S
Sh joskus?!
Vieras
Onko kukaan hakenut / päässyt Oulun AMK:n sotepuolelle? Sh-koulutus alkaisi tammikuussa ja jos pääsis pääsykokeisiin, tarvisi mukana viedä portfolio. Huh-huijaa, minkälaisen siitä tekisi...
Ohjeistus tämä:
"Valintakoe ja portfolio
Valintakoe on hakijan urasuunnitelmaan (portfolioon) perustuva haastattelu. Valintakokeeseen kutsuttu hakija tuo haastatteluun kirjallisena oman urasuunnitelmansa. Valintakokeella arvioidaan hakijan oppimisvalmiutta, motivaatiota, alalle soveltuvuutta ja sosiaalista kyvykkyyttä. Portfoliolla on merkittävä osuus valintakokeessa. Sen puuttuminen vähentää valintakoepistemäärää automaattisesti viisi (5) pistettä. Enintään 46-sivuinen urasuunnitelma sisältää esimerkiksi seuraavia asioita:
-lyhyt esittely itsestä ja harrastuksista, työkokemuksesta yms.
-käsitys itsestä opiskelijana/sosiaali- ja terveysalan ammattilaisena
-motivaatio koulutukseen ja omaa urasuunnittelua käsittelevä pohdinta
-itsearviointia omista vahvuuksista ja kehittämishaasteista suhteessa hakemisen kohteena olevaan ammattiin tai ammatteihin
-muut mahdolliset hakijaan liittyvät seikat."
Laitetaanko tuohon kuvia jne? Kiitos jos joku osaa auttaa.
Ohjeistus tämä:
"Valintakoe ja portfolio
Valintakoe on hakijan urasuunnitelmaan (portfolioon) perustuva haastattelu. Valintakokeeseen kutsuttu hakija tuo haastatteluun kirjallisena oman urasuunnitelmansa. Valintakokeella arvioidaan hakijan oppimisvalmiutta, motivaatiota, alalle soveltuvuutta ja sosiaalista kyvykkyyttä. Portfoliolla on merkittävä osuus valintakokeessa. Sen puuttuminen vähentää valintakoepistemäärää automaattisesti viisi (5) pistettä. Enintään 46-sivuinen urasuunnitelma sisältää esimerkiksi seuraavia asioita:
-lyhyt esittely itsestä ja harrastuksista, työkokemuksesta yms.
-käsitys itsestä opiskelijana/sosiaali- ja terveysalan ammattilaisena
-motivaatio koulutukseen ja omaa urasuunnittelua käsittelevä pohdinta
-itsearviointia omista vahvuuksista ja kehittämishaasteista suhteessa hakemisen kohteena olevaan ammattiin tai ammatteihin
-muut mahdolliset hakijaan liittyvät seikat."
Laitetaanko tuohon kuvia jne? Kiitos jos joku osaa auttaa.