Palstalaisten naama-kirja! Minä aloitan!

.........
Mä mietin että miten mä sanon sen kuulostamatta oudolta, kun jollain voi olla sellaiset kasvot että on..öö...tolleen ömm...aallokkaat?? :D
En osaa, mutta siis minusta on ihanaa kun on....littanan vastakohdat, otsa kohoaa nätisti ja nenä ja huulet, korkeat poskipäät jne. Niinku....oikeat mittasuhteet sivuprofiilissa, mutta ne korostuneena ne syvennykset...mitä mä selitän.:LOL:

Muotoilis tän nyt oikealta kuulostavaksi. :LOL: Osaako joku auttaa?
Suomeksi sanottuna täysin eri rotua. Toki normaalit kasvonpiirteet monella suunnalla maailmaa. Euroopassa harvinainen sivuprofiili. Ihan ok, mutta härmäläisessä periymässä hyvin harvinainen sivujuonne.

Kaakkois-Aasiassa näkee paljon tätä mallia, jossa huulet ja leuka ovat pari senttiä otsaa edempänä. Afrikassa taitaa paikoitellen olla sama juttu. Tähän sitten liittyy nenän asento, joka saattaa olla mallia eurooppalainen tai sitten tähän "koirankuonolaiseen" sopiva. Ekassa versiossa nenä on meidän tapainen ja jää tavallaan turhan taaeksi. Huulet ovat nenää edempänä tai samalla tasolla, kun sivusta katsotaan. Toinen malli on viistompi nenä, jolloin nenän kärki on meidän silmissä tolkullisemmassa paikassa. Makuasioita tietenkin, mutta osuvat enemmän reissaavan silimiin.
 
Ihania kuvia kerrassaan. :)
Nyt nukkumaan, miksi minä olen täällä kun pitäisi olla nukkumassa, pöh.
Viikonloppu pitää keskittyä pelkästään lukemiseen, joten tulen sitten jälkijunassa vielä lukemaan josko olen rinnaton, riutunut, liian laiha tai lapsen näköinen, what ever. Toivottavasti tekee jonkun heikolle itsetunnolle hyvää nuo kommentit kaikista kuvista, tosin luulen sen syövän ihmistä sisältä. Ikävää.

Silti olen oikein tyytyväinen itseeni, kokooni(enkä muuten ole alipainoinen), tisseihin, päähäni ja naamaani. Vaikka se onkin varsin ärsyttävää. Öitä kaunokaiset!:wave:
 
Hmmm hiusväripurkin ostoon siis :D Eka kuva on otettu kesällä ja olen päivettyneempi oisko se se juttu? Tai sitten se vaan on niin että parhaiten sopii semmonen väri mikä on lähimpänä sitä omaa väriä. Kauniita kuvia on monesta :)
 
Ihania kuvia kerrassaan. :)
Nyt nukkumaan, miksi minä olen täällä kun pitäisi olla nukkumassa, pöh.
Viikonloppu pitää keskittyä pelkästään lukemiseen, joten tulen sitten jälkijunassa vielä lukemaan josko olen rinnaton, riutunut, liian laiha tai lapsen näköinen, what ever. Toivottavasti tekee jonkun heikolle itsetunnolle hyvää nuo kommentit kaikista kuvista, tosin luulen sen syövän ihmistä sisältä. Ikävää.

Silti olen oikein tyytyväinen itseeni, kokooni(enkä muuten ole alipainoinen), tisseihin, päähäni ja naamaani. Vaikka se onkin varsin ärsyttävää. Öitä kaunokaiset!:wave:
Just ajattelin, että ihan hukkaan menee noi negatiiviset kommentit, kun sua ne ei paljon hetkauta. :D
 
Myös ruma
Oletteko panneet merkille, että jos joku on enemmän tai vähemmän rauma, niin sitten hänestä keksitään yksi yksityiskohta jota kehua.. Esim kehutaan silmien väriä tai ihoa.. Jos taas henkilö on oikeasti kaunis, häntä vain yksinkertaisesti sanotaan kauniiksi
 
