--2012 yrittävät--

Vilijonkka, mikäs tilanne nyt? Niin, noista vatsakivuistakun ei tiedä ikinä, ne voi viiatata molempiin suuntiin, menkkoihin tai raskauteen.. Toivottavasti siun tilanne nyt ratkeaa pian ja parhain päin :)

Juliesisko ja Unikettu??? Onko teillä tilanteet ratkennut?

ON: Siis mie en usko yhtään että tässä kierrossa raskautuisin, olisin sen jo kyllä vaistonnut niinkun tähänkin mennessä aiemmista raskauksista olen vaan tiennyt. Ärsyttää ihan sikana kun ei malttas nyt oottaa että on raskaana! Ja sit mie olisin niin en malttas oottaa ekaa ultraa ja sitten tokaa ja sitten synnytystä jne. Oispas lehmänhermot ja osais nauttii hetkestä missä elää kaipaamatta koko ajan jotain lisää. :headwall: Miulle kärsivällisyyttä JA HETI! :LOL:

Käsi sydämellä, nyt alan elää hetkessä =)
 
Toivoliini, kuulostaa hurjalta, yritähän saada itsesi parempaan kuntoon ja jospa nämä sateet auttais sun tilanteeseen! Ihana mies sulla tosiaan=). En vois kuvitellakaan että mun mies ikuna tekis noin ja ihan vapaaehtoisesti!

Vilijonkka, niin niin samat tunteet, turhauttavaa tosiaan jos on tämän kierron kärsinyt turhaan kovista vatsakivuista ja inhottavasta olosta:headwall:. Mikäs kp sulla olikaan?

Sone, onnea ja jännäilyä piinapäiviin, jos vaikka tällä kertaa et tunnekaan että olet autuaasti raskaana ja plussa pärähtää:).

On. Tosiaan täällä vielä piinaillaan. Eilen tein mökillä apteekin oman testin ja ehkä oli vähän huono sauma tehdä kun piti piilossa nopeesti ulkohuussissa tihrustaa kun ei oltu ihan vaan oman perheen kanssa. Tälläkään kertaa en ole ihan varma mitä siinä oli ja ainakin kun aika oli mennyt yli niin siinä on haamujen haamu, mutta näitähän ei pitäisi sitten enää tulkita.. Tänään pitäis alkaa menkat, valkkaria vaan lorisee suht reippaasti, on sellain olo että jotain lorahtaa housuun. Kotimatkallakin oli niin märkä olo että piti kotona kiiresti mennä vessan tarkistamaan että minkä väristä tavaraa sieltä tulee:). Menkkaoireita on pikkasen ja olen aika hyvällä tuulella. Huomenna testaan aamusta jos ei menkat ala tänään, mutta sehän on ihan oletettavissakin ettei ala jos/kun ovis oli niin myöhään.
 
Purkasin noita mökkikamoja ja samalla sitten vilkaisin tekemääni r-testiä ja kyllä siinä on oikeinkin hyvin näkyvä haamu. No, turha tässä on roskishaamusta innostua vaan odottelen huomiseen aamuun ja testaan Cb:n testillä sitten. Menkoista ei tietoakaan vielä:D. Kyllä mä saan näköjään piinailla ihan loppuun asti kun nyt kerran pääsin piinailemaan=). Kivan näköinen oli kyllä se roskishaamukin:).
 
Moikkelis, täällä kirjoittelee hormoonihirviö..eiköhän ne menkat sieltä oo tulosa ku olo on niin etova ja kiukkunen..harmi vain... nyt menossa kp28/30 et ehkä tässä joutuu niitä vielä muutaman päivän odotteleen...toisaalta pieni toivo vielä elää, et jospa niitä ei tuliskaa..eilen kyllä närästi aika huolella, eikä mua ikinä närästä..mutta tää on taas tätä vähä turhan tarkkaa itseututkistelua. Ihanaa ku on teitä muita..toisaalta musta tää palsta on mulle vähä vaarallinen, ei ainakaa vähennä vauva-ajatuksia.

Voi että, toivottavasti saat unikettu huomenna kunnon plussan niin ei tarvi haamuja enää miettiä. Peukkuja ja levollisia unia :)

Sone: musta tuntuu, et sitä mukaa ku yk:ita tulee lisää niin sitä malttamattomampi oon...on se vain niin et odottavan aika on pitkä..Koitetaan kestää, toivotaasn sullekin plussaa vielä :)
 
Vilijonkka, siulla on viel mahikset plussaan tässä kierrossa, nyt vaan pää kylmänä piinassa :)

Pakko nyt avautuu näistä ällöjutuista.. Limojen perusteella ovis oli la---->su ja pe aamuna oltiin joten on tässä nyt kuitenkin mahis jos on hyvää tavaraa ollut ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ei ei, ja pöh! Ei tullut ei helpotusta tähän piinaan. Sain taas Cb:n testiin haamun/varjon/viivanpaikan, jotain sellaista joka ei ole plussa mutta ei negakaan. Aika paljon nyt ärsyttää. Ei ole vuoto alkanut, tänään kp30/27-28. Eilen yritettiin seksillä vauhdittaa jos vaikka se vuoto sieltä alkaisi mutta ei. Menkkaoireita ei ole tai on hyvin vähän. Mitähän tästä nyt pitäis ajatella, minkähän testin kävis seuraavaksi kipasemassa. Kyllähän tuo mietityttää että vaikka tässä nyt raskaana oliskin niin miksi tulee vaan haamujan haamuja:headwall:.

Pitäiskö sitä sitten käydä ostamassa se cb:n digitesti, ei tarvis ainakaan tulkita viivoja. Mieskin vois paremmin ymmärtää kun näyttää tekstiä eikä pyydä tihrustamaan että näkyykö viivaa vaiko eikö näy=).
 
Viimeksi muokattu:
Joo, "ei raskaana". Ei tarvii enää miettiä sitten sitä vaan odotellaan sitten menkkoja tuleviksi:(. No mies voipi olla tyytyväinen kun eilen jo harmitteli että jos olen raskaana niin vauvantekohommat jäi lyhkäseen=). Tiedä sitten mitä ne haamut ja roskishaamut on, puhumattakaan näistä oloista sitten. Jos lasketaan siitä ovisplussasta niin menkat myöhästyy viikon verran, jos siis väli olis sen normin 14 päivää. Vähän harmittaa. Paljon plussatuulia muille yrittäjille!:whistle:
 
Unikettu, teitkö siis päiväpissasta ton digin? Piinailu siis jatkuu vielä siun kohdalla, toivotaan nyt jotain ratkaisua pian! Joko sie nyt oot raskaana ja myöhäsestä ovikestahan se ei nyt viel näyttäskään kunnolla, tai sitten voihan se olla että siellä on jotain kemiallista tapahtunut. Epäilen että miulla oli jotain kiinniitysmisyritystä viime kerrossa kun sillon yhdessä testissä oli hetken aikaa haamu ja se sitten kuivu vivanpaikaks + kaikki oireet... :whistle: (tai toiveet) Mutta eniwei, kyllä se pian selviää ootko raskaana vai et, peukkuja pidetään! :flower:

ON: Juilii mahaa ja selkää vähän, rintoja pisteli tänään, samat oli viime kierrossakin että näistä nyt ei vo mitään muuta kun todeta tuntemusten olemassaolon.

Voi vide, hirvee sisustuskärpänen iskenyt, nyt kun en oo raskaana niin on hyvä maalata :) Ei kai ne yritysvaiheessa pitäs vaikuttaa sen enenpiä kun ulkosalla maalailen :)
 
Helou! Aikamoisia tuulia itse kullakin... mä en oo edes miettiny mtn testin tekemistä, ennen kun menkat vaan jää pois. Toivottavasti joskus jäävät siis! :D
Toiveet on taas kovat... Haluaa jo vaunuostoksille ja laittaa lastenhuonetta. <3

Plussatuulia kaikille!
 
Voiko valkovuodosta sen määrästä päätellä mitään sen suhteen onko hedelmöittyminen tapahtunut?? Entä kun oon saanu sen käsityksen että valkovuoto lisääntyy kun tulee raskaaksi. Meneekse aina niin, missä vaiheessa raskautta ja onks siinä eroja?

Kaikille tsemejä raskautumiseen <3 Ja kärsivällisyyttä niille jotka vielä yritystä odottelee :)
 
Sone, joo päiväpissasta tein. Päätin että nyt menen ostamaan sen digin ja teen, jos se vaikka auttais tähän ettei tarvii kokoajan katella että onko siinä tehdyssä testissä viivaa vaiko eikö ole:confused:. Olisi toki kannattanut odottaa huomisaamuun.

bellabambini, mitä mä nyt muistan(ja ylöskin olen jotain kirjoittanut) viime raskauden alusta niin kierto oli varsin limainen ja vuotoa oli kokoajan, valkovuoto oli juoksevaa ja voidemaista ja toisinaan aika kirkasta. Normaalissa kierrossa on ollut paksumpaa ja "kuivempaa". Joillakin ilmeisesti valkovuoto lisääntyy jos raskaana ja jollain taas sitten on kuivaa. Mutta yleisesti kai valkovuoto on aika runsasta plussakierroissa.

On, Siis JOS olisin ollut fiksu piinailija niin olisin rauhassa odottanut ja jos kuukautiset jää pois niin sitten tehnyt testin, jos saanut haamua niin toisen testin parin päivän päästä. Sitten jos ei selvyyttä niin kiltisti odotellut sinne asti jolloin ovulaatiotestin mukaan olleesta oviksesta olis kulunut tuo pari viikkoa ja testannut uudestaan jos ei menkkoja olisi siihen mennessä tullut. Tiedän tämän, mutta kun ilmeisesti haluan maksimoida tämän jännityksen ja elelen toisen piinaviikon toisen päälle:kieh:. Ja kannan rahani apteekkiin..
Kummallisesti eilen illalla tuntui kaikki menkkaoireet katoavan. Tänäänkin ollut vain lievää poltetta oikealla puolella ja muutama repäisykipu. Tuntuu ettei menkat oo lähelläkään. Hyvillä mielin ainakin siitä että tuli hyödynnettyä tuo ovisplussan läheiset päivät aika hyvin:).
 
.mitä mä nyt muistan(ja ylöskin olen jotain kirjoittanut) viime raskauden alusta niin kierto oli varsin limainen ja vuotoa oli kokoajan, valkovuoto oli juoksevaa ja voidemaista ja toisinaan aika kirkasta. Normaalissa kierrossa on ollut paksumpaa ja "kuivempaa". Joillakin ilmeisesti valkovuoto lisääntyy jos raskaana ja jollain taas sitten on kuivaa. Mutta yleisesti kai valkovuoto on aika runsasta plussakierroissa.
Eli että joillakin runsasta joillakin ei.. Ymmärsinkö oikein että jo ennen testiä sulla oli vuoto koko ajan runsasta ja sen jälkeenkin?
 
bellabambini, nimenomaan ennen plussaa oli valkovuotoa kokoajan ja vuoto oli juoksevaa. Sitten taisi sinä päivänä ja menkat piti alkaa niin olla niukemmin vuotoa, ainakin hetkellisesti, mutta siitä eteenpäin en sitten muistakaan miten raskaudessa tuo vuotopuoli jatkui.

Sone, niin onhan tässä toivoa vielä=). Mikäs sulla olikaan kierron vaihe? Koska päästään jännäämään sun piinaviikkoja?

Mulla kun nyt tuntuu kierto venyvän niin mitähän kropassa tapahtuu sillä "ylimääräisellä" ajalla? Mietin vaan että kun mulla ovis tuli sen verran myöhään normaaliin nähden niin kehitteleekö kroppa sitten superovista:). Kp11-21 oli kyllä niin inhottavia vatsakipuja ja huonoa oloa ja sitten ovisplussaa edeltävänä iltana senverta kovat kivut että joutui ottamaan särkylääkettä että sai nukuttua ja limaa tuli oikein kunnolla seuraavana päivänä. Onneksi tosiaan tuossa kohtaa mies koki sen ahaa- elämyksen että mikäs siinä, tehdään se neljäs lapsi. Totesi seksin jälkeen että "noniin, se oli sitten siinä, olet raskaana"=).
 
Kiertopäiviä en ole nyt laskenut, yritän säästellä nyt vähän itteeni kun aika matelee mutta menkat alkaa yleensä miulla siinä kuun alussa 2-4pv eli onhan täs viel jokunen päivä piinailtavana. Mutta ovis on kyl takana nyt, sen tiedän. Aikavarmasti oli la eli mikäs dpo sit olis, en tiie miten noi menee :) Ja pe ONNEKS tehtiin talletus!

Mie olin la iltana vähän ulkoilee, lähin ihan extempore, ja viime yöt on ollut liskojen öitä joten nää olot on nyt itseaiheutettuja vieläkin(vaik en ees ottanu paljoa!!!) että en oikein pääse piinailee ;) Huono olohan miulla on koko ajan, oli sitten krapula tai ei, tai raskaana tai en. Kroonisesti oksettaa aina kierron viimiset 10pv ainakin! Kiva, tällästä sit menopaussiin asti :D Yhtään ei sitten biologinen kello tikitä :whistle:

Meillä mies on kans sitä mieltä ettei tässä kuulemma pitkään mee kun oon raskaana, sillä on ihme luotto vissiin omiin kamoihinsa ;) Mut mie taas en ole ollenkaan varma koko raskautumisesta. Se viel yks päivä tos ihmetteli että mikä kiire miulla on kun puhuin että olispas kiva jo odottaa jne :) No eipä täss kyl oikeesti kiire ole, kesä ja kaikkee, töitten kannalta ei haittais vaik menis pitempäänkin, mutta joku ihme kello se vaan tikittää otsassa ja pinkit lasit päässä <3

Unikettu, nyt minuu jännittää ihan älyttömästi siun puolesta!!

BB: Mikäs vaihe kiertoo siulla on, ollaaksme melkein samoissa? Koskas siulla pitäs alkaa menkat, tai sanotaan että koskas ne EI PITÄS ALKAA!!!?! :)

Ketäs muita tääl piinailee viel tai on siihen tulossa?
 
Juu noi miehet luulevat olevansa maailmanvalloittajia vehkeidensä kanssa:D:D.


Laskeskelin tuossa vanhoista merkinnöistä että mulla on mennyt 13 päivää ovisplussasta seuraavan kierron alkuun joten se olis sitten perjantaina menkat odotettavissa.
Nyt etenkin liputan tuon oman kierron tarkkailun ja ovistestailun puolesta sillä jos en olisi sitä tästä kierrosta tehnyt niin olisin ihan tulisilla hiilillä ja miettisin että missä mättää kun ei menkkoja tule. Nyt voin suht rauhassa odotella niitä alkavaksi, kuumeilla vain sitten sitä että olisko sitä pieniin päin eikä tarvii miettiä että jotain vialla. Aion kyllä ensi kiertoon varmaan testit ostaa, toivottavasti ei tarvis=).

Niin Sone, on se kumma kun ei olis kiire mihinkään mutta kuitenkin pitäis jo pikimmiten plussata! Ehkä se on sitäkin että kuitenkin on pelko siitä että jos vaikka ei tulekaan raskaaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Mie kans luulen että se pelko siitä jos ei enää tulekkaan raskaaksi, tekee "pikkukiireen". Kun eihän sitä koskaan tiedä kuin käy, toivottavasti hyvin! :) Tosin pahempi pelko miulla on keskenmenoista, se on ihan hirvee pelko!!!
 
Nyt loppuivat mun piinailut, nyyh :( eli kp1 ja yk 4 voi alkaa. Mä oon ollu kyllä tänään NIIN kipee, etten muista koska oisin ollu..ihan pitää kaksinkerroin olla ja käveleminen on vaikeeta..buranaa nassuun urakalla lusikoin...töissä oli hieman tuskallista!! Ainoo hyvä juttu tässä menkkojen tulossa on se että oon jännänny, miten mun menkkojen käy pillereiden lopetuksen jälkeen (olivat nimittiäin tosi pitkät ja epäsäännölliset sillon) ja nyt on ollu kolmet menkat 28, 30 ja 30 jee :D

taidampa ensi kierrossa ottaa tavoitteeksi oviksen metsästyksen niin saan selville tapahtuuko se jo ok homrmoonien jälkeen...

mulla on ollu koko ikäni pelko siitä, etten voisi saada lapsia, ehkä siksi että oon nähny ongelmia läheltä ja toisaalta kierto on ollu ihan pyllystä aina..siksi varmaan stressaan joka kerta ku menkat alkaa et pelkään et pelot käy toteen..vaikka eihän 3kk oo viel mikää aika mut silti...pitäis noita miettiä ja murehtia vasta vuoden päästä sitte,mutt en voi itelleni mitää :( ja toisaalta, kyllähän nykyää saa vaikka mitä apua!! mutta minkäs teet ku on murehtijaluonne...
 
Sone* mulla ovikset ohitettu et luulen sen olleen viime perjantaina(?) Siitä arvelen et ensi viikon perjantaina joko tulee tai ei tuu menkkoja :D Vissiin kierto vähän veny(y) tässä kierrossa. Vaikea ny sanoo kuinka tässä kierrossa käypi.. Mutta mun mielestä saatiin ovis hyödynnettyä oli se sit sillo pe tai aikasemmin!

Kyllä se varmaan pettymys on jos ei tässä kierrossa vielä tärppää, vaikka olin ajatellut ettei se haittaa jos muutaman kierron joutuu odottaan sitä plussaa.

Eli mullakin vähän tuo tärppäis jo pian :ashamed: Haluaisin päästä ostaan ja käyttään hienoja äitiysvaatteita ennen talvee..:whistle: Talvella kun joutuu takkia käyttään ja se peittää mahaa :(

Pahoittelut Vilijonkalle kun menkat sit alkoikin :hug:
 
Kiitos teille tytöt..kävin juoksulenkillä, niin se vähän kohensi mieltä :)

Tulin juuri nettiin tarkoituksenani etsiä, mistä saisin cb:n ovistestit tilattua halvimmalla ;) onko vinkkejä tähän? luultavasti netistä saa kumminki halvemmalla ku apteekista...

Pidän peukkuja teille ja jännäilen mukana :)
 
Vilijonkka, pahoittelut menkkojen alkamisesta:hug:! Paljon plussaonnea uuteen kiertoon=). Saat nauttia alkukesän ilman pahoinvointia ja väsymystä:). Harmi että sulla oli niin veemäinen tää kierto ja sitten ei tullut plussaa, ihan turhaan tuli sitten vatsakipua kärsittyä.
Mä tilasin muistaakseni kans mammaksilta silloin muutama vuosi sitten testejä ja hyvin toimivat. Tähän kiertoon nappasin apteekin hyllyltä Onni- ovistestejä. Mä tykkäsin noista kun ne tehdään aamupissasta niin siitä tuli jonkinlainen rutiini. Ens kiertoon en vielä tiedä ostanko vai tilaanko.

ON. Nyt on ollut ihana tunne kun ei koske mihinkään. Välillä oikealta puolelta munasarjaa(?) vihloo ja polttaa, samoin selän puolelta mutta muuten on niin mukava kun kestoturvotus ja jomotus on parin viikon jälkeen hävinnyt. Mitä se sitten tarkoittaa, hyvää vai huonoa plussaa ajatellen..?
 

Yhteistyössä