<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

NiQ
Voi ihana Anu sua ja sun testeilyä :hug: :D Ei ny, mä olin esikoisesta silloin ihan samanlainen. Varmaan 10 testiä tein monena päivänä aamuin illoin, ku oli niin jännää :)

Mulla on tissit kipeytynyt! ne ei oo koskaa muutoin ollut kipeät paitsi ennen esikoisen plussausta ja synnytyksen jälkeen rintatulehduksen kourissa. Epämääräistä närästelyä ja alamahan juilintaa myös silloin tällön havaittavissa. Sekä kun oikein pinnistelee niin saatan jopa saada listalle vielä hiusten supernopean rasvoittumisen. Oon kyllä tosi kiukku jos kroppa vaan tekeekin tepposiaan eikä se plussa tulisikaan tädin sijasta :stick: Mä olin jotenkin havaitsevani oviksen tuossa kp 29-31 paikkeilla. Ja jos se silloin ollisi ollut niin nyt olisi ehkä sitten dpo 7 tai 8. kun saisi tiistaihin asti oltua tuhlaamatta enempää testejä, tänäkin aamuna se negan prkl taas hyppäsi testiin...
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nöhvi
**********maanantai 14.5.2012*********






Mukana:


Omppuf............tyttö 11/10.............kp2/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08.............kp3/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp6/30.................yk6
bambina........................................kp7/27................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp8/26-32............yk11
mama07..... ....................................kp8/29...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp10/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp12/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp13/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp13/25-29..............yk9
kurasaapas.........poika02/11............kp17/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp19/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp19/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp20/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp20/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp25/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp27/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp27/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp27/50-75...........yk?
Anu84............. poika 07/11... .........kp29/32-35..... ......yk1
Icicle ....................06/11...............kp30/30-35............yk5
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp32/26-28.............yk1
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp34/29.................yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp39/24.................yk22
Aura08...................12/08...............kp40/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp40/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp40/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?.......................yk?
pesco.............poika01/11................kp26/27..................yk1

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
bambina, en usko, että plussaksi muuttuu, en vain usko. Kunhan edes alkais vuoto. Mut mulla oli joskus teininä kierto päälle 30 päivääkin, että jos kroppa vaan nyt hakee uomiaan ja siksi ei vuoto ala. Tosin mitään menkkaoireita ei ole, ei niin minkäänlaisia.

Tiudeliini, viivan vahvistumista sulle! Siispä vain pikapikaa apteekkiin raskaustestiostoksille, mä oon aina luottanut Apteekin Omaan! :)

Nöhvi, hienoa jos on paljon tekemistä näille odottelupäiville! Aika kuluu nopeammin. Mulla on aika kulunut aika hitaasti ja sitä hitaammin kuluu, mitä pidemmälle kierto venyy...

anu84, voi sua :D Mä oon samanlainen hössöttäjä noiden testien kanssa :D Mutta ihanaa, että sulla siellä sitä viivaa näkyy! Vahvistuisipa vaan pian ja kestäis kyytiläinen kyydissä :heart:

meliah, ihanaa lueskella, että oot hyvällä mielellä! Ja kyllä sulla on ihana mies :)

Omppuf, uutta parempaa kiertoa sitten kehiin vain :hug: Mulla ei vieläkään tullu mitään tippaakaan... Rasittavaa tämä odottaminen.

Emma82, hyviltä kuulostaa sun oireet! Nyt vaan malttia näihin odottelupäiviin ja sitten kun päiviä on riittävästi niin vain testiä kehiin :)

MeaMinnis, :hug: Sais kyllä luvan alkaneessa kierrossa jättää ne menkat sulla tulematta!

pesco, harmi että sun testi ei toiminut : / Ei muuta kuin uutta testiä kehiin vain - mulla oli esikoisen aikaan vahvin "oire" juuri tuo, että oli vahva tunne plussasta :)

alley, ihana äitienpäivä sulla! :heart: Mä sain kans nukkua, sitten mies tuli vauvan kans herättää lahjan ja itsetehdyn (!!) kortin kanssa. Siinä sitten normaalia arkea, kunnes iltapäivällä mies teki herkkulounaan, käytiin porukalla päiväkävelyllä ja mies oli leiponut illaksi itse kakun (WHAT!!!!!!!!!), sitä sitten syötiin ja katseltiin (kamalaa) Suomen peliä :) Mutta ihana päivä kaiken kaikkiaan :)

NiQ, tsemppiä sulle! Mulla oli esikoisen aikaan varma merkki tuo rintojen kipeytyminen, joten hyvältä näyttää sulla ;)

ON: Ensin laitan tähän siviilisäädyn kun muistan :) Eli rouva myös. Mentiin naimisiin viime heinäkuussa, mä olin jollain rv28 suurinpiirtein :D Yhdessä ollaan oltu 2,5 vuotta. Kuulostanee vähältä, mutta kyllä sen näköjään sitten tietää kun kohdalle osuu :heart:

Mulla on huomenna jo kp27. Oviksesta dpo15 tai dpo12 vissiin. Siis kun olin testaavinani silloin ovisplussan kun testiviiva oli lähes samankaltainen kuin kontrolliviiva, mutta ovis"oireet" tuli vasta kolme päivää myöhemmin... Joten en nyt oikein edes tiedä, missä vaiheessa ovis oli, jos nyt oli... : / Perjantaina testasin siis dpo12 (tai dpo9?) ja tyylipuhdas nega. Mulla ei kyllä ole mitään oireita edes, ei raskausoireita eikä menkkaoireita. Ainoa vaan, että mulla on varmaan viikon ollu mahamaha kipeä iltaisin, ihan hurjan kipeä. Ja välillä ilmavaivoja (anteeksi avautuminen tästä :ashamed:), siis järkyttävän paljon enemmän kuin normaalisti. Mutta vuoto ei ala. En oikein tiedä, että mihin saakka jaksaisi odottaa, että testaa seuraavan kerran (jos vuoto ei ala). Ajattelin keskiviikkoa, koska normaalikierron mukaan silloin pitäis jo näkyä mahollinen raskaus (jota ei siis ole).

Onko teillä alkanut synnytyksen/imetyksen jälkeen kuukautiskierto "normaalina" heti vai onko vaatinut vähän aikaa, ennen kuin on asettunut uomiinsa? Onko heitellyt kierron pituus miten paljon?

Täällä ollaan niin maassa tästä, ettei päästä yrittämään taaskaan vaan saadaan vaan odotella vuotoa. Raskautta en uskalla edes toivoa (tiedän toivovani alitajuisesti), niin mitä pidemmälle tää kierto menee, niin sitä korkeammalta tippuu, kun (jos) vuoto alkaa... :(
 
Nöhvi
Hei haamuilijat, huikatkaa kun tahdotte että siirretään plussanneisiin :)

Anu: vautsi vou, kyllä tuo alkaa plussalta vaikuttamaan!!! Onnea onnea!

Meliah: joo, siis mehän pärähdetään näistä kierroista sitten raskaaksi, eiks joo :) Tämä on hyvä suunnitelmä, pysytään siinä :LOL: Hei muutes, mä pääsen yleensä aika myöhään kirjoittelemaan tänne joten päivitykset tulee illalla. Ja kirjoitukset yleensäkkin, jos et ole huomannut kaavaa ;) Töissä ei pysty käymään kaksplussalla huomaamatta, paitsi kännyllä. Ja kännyllä ei jaksa kirjoittaa :D

Omppuf: pahoittelut menkoista :hug: Vaikka ne taisikin olla odotettavissa, mutta silti! Liikuntaa, mitä ihmettä se on? Jotain syötävää? Mulla on kaikessa aina "kaikki tai ei mitään"-meininki, myös liikunnassa. Nyt on valitettavasti taas ei mitään-vaihe. Voi vitsit kun saisi tuon sun vireen päälle..

Emma: hyvältä vaikuttaa :popcorn: Mehän ollaan nyt sitten piinailukamuja, mulla nyt dpo3 menossa. Mihis asti meinasit odotella testaamisen kanssa?

Meaminnis: :hug: Olkoon tämä SE kierto!!! Tuut meitin kanssa tuonne helmikuisiin ;) Tai no joku ehtii vielä tammikuisiinkin!

pesco: no voihan itku :/ Piina vaan pitkittyy...

alley: kiva että unet sentään on vielä säilyneet häiriintymättä :) Muistan kyllä elävästi sen kiireen määrän mitä häitä edelsi ja siitä on kohta 8vuotta aikaa. Siinä on paaaljon puuhaa. No mutta nyt vaan rennoin ottein eteenpäin!

NiQ: oireet kuulostaa lupaaville :) Ja hei ei kai mikään testi näyttäisi yhtään mitään dpo7 tai 8, joten ei hätää :)

Salliina: Voi itku :hug: Toi on ehkä tympeintä kun ei enää usko itse plussaan eikä pääse edes siirtymään siihen uuteen yritykseen. Toivottavasti tulisi vielä semmoinen yllätysplussa!!! Kuukautiskierrosta: Mulla alkoi menkat vasta kun lopetin minipillerit, menkat alkoi tosi nopsaan lopettamisen jäleen. Tokat menkat alkoi vasta kp49 (ovis kp38), mutta silloin olin juuri oviksen normaalin ajankohdan aikoihin pari viikkoa kipeänä - luulen että sairastelu venytti kiertoa. Muuten kierto on ollut suht tasaisehko, tosin pidempi kuin esikkoa yrittäessä. Ja jo ennestään lyhyestä luteaalivaiheesta on jäänyt ainakin se päivä pois :( Toooosin lopetin imettämisen vasta puolisen vuotta sitten, joten en tiedä mihin asti se vaikutti/vaikuttaa? Oliko tarpeeksi sekavasti selitetty :D :D Mä luulen että mulla eniten sekoitti kiertoa ne minipillerit (ja sairastelu)..

on: dpo3 ja ei mitään raportoitavaa. Huomenna alkaa rutistus töissä, pakko saada kaikki kuntoon ennen lomaa. Ja menkat/plussa osuu JUST siihen loman alkuun, jaiks :O
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Niq lupaavalta vaikuttaa!!!!! :)

Se haamuviiva näyttää hirveän ylipaksulta kuvassa, mutta luonnossa on ihan sen toisen viivan vahvuinen! :)


Nyt aamulla testattuna, niin viiva alkoi heti muodostua ja oli jo 3min päästä "selvästi"näkyvissä!! Mutta sellanen hailakka se on edelleen!! Nyt kp29/35. Sanokaapas viisaammat että mikähän dpo menossa kun ovis oli kp14 tai 15! :)
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi, mähän ehdin kanssa syödä noita minipillereitä pari kuukautta :kieh: Että jos ne on sotkenu munkin kierron niin voi hitto. Mutta ei voi mitään. Edelleenkään ei mitään kuulu ja testasin (taas :ashamed:) niin edelleen tyylipuhdas nega. En kyllä testaa ennen ku kiertopäivät on jotain 33, jos se vuoto ei ala. Tai siis niin mä taas sanon! Mutta en mitenkään jaksa uskoa, että mikään muuttuu, kun ei tunnu miltään. Toivotaan vaan nyt, että vuoto alkais pian, että ei olis ihan sekaisin tää kierto. Stressata ei saisi, mutta miten osaan olla stressaamattakaan? Puuh.

anu84, siellä se kyytiläinen on :heart: Mun laskujen mukaan sulla on sitten dpo14 tai dpo15, mutta en oo ihan varma :) Ihanaa olis itekin päästä testailemaan plussaa jossain vaiheessa. Mutta haaveilu jatkukoon...

ON: kp27, ei uutta. Mitenköhän osaisin kestää pois täältä palstalta, etten stressaisi? :) Ehkä pitäisi tehdä järkyttävän pitkä kotityölista, jota kävisi sitten toteuttamaan järjestyksessä :LOL: Sitten kun koti olis siisti, niin vois vauvakin tulla :LOL: Tai sitten vaan keskityn neulomaan tuttujen masuvauvoille nuttuja... Niin joo, tällä hetkellä oon lukemassa Anna-Leena Härkösen kirjaa Heikosti positiivinen. Ootteko lukeneet? Suosittelen :)
 
Nöhvi: Jeps! Ajattelin että tuo on ainut mihin oikeesti itse pystyy vaikuttamaan. Oonpahan ainakin rantakunnossa thaikuissa jos ei oo muuta hyötyä. Lisäks ajattelen ettei ens kerralla raskausajan neuvolassa katsottais pahalla silmällä ja laitettais tarkkailuun..niinkun viimeks :D
Salliina:Eihän sitä tiiä jos sun nega kääntyiskin vielä plussaksi?? :)
NiQ: Erittäin lupaavalta kuulostaa! :)
pesco: Harmittelut suutari-testistä! :/

(.) Äitienpäivää vietettiin kotosalla (tai oikeestaan ei vietetty). Omalle äidille soitin ja se oli pakottanu meidän kotipoppoon jonnekkin luontovaellukselle (jonkinsortin perinne). Tuli ihan mieleen hanhiemo ja pikkukanaset kun niitä on ollut siellä kunnon lössi. Mullahan siis 6 sisarusta :D. Ostin muuten megapakkauksen terveyssiteitä, ihan vaan ens menkkojenkin varalle. HUOH!! :/
 
Hei kuulkaas.. Ajattelin hakea clearbluen testin, mutta mietin, että voisinko tehdä sen tänään vielä vaikka huomenna vasta olis ilmeisesti menkkojen aika alkaa? Kun siinähän suositellaan, että jos tekee varhaisessa vaiheessa, niin täytyisi tehdä aamupissasta, mutta onko sama jos pidättelen tässä kolmisen tuntia ja teen sitten? Tai no ei tietenkään ihan sama, mutta mahtaisko toimia kuitenkin? Argh en jaksa enää odottaa! Tänään on aamulla ollut tosi etova olo :/ Meinas hampaita pestessä lentää laatta. Yörgh.
 
omppuf Mahtavaa kun liikuntakärpänen on puraissut sinua. Minä
vaan haaveilen salille pääsystä, mutta muuten olen yrittänyt
nyt tormistautua tuossa liikuntaasiassa. Nyt on kaikki edelliset raskauskilot
tiputettu, jes! Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, minua niin harmittaa sinun puolestasi :hug:

MeaMinnis Pahoittelut menkoista :hug: Ja ei enää tätiä sinun osoitteeseen, todellakaan! Tsemppiä uuteen kiertoon :)

pesco
Peukutuksia :popcorn:

alley
Ihanalta kuulostaa äitienpäiväsi :heart: Meillä mies teki aivan mahtavan päivällisenviineineen ja jälkkäreineen.

NiQ
Peukutuksia sinulle myös, hyvältä vaikuttaa :popcorn:

salliina Olet kyllä mahtava tsemppari, ihana lueskella juttujasi :hug: Kyselit menkoista ja kierrosta
imettämisen jälkeen. Minulla on pikkuhiljaa kierto pidentynyt. Ensimmäiset kierrot olivat 23-25 päivän pituisia, nyt 27-29.
Ja luteaalivaihe oli aluksi ihan säälittävän lyhyt, sekin on tässä pidentynyt. Toivon että sinulla nega vielä plussaksi muuttuisi ja jos ei, niin
sitten äkkiä vuodon alkavan, jotta pääsisit uuteen yritykseen. Pidän peukkuja vielä plussalle kuitenkin!

anu Haamulle vahvistumista! Ihan selkeästi väriä näkyy! Ilmoita tosiaan sitten kun haluat virallisesti plussanneisiin :)


Nöhvi Jees, that is the plan, ja hyvä sellainen :LOL: Minäkin monesti illasta olen niitä päivityksiä tehnyt, tai sitten samana aamuna, riippuu tilanteesta.
Päivitellään aina kumpi kerkiää, ja paineita ei oteta vaikka joku päivä jäisi päivittämättä. Kiitos vielä sinulle ihana kun autat :hug: Eihän mun ole moneen päivään tarvinnut tehdä mitään, kun olet mukana ollut remmissä :ashamed:

Talletukset tehty, nyt vain toivon simppasille urheiluhenkeä ja taistelutahtoa pysyä hengissä ovikseen asti :vampire: Voi kun pystyisi ovista aikaistamaan jotenkin, mutta ei taida auttaa kun odotella. Mietin jo etten edes jatkaisi o-testailua, kun ärsyttää vaan suotta sitten, kun ei pääse varmistustalletuksia tekemään plussan ilmestyessä. Mutta haluan nyt kuitenkin tietää milloin testi näyttää plussaa, ihan vain tutkimusmielessä vaikka sitten :LOL:
 
meliah joo mä ilmoitan sitten.. tilasin digitestin ja teen sen sillon kp35, jos se näyttää raskaana niin sitten uskon! :)
Yritän olla ressaamatta, mutta se maaliskuun keskenmeno vaan tulee mieleen ihan kokoaika!!! Mutta eihän tämän tarvi samoten mennä...
 
Moikkelimoi!

Täällähän porukka plussailee, ihanaa! :heart:

Täällä mennään kp15/24 ja yk25(?) Ei hitto.. :'( Mutta uskon, että kevät on hedelmällistä aikaa, kun luontokin heräilee kukkimaan ja pienet taimet nousee maasta esiin :saint: Kohta se meilläkin "taimi" kasvaa ;)
 
Omppuf, ei se käänny. Mä oon ollut jo monta päivää ihan maassa. Tiedän, että mulla on vasta eka kierto menossa ja kaikkea, mutta silti harmittaa niin järkyttävästi, että tää kierto on ihan sekaisin :(

pesco, ihanaa, ihanaa!! :heart: Hurrrjasti onnea! Voi että, kunpa tulis mullekin joskus!

meliah, meinasit siis testailla oviksen? Toivotaan, että pikkukaverit elelee siihen asti :) Ja kiitos sanoistasi, mutta ei oo enää mitään toivoa tähän kiertoon :(

anu84, odotellaan että sulla viiva vahvistuu! Ihanaa :heart: Lisää kuvia sitten!!

Tiudeliini, mä en osaa sanoa tästä nyt kyllä mitään tuohon testiin : / Mulla ei ole käynyt vastaavaa, mutta en ole kyllä ennen tätä yritystä näitä testejä käyttänytkään.

Ruttunaama, jaksamisia :hug:

ON: Mulla on ollut tosi huono päivä. Roikun ihan liikaa täällä palstalla. Oon vissiin tehnyt tästä elämäntehtäväni. Mua masentaa koko projekti. Ja joo, tiedän, on vasta eka kierto!!!!!!!!!!!!!!! :'( Miehenkin kanssa ollut tänään ihme riitaa koko päivän enkä muutenkaan oikein uskalla edes ajatella, että mitä jos toista lasta ei tulekaan. Sekin on kuitenkin vaihtoehto. Mutta sitä en halua edes ajatella. Kyllä mä tiedän, että mulla on ihan hyvät mahdollisuudet raskauteen, mutta tuntuu, että pilaan ne stressaamalla liikaa. Lisäksi täällä kotona ei tapahdu erityisiä, meillä on tiedossa taloudellisia vaikeuksia seuraavaksi puoleksi vuodeksi ja kaikki ystävät ja sukulaiset asuu kaukana ja mies sanoi tänään, ettei varmaan kesällä päästä matkustamaan juur mihinkään kun ei ole rahaa. Onneksi tuo tilanne korjaantuu aikanaan, mutta seuraava puoli vuotta voi olla hankalaa aikaa. Lisäksi mies on väsynyt, kun happi ei kulje (koivuallergia) ja siksikin on pahalla tuulella koko ajan. Ja sitten mäkin. Oon vähän myös sellanen luovuttaja, kun joskus tuntuu, ettei joku suju, niin tekis mieli jättää kaikki vaan siihen. Anteeksi vuodatus. Ja tosiaan, pitäis vähentää palstailua. H....tti. Kiitos ja anteeksi :(
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
**********tiistai 15.5.2012*********






Mukana:


Omppuf............tyttö 11/10.............kp3/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08.............kp4/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp7/30.................yk6
bambina........................................kp8/27................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp9/26-32............yk11
mama07..... ....................................kp9/29...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp11/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp13/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp14/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp14/25-29..............yk9
Ruttunaama......poika 06/04.............kp16/24.................yk25
kurasaapas.........poika02/11............kp18/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp20/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp20/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp21/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp21/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp26/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp28/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp28/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp28/50-75...........yk?
Anu84............. poika 07/11... .........kp30/32-35..... ......yk1
Icicle ....................06/11...............kp31/30-35............yk5
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp33/26-28.............yk1
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp35/29.................yk2
Aura08...................12/08...............kp41/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp41/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp41/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?.......................yk?


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
NiQ
Edelleen hätäpäissäni piti tehdä päivällä nega. Oireulut jatkuu, mutta nyt iski jotenkin epätoivo että ihan varmasti oon vaan kuvitellut kaikki mielessäni...

Onnittelut plussanneille!! :heart: :flower:

Mikäs Pikku-Saaran ja Aura08n tilanne on?
 
Nöhvi
Pikaisesti täältä onnittelut pescolle :heart: Ja anu: kyllä se on sitä itteään :D

Salliina: mä ehdin syödä minipilsuja vuoden, että jospa ne ei sulla parissa kuukaudessa tekis vielä niin paljoa tuhoa -toivotaan parasta! Ja kyllä tänne saa purkaa tuntoja ihan vapaasti :) Ihan sama monesko kierto se on meneillään, kyllä se nega/menkat harmittaa!! Jaksuja!

Omppuf: onks sullakin ollut esikon kanssa nipo neuvolatäti :D Hitsin painonvartijat... määkin tahtoisin rantakuntoon, mutta mutta... Meillä taisi olla reissut aika samoihin aikoihin loppusyksystä :D

Meliah: pikaista ovista toivottelen!!! Pääsylippu helmikuisiin :D

Tiudeliini: en osaa sanoa mitään tuosta testistä?? Mullakin on ollut pregchekin testejä joskus ja aina ihan putipuhdasta negaa... paitsi silloin kun esikkoa aloin odottamaan.

Ruttunaama: Jaksuja :hug:

NiQ: pahoittelut negasta

on: luget aloitettu... kohta alkaa taas valeraskaus :D Sais kyllä se oikeakin alkaa.... no ainakin oireet tulee olemaan taas samat...
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Pescolle onnittelut!
ruttunaama: :eek: oliko sulla 39 päivän aikana 3 kiertoa? :eek:
Nöhvi:Ihanaa ulkomaille! en jaksais oottaa. Me mennään elokuun lopussa ;) ja tosiaan se neuvolatäti, en voi ymmärtää miks se nipoili vaikka mun paino nousi kokonaisuudessaan vaan 7 kiloa :D Semmosia ne jotkut on, pelotti aina mennä puntarille (siks se nousu pysykin varmaan kohtuudessa).
meliah:Onnittelut onnistuneesta raskauskilojen pudottamisesta! :)
anu: Uskalsitko testailla? Oliko tummunut? :eek:
Tiudeliini: Minusta tuo on kyllä nega :/ Tai sitten testi on viallinen..
Salliina:Lähettelen sinne jaksamisia! Kuulostat olevan hieman säpäleinä :/:hug:

(.) päänsärkyä odotellessa.. mutta tänään pääsee käymään töissä pitkästä aikaa <3
 
Taas on plussia tullut, se on hyvä se. Onnea plussanneille! =) Ja pahoittelut muille uuteen kiertoon joutumisesta. :| Ei muuta kun uutta yritystä vaan!

ON: lauantain juhlat tuli juhlittua sitten oikein kunnolla, nukkumaan pääsin n.4.30 kauhean Sing Star session jälkeen. Juomia kului niin monta, että jos Audit -testin tekisin ja tuloksen jollekin kertoisin niin mut varmaan ohjattaisiin hoitoon! :LOL: Ehkä tietoisesti ja tiedostamatta menin sillä meiningillä että saattoi olla viimeiset kunnon bileet pitkään aikaan. ;) Krapulaa ei kumma kyllä ollut, johtui ehkä siitä etten juonut kuin mietoja enkä tosiaan ollut missään änkyräkännissä. Kohta rupeis olee testauspäivät käsillä, jaiks!! Edelleenkään en oikein tiedä että onko mun vähäiset oireet todellisia vai kuviteltuja... Yritän malttaa mieleni ja testaan vasta sunnuntaina jolloin olis kp33, joka siis oli edellisten menkkojen kesto. Toivotaan siis ettei täti ole sitä ennen tullut kylään...

Löysin muuten toisesta ketjusta tällaisen laskurin Implantation Calculator - When Is Implantation Likely To Occur? | Countdown to Pregnancy. Tällä voi siis laskea ovulaation, alkion kiinnittymisajan, epäsäännöllisten menkkojen keskipituuden yms. Ainakin itelle oli ihan hyödyllinen. Laskuri antoi mahdolliseksi ovulaatiopäiväksi 3.5. jos olisi kp29 tai 7.5. jos olisi kp33. 2.5. alkoi vähäinen vuoto jota kesti reilun päivän ja 8.5. oli koko päivän melkoista jomotusta ja nippailua. Eli voi olla kumpi vaan, ota tästä nyt sit selvää. Laskurin mukaan kiinnittyminen tapahtuu useimmin 9 päivää ovulaatiosta, mutta voi olla kaikkea 6 ja 12 päivän välillä. Tää tieto sai mut jännäilemään! Laskuri myös näyttää milloin voisi aikaisintaan testata. Kokeilkaas muutkin laskuria! =)

Niin ja hei onko joku nyt aloittanut juomaan greippimehua? Onko tullut jotain huomioitavaa limoissa yms.?
 

Yhteistyössä