----
Just ajattelin, että ihan hukkaan menee noi negatiiviset kommentit, kun sua ne ei paljon hetkauta. :D
Hukkaan? Tuskinpa kirjoittaja edes ajatteli, että nyt tiiru menee hankkimaan silikonit tai äkkiä lihotuskuurille, kun lukee hänen kommenttinsa :D Tai että nyt tiiru varmasti itkee itsensä uneen ajatellen miten ruma on. Kunhan ilmaisi mitä ajattelee toisen ulkonäöstä. En mäkään tiirua minään kaunottarena pidä, mutta joo, käsitän kyllä että kaikilla on omat ihanteensa ja monen mielestä tiiru varmasti on nätti, kuten kommenteista lukee.
 
----
Alkuperäinen kirjoittaja Myös ruma;26242102:
Oletteko panneet merkille, että jos joku on enemmän tai vähemmän rauma, niin sitten hänestä keksitään yksi yksityiskohta jota kehua.. Esim kehutaan silmien väriä tai ihoa.. Jos taas henkilö on oikeasti kaunis, häntä vain yksinkertaisesti sanotaan kauniiksi
Tästä oli joskus jossain aiemmassa kuvaketjussa puhettakin, että kun halutaan keksiä positiivista sanottavaa jostain vaatimattoman näköisestä, niin tartutaan johonkin juttuun: ''ai kun sulla on nätit silmät'', ''ihanan kuulas iho'' ''tosi persoonallinen tukka''.
 
läpinäkyvää
Hukkaan? Tuskinpa kirjoittaja edes ajatteli, että nyt tiiru menee hankkimaan silikonit tai äkkiä lihotuskuurille, kun lukee hänen kommenttinsa :D Tai että nyt tiiru varmasti itkee itsensä uneen ajatellen miten ruma on. Kunhan ilmaisi mitä ajattelee toisen ulkonäöstä. En mäkään tiirua minään kaunottarena pidä, mutta joo, käsitän kyllä että kaikilla on omat ihanteensa ja monen mielestä tiiru varmasti on nätti, kuten kommenteista lukee.
Jonkinlainen katkeruus tuontapapaisista kommentoista huokuu ja tarve saada jonkun itsetunto alas kun oma on niin alhainen, muuten ei olisi tarvetta sanoa noin rumasti. Sen vaan näkee kuka tahansa.
 
"huh"
Tästä oli joskus jossain aiemmassa kuvaketjussa puhettakin, että kun halutaan keksiä positiivista sanottavaa jostain vaatimattoman näköisestä, niin tartutaan johonkin juttuun: ''ai kun sulla on nätit silmät'', ''ihanan kuulas iho'' ''tosi persoonallinen tukka''.
Tai sitten joku piirre pistää erityisen kauniisti silmään ja haluaa sen sanoa, eikä hokea kaikille että olet kaunis.
 
Ihania kuvia kerrassaan. :)
Nyt nukkumaan, miksi minä olen täällä kun pitäisi olla nukkumassa, pöh.
Viikonloppu pitää keskittyä pelkästään lukemiseen, joten tulen sitten jälkijunassa vielä lukemaan josko olen rinnaton, riutunut, liian laiha tai lapsen näköinen, what ever. Toivottavasti tekee jonkun heikolle itsetunnolle hyvää nuo kommentit kaikista kuvista, tosin luulen sen syövän ihmistä sisältä. Ikävää.

Silti olen oikein tyytyväinen itseeni, kokooni(enkä muuten ole alipainoinen), tisseihin, päähäni ja naamaani. Vaikka se onkin varsin ärsyttävää. Öitä kaunokaiset!:wave:
Ja pöh..palsta harmaat (suprise) saa tunkee ne mielipiteensä niin kauas minne aurinko ei paista.
Sie oot nätti ja simpsakka tyttönen :)
Positiivinen elämänasenne huokuu silmistä (kirjaimellisesti).
Joillakin se hymy on vaan niin syvä et se näkyy koko kