Mitä sairasta on siinä, että koko perhe saunoo yhdessä iästä ja sukupuolesta riippumatta?

[QUOTE="vieras";26359705]Olen ymmälläni, etkö se ole juuri SINÄ, joka aloitat tällaisen keskustelun? Tässä ketjussa ainoa pervo tunnut oikeasti olevan sinä, kun ylipäänsä aloitat koko keskustelun.[/QUOTE]

Aloitin tämän ketjun niiden kommenttien pohjalta, joita toisessa aiheeseen liittyvässä ketjussa oli.
 
nnnnnnn
Aloitin tämän ketjun niiden kommenttien pohjalta, joita toisessa aiheeseen liittyvässä ketjussa oli.
no oletko saanut paljon uudenlaisia kommentteja?

miksi sulla on ongelma siitä että kaikki ei halua saunoa isänsä kanssa? musta olisi kyllä tosi outoa jos mun äiti näkisi mun miehen alasti ja tietäisi kaikki varusteiden koot ja muut.. Isästäkään en halua niitä tietää (onneksi oon unohtanut), vaikkei katsoisikaan niin alastihan siinä ollaan..
 
nnnnnnn
Mites tytsi jos menisitte saunaan jossa on tilaa vain kahdelle ihmiselle ja saunomassa olisi sinä, isäsi, äitisi ja tätisi. Miten menisitte saunaan? Sinä+isäsi kaksistaan ja äitisi+tätisi (äidin sisko) kaksistaan? Ihan epäolennaista onko sun äidilla edes siskoa.
 
nnnnnnn
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26359804:
Kuinkahan monta vuotta vielä tästä asiasta jaksetaan keskustella palstalla?
Kunnes tytsi löytää miehen ja pääsee petipuuhiin, niin ajatusmaailma voi muuttua. Ei olekaan enää isin pikkutyttö. Kovin moni mieskään ei ehkä ymmärrä että se heidän seksikissansa on toisen miehen (vaikkakin isän) seurassa alasti.
 
"..."
Kävin mun siskolla tänään kahvilla ja kysyin siltä et menisiks faijan kans saunaan. Sillä meni kahvit väärään kurkkuun ja lensi pöydälle. Kysy et käytäksä jotain aineita, et mitä hittoo sä tollasia kyselet :D

Ei kuulema menis. Enkä kyllä minäkään. Enkä siskon miehen. Enkä äitini miesystävän. Enkä naapurin Penan.
 
Mites tytsi jos menisitte saunaan jossa on tilaa vain kahdelle ihmiselle ja saunomassa olisi sinä, isäsi, äitisi ja tätisi. Miten menisitte saunaan? Sinä+isäsi kaksistaan ja äitisi+tätisi (äidin sisko) kaksistaan? Ihan epäolennaista onko sun äidilla edes siskoa.
Miksi ihmisillä on niin kamalasti vaikeuksia keskustella aiheesta yleisellä tasolla? :O Miksi tuo sinua kiinnostaa? Tilanteesta riippuen isäni tai tätini kanssa saunoisin.
 
[QUOTE="...";26359857]Joo, taitaa tämä tytsi olla viellä henkisesti pikkutyttö..[/QUOTE]

Kannattaa lukea ketju huolella läpi ja miettiä oikein tarkkaan, _ketkä_ ovat vielä henkisesti epäkypsiä. :) Henkisellä kehityksellä ja saunomisella ei ole mitään yhteyttä toisiinsa.
 
Chef Parabellum
[QUOTE="...";26359857]Joo, taitaa tämä tytsi olla viellä henkisesti pikkutyttö..[/QUOTE]Aika kauan on sulta kestänyt noinkin ilmiselvä asia huomata.

Lapsellisia täysikäisiä olen nähnyt vaikka kuinka paljon mutta näin harhaisesta ja silmät täysin ummessa onnellisena toikkaroivasta aikuislapsesta kuin tytsi en ole ikinä edes kuullut.
 
nnnnnnn
Perustele. :)
Sukukypsyyden saavuttamisen jälkeen eläimet pystyvät lisääntymään keskenään. Ihmisillä lait, moraali ja tavat estävät lisääntymisen lähisukulaisten kesken, mutta monet eläimet lisääntyvät vaikka sisaruksensa tai emonsa kanssa jos ovat samassa tilassa. Mitä luulet äiti ja poikasimpanssin puuhaavan, jos heidät teljettäisiin oikeana ajankohtana kaksistaan pariksi tunniksi pieneen tilaan?

Enkä tarkoita että ihmisillä saunominen olisi seksuaalista, mutta luonnollista se ei ole.
 
wipsy
[QUOTE="vieras";26355419]Ja minnuu kyl nyt nii maar kiinostaa että pittääkö aina aatella jotain panemisia ja haluamisia jos haluaa säilyttää yksityisyytensä? Eipä se mullakaan oo siitä kiinni että pelkäisin vanhan isäni alkavan runkata kalu kovana jos lauteille viereen istuisin,mutta mä olen aikuinen ihminen ja haluan pitää yksityisalueeni ominani. Kiitos ja anteeksi tästä.

Mä en halua kinata, jokainen tyylillään! En mäkään halua enää isäni kanssa saunoa, mutta olen kyllä saunonut 15 vuotiaana. Siksi kysyn panohaluista kun asia esitetään että se on pervoa ta sairasta jos murkku käy vanhempien kanssa saunassa.
 

Yhteistyössä