O
opiskelemaan
Vieras
Pitäis portfolio tehä amk-pääsykokeita varten, mutta enhän minä ole sellasta tehny sitten lukioaikojen, josta on aikaa yli 10v!
"Urasuunnitelma (pituus enintään 4 - 6 sivua), sisältää esimerkiksi seuraavia asioita: 1) lyhyt esittely itsestä ja harrastuksista, työkokemuksesta yms. 2) käsitys itsestä opiskelijana/sosiaali- ja terveysalan ammattilaisena 3) motivaatio koulutukseen ja omaa urasuunnittelua käsittelevä pohdinta 4) itsearviointia omista vahvuuksista ja kehittämishaasteista suhteessa hakemisen kohteena olevaan ammattiin tai ammatteihin 5) muut mahdolliset hakijaan liittyvät seikat. "
Tuo on tehtävänanto. Siis laitetaanko siihen tekstin lisäksi jotain kuviakin?
Kirjoitetaanko teksti kirjakielellä vai murteella vai millä??
Vaikutan varmaan tosi tollolta, mutta ku mä en oikeesti muista miten se tehdään! Muutenki ilmaisen itseäni paremmin sanallisesti kuin kirjallisesti.
"Urasuunnitelma (pituus enintään 4 - 6 sivua), sisältää esimerkiksi seuraavia asioita: 1) lyhyt esittely itsestä ja harrastuksista, työkokemuksesta yms. 2) käsitys itsestä opiskelijana/sosiaali- ja terveysalan ammattilaisena 3) motivaatio koulutukseen ja omaa urasuunnittelua käsittelevä pohdinta 4) itsearviointia omista vahvuuksista ja kehittämishaasteista suhteessa hakemisen kohteena olevaan ammattiin tai ammatteihin 5) muut mahdolliset hakijaan liittyvät seikat. "
Tuo on tehtävänanto. Siis laitetaanko siihen tekstin lisäksi jotain kuviakin?
Kirjoitetaanko teksti kirjakielellä vai murteella vai millä??
Vaikutan varmaan tosi tollolta, mutta ku mä en oikeesti muista miten se tehdään! Muutenki ilmaisen itseäni paremmin sanallisesti kuin kirjallisesti.