein jopa uutta tietoa, ovat parhaimillaan paitsi mainiota viihdettä myös informatiivista asiaa.

Tämä ei ole yksi niistä.

Tämä on inkuttamista mielipideasiasta, jossa nähdäkseni olisi parasta kunkin tehdä kuten tahtoo - ilman haloota.
 
  • Tykkää
Reactions: metsänpeitto
"vieras"
kukin tehköön miten tekee mutta mulla on inhottavia muistoja siitä että olen saunonut vanhempieni kanssa joskus 10-vuotiaana.
meillä kouluikäiset lapset saunoo joko yksin, keskenään tai halutessaan vanhempien kanssa (ei pakoteta/käsketä mutta saa tulla).
en todellakaan saunois nykyään kummankaan kanssa, siskoja ja veljiä ei ole mutta jos olis niin en tykkäis saunoa heidän kanssa, en sauno myöskään kavereiden tai tuttujen kanssa (kummankaan sukupuolen) enkä pidä yleisistä saunoista.
 
nnnnnnn
Minäkin nautin väittelyistä. Hedelmälliset väittelyt, joissa tulee esiin kenties itsellekin uusia mielipiteitä ja näkökulmia, usein jopa uutta tietoa, ovat parhaimillaan paitsi mainiota viihdettä myös informatiivista asiaa.

Tämä ei ole yksi niistä.

Tämä on inkuttamista mielipideasiasta, jossa nähdäkseni olisi parasta kunkin tehdä kuten tahtoo - ilman haloota.
Samaa mieltä.

Lisäksi mun mielestä on hieman outoa, että tää on tytsille näinkin pakkomielle. Ihan kuin yrittäisi todistaa tällä isän kanssa saunomisella seksuaalista vapaamielisyyttään, mutta sepä se vasta outoa olisikin.

Jokainen saunokoon kenen kanssa lystää, itselleni riittää oman aviomieheni sukukalleuksien katselu, naisten kanssa voin saunoa kenen kanssa vaan.
 
"hmm"
Mitä eroa on sinä että äiti ja tytär saunoo, kuin siinä että isä ja tytär saunoo? Tai isä ja poika?
Ainoastaan sairasta tässä ketjussa on ne jotka näkevät jotain sellaista tuossa, Lunaticilla on todella häiriintynyt kuva perhesuhteista, ehkä johtuu siitä että rikkonainen perhe, en tiedä. Kuvittelisi kuitenkin olevan jonkinlainen käsitys siitä ettei ole insestiä kaikki jossa voi nähdä isän alasti. Ei normaali ihminen ajattele seksiasioita jos näkee vanhempansa/lapsensa alasti.

Eli mitä eroa sillä on jos tyttö ja äiti käyvät saunassa????
 
"vieras"
Vähän ot, mut mun on todella vaikea uskoa että tytsi on 4 vuotta mun siskoa vanhempi! Miten joku 23-vuotias voi olla noin lapsellinen?! Kyllähän niiden lasten kanssa pärjää jos on itse lapsen tasolla, minäkin pärjäsin parhaiten alle 15-vuotiaana, mut kasvattajaksi sellaisesta ei ole.

Tämän keskustelun aihe ja tytsin pakkomielle aiheeseen kertoo ihan selvästi siitä että heillä tosiaan on tapahtunut saunassa jotain mille hakee hyväksyntää. Koska ihan selvästi näillä aloituksillaan hakee hyväksyntää perheensä käytökselle.

Tässäkin ketjussa moni on sanonut että kukin perhe tehköön tavallaan, mutta siitä huolimatta tytsi jaksaa edelleen jauhaa aiheesta.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";26363153]Mitä eroa on sinä että äiti ja tytär saunoo, kuin siinä että isä ja tytär saunoo? Tai isä ja poika?
Ainoastaan sairasta tässä ketjussa on ne jotka näkevät jotain sellaista tuossa, Lunaticilla on todella häiriintynyt kuva perhesuhteista, ehkä johtuu siitä että rikkonainen perhe, en tiedä. Kuvittelisi kuitenkin olevan jonkinlainen käsitys siitä ettei ole insestiä kaikki jossa voi nähdä isän alasti. Ei normaali ihminen ajattele seksiasioita jos näkee vanhempansa/lapsensa alasti.

Eli mitä eroa sillä on jos tyttö ja äiti käyvät saunassa????[/QUOTE]

Sun kannattaa etsiä jostain 5.luokan biologian kirja.
 
nnnnnnn
[QUOTE="hmm";26363153]Mitä eroa on sinä että äiti ja tytär saunoo, kuin siinä että isä ja tytär saunoo? Tai isä ja poika?
Ainoastaan sairasta tässä ketjussa on ne jotka näkevät jotain sellaista tuossa, Lunaticilla on todella häiriintynyt kuva perhesuhteista, ehkä johtuu siitä että rikkonainen perhe, en tiedä. Kuvittelisi kuitenkin olevan jonkinlainen käsitys siitä ettei ole insestiä kaikki jossa voi nähdä isän alasti. Ei normaali ihminen ajattele seksiasioita jos näkee vanhempansa/lapsensa alasti.

Eli mitä eroa sillä on jos tyttö ja äiti käyvät saunassa????[/QUOTE]

Tajuatko että siinä on ero joillekin henkilökohtaisesti? En koe jostain syystä (ei tule seksiasioita mieleen) luontevaksi saunoa isäni tai naapurin Peran kanssa, joten eikö olisi todella sairasta pakottaa minut siihen. Et saa tunnettani muuttumaan millään tavalla, se ei vaan tunnu mukavalta. Minulle on aivan sama kenen kanssa sinä saunot jos se sinusta luontevalta tuntuu.
 
"hihihi"
[QUOTE="vieras";26363183]Sun kannattaa etsiä jostain 5.luokan biologian kirja.[/QUOTE]

No sano nyt mikä se ero on? Se että on erilaiset sukupuolielimet? No entä jos äidillä tai tyttärellä on jokin kasvain joka muuttaa sukupuolielimiä?

Siksi että vastakkaiset sukupuolet vetoavat toisiinsa biologisessa mielessä? No entäs jos äiti on lesbo tai tytär? Onko sitten ok mennä isänsä kanssa tyttären saunaan, mutta ei äitinsä? Vähän toi logiikkas ontuu! ;)
 
"sama"
Tajuatko että siinä on ero joillekin henkilökohtaisesti? En koe jostain syystä (ei tule seksiasioita mieleen) luontevaksi saunoa isäni tai naapurin Peran kanssa, joten eikö olisi todella sairasta pakottaa minut siihen. Et saa tunnettani muuttumaan millään tavalla, se ei vaan tunnu mukavalta. Minulle on aivan sama kenen kanssa sinä saunot jos se sinusta luontevalta tuntuu.
Puhuin ehkä siitä että joku pitää tuota sairaana, muiden saunomisia, en itsekään koe vanhempieni kanssa saunomista mukavana, ei ole tapana meillä.
 
"tuikku"
Samaa mieltä.

Lisäksi mun mielestä on hieman outoa, että tää on tytsille näinkin pakkomielle. Ihan kuin yrittäisi todistaa tällä isän kanssa saunomisella seksuaalista vapaamielisyyttään, mutta sepä se vasta outoa olisikin.

Jokainen saunokoon kenen kanssa lystää, itselleni riittää oman aviomieheni sukukalleuksien katselu, naisten kanssa voin saunoa kenen kanssa vaan.
No vielä kerran: mitä seksuaalista on isän kanssa saunomisessa? Mä en sauno naapurin kanssa enkä appiukkoni kanssa, mutta isäni kanssa olen saunonut yli 40 vuotta syntymästäni saakka, joten ei siinä mitään pervoa ole. Enkä todellakaan kattomalla kattele saunassa toisten sukukalleuksia, en edes oman mieheni. Eikä käydä yhdessä suihkussa. Saunaan ei liity minun mielessäni mitään seksuaalista.
 
"..."
[QUOTE="hihihi";26363560]No sano nyt mikä se ero on? Se että on erilaiset sukupuolielimet? No entä jos äidillä tai tyttärellä on jokin kasvain joka muuttaa sukupuolielimiä?

Siksi että vastakkaiset sukupuolet vetoavat toisiinsa biologisessa mielessä? No entäs jos äiti on lesbo tai tytär? Onko sitten ok mennä isänsä kanssa tyttären saunaan, mutta ei äitinsä? Vähän toi logiikkas ontuu! ;)[/QUOTE]

No onhan se nyt omituista että tarvii näytellä kroppansa muutoksia omalle isälle :O ei tulis kyllä mieleenkään hillua edes rintsikat päällä isän edessä :$
 
"joo"
Te joiden mielestä epäsopivaa! Katseletteko perheenjäseniänne sitten sillä silmällä ? En näe siinä mitään outoa, alastihan tänne on synnyttykin . Ei siellä saunassa ketään ole tarkoitus syynätä vaan ihan saunoa =D
 
....
Minulle ois jotenkin isompi kynnys mennä veljen ja/tai iskän kanssa saunaan kuin joidenkin miespuolisten kavereiden. En tiedä miks, mut minun mielestäni ois häiritsevää jos omat aikuiset miespuoliset sukulaiset näkis minut alastomana. Ja samaten ois häiritsevää jos oma katse liukuisi vahingossa oman veljen tiettyihin paikkoihin. Liian sairasta edes ajatella tollasia :LOL:

Onneks en tykkää saunomisesta muutenkaan, muuta ku mahdollisesti kännissä :D
 
"..."
Minulle ois jotenkin isompi kynnys mennä veljen ja/tai iskän kanssa saunaan kuin joidenkin miespuolisten kavereiden. En tiedä miks, mut minun mielestäni ois häiritsevää jos omat aikuiset miespuoliset sukulaiset näkis minut alastomana. Ja samaten ois häiritsevää jos oma katse liukuisi vahingossa oman veljen tiettyihin paikkoihin. Liian sairasta edes ajatella tollasia :LOL:

Onneks en tykkää saunomisesta muutenkaan, muuta ku mahdollisesti kännissä :D
Joo ajatuskin kuvottaa, nouset lauteilta ja pyllistät just isäs naaman kohdalla :O :$
 
nnnnnnn
[QUOTE="tuikku";26364072]No vielä kerran: mitä seksuaalista on isän kanssa saunomisessa? Mä en sauno naapurin kanssa enkä appiukkoni kanssa, mutta isäni kanssa olen saunonut yli 40 vuotta syntymästäni saakka, joten ei siinä mitään pervoa ole. Enkä todellakaan kattomalla kattele saunassa toisten sukukalleuksia, en edes oman mieheni. Eikä käydä yhdessä suihkussa. Saunaan ei liity minun mielessäni mitään seksuaalista.[/QUOTE]

No eihän siinä olekaan. Siksi tossa olikin toi lause: Ihan kuin yrittäisi todistaa tällä isän kanssa saunomisella seksuaalista vapaamielisyyttään, mutta sepä se vasta outoa olisikin. Ei siihen liity mitään seksuaalista, mutta silti se ei tunnu MINUSTA luontevalta saunoa MINUN isäni kanssa (veljeä minulla ei ole).
 
nnnnnnn
No eihän siinä olekaan. Siksi tossa olikin toi lause: Ihan kuin yrittäisi todistaa tällä isän kanssa saunomisella seksuaalista vapaamielisyyttään, mutta sepä se vasta outoa olisikin. Ei siihen liity mitään seksuaalista, mutta silti se ei tunnu MINUSTA luontevalta saunoa MINUN isäni kanssa (veljeä minulla ei ole).
Ja tytsistä tuntuu taas luontevalta. Siksi tässä keskustelussa kierretään koko ajan samaa kehää ja näitä keskusteluja on vähän turha aloittaa uudelleen säännöllisin väliajoin, kun niihin toisen syvimpiin tunteisiin on aika vaikea vaikuttaa. Enkä usko että kovin moni osaa sanoa edes selkeää syytä miksi tässä asiassa tuntuu siltä miksi tuntuu, siksi on vähän vaikeaa perustella asiaa. Siltikään se tunne, ei ole väärä, vaikkei sitä osaisikaan kunnolla perustella.
 
Lex
En todellakaan jaksa lukea ketjua, mutta minä saunon mielelläni ihan kenen kanssa vain. Saunomisessa ei ole mitään seksuaalista ellei siellä kopeloida taikka panna.

Mulle käy sekasaunat suku- ja ystäväporukoissa, ihan miten vain.
 
"vieras"
En todellakaan jaksa lukea ketjua, mutta minä saunon mielelläni ihan kenen kanssa vain. Saunomisessa ei ole mitään seksuaalista ellei siellä kopeloida taikka panna.

Mulle käy sekasaunat suku- ja ystäväporukoissa, ihan miten vain.
Ja mulle taas meneminen saunaan muun, kuin oman mieheni kanssa, on outo ajatus. Siis miespuolisen henkilön. Naispuolisten henkilöiden kanssa voin saunoa milloin vain.

Eli täysin mielipide-ero, kuka tykkää, kuka ei.

Tytsi yrittää nyt hieman liikaa olla ekstrovertti ja vapaamielinen, ihan joka asiassa ja yrittää shokeerata kovasti muita ihmisiä. Ja jos joku/jokin on hivenen erilainen, niin myös sitä ihannoidaan ihan kybällä. Jotenkin herttaista, mutta samalla mietityttää, miten ihmisellä voi olla noin lapsellinen ajatusmaailma 23-vuotiaana. Itse käyttäydyin teini-iässä tuolla tavalla :)
 

Yhteistyössä