Luonnotonta se ei ole. Tämä tietokoneen käyttökin on luonnottomampaa.Itse olen ainakin monta kertaa todennut, etten sanoisi sitä sairaaksi, mutta outoa ja epäsopivaa se on.
Kun se vaan on.
Luonnotonta.
Luonnotonta se ei ole. Tämä tietokoneen käyttökin on luonnottomampaa.Itse olen ainakin monta kertaa todennut, etten sanoisi sitä sairaaksi, mutta outoa ja epäsopivaa se on.
Kun se vaan on.
Luonnotonta.
no oletko saanut paljon uudenlaisia kommentteja?Aloitin tämän ketjun niiden kommenttien pohjalta, joita toisessa aiheeseen liittyvässä ketjussa oli.
Kunnes tytsi löytää miehen ja pääsee petipuuhiin, niin ajatusmaailma voi muuttua. Ei olekaan enää isin pikkutyttö. Kovin moni mieskään ei ehkä ymmärrä että se heidän seksikissansa on toisen miehen (vaikkakin isän) seurassa alasti.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26359804:Kuinkahan monta vuotta vielä tästä asiasta jaksetaan keskustella palstalla?
Kuinka monta vuotta vielä jaksetaan keskustella aiheista perhepeti vs. pinnasänky tai kotihoito vs. päivähoito? Päättele siitä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26359804:Kuinkahan monta vuotta vielä tästä asiasta jaksetaan keskustella palstalla?
Miksi ihmisillä on niin kamalasti vaikeuksia keskustella aiheesta yleisellä tasolla? :O Miksi tuo sinua kiinnostaa? Tilanteesta riippuen isäni tai tätini kanssa saunoisin.Mites tytsi jos menisitte saunaan jossa on tilaa vain kahdelle ihmiselle ja saunomassa olisi sinä, isäsi, äitisi ja tätisi. Miten menisitte saunaan? Sinä+isäsi kaksistaan ja äitisi+tätisi (äidin sisko) kaksistaan? Ihan epäolennaista onko sun äidilla edes siskoa.
Kerro nyt miksi sen isän kanssa pitää saunoa? ja tosiaan pesettekö myös yhdessä?Hyvin harva on osannut pysyä aiheessa. Taitaa olla keskustelutaidot monilla pahasti hukassa.
et äitisi?Miksi ihmisillä on niin kamalasti vaikeuksia keskustella aiheesta yleisellä tasolla? :O Miksi tuo sinua kiinnostaa? Tilanteesta riippuen isäni tai tätini kanssa saunoisin.
ja jotenkin voisin kuvitella että sun vanhemmat haluaisi mieluiten saunoa kaksistaan, oletten siis että asuvat yhdessä.et äitisi?
Kyllä se vaan on.Luonnotonta se ei ole. Tämä tietokoneen käyttökin on luonnottomampaa.
Perustele.Kyllä se vaan on.
No minä voisin perustella, että ihan samasta syystä sinä et sauno isäsi kanssa, eikä perheessänne saunota ristiin. Koska se on luonnotonta.Perustele.
Mitäs jos vaikka onkin..Kannattaa lukea ketju huolella läpi ja miettiä oikein tarkkaan, _ketkä_ ovat vielä henkisesti epäkypsiä. Henkisellä kehityksellä ja saunomisella ei ole mitään yhteyttä toisiinsa.
Sukukypsyyden saavuttamisen jälkeen eläimet pystyvät lisääntymään keskenään. Ihmisillä lait, moraali ja tavat estävät lisääntymisen lähisukulaisten kesken, mutta monet eläimet lisääntyvät vaikka sisaruksensa tai emonsa kanssa jos ovat samassa tilassa. Mitä luulet äiti ja poikasimpanssin puuhaavan, jos heidät teljettäisiin oikeana ajankohtana kaksistaan pariksi tunniksi pieneen tilaan?Perustele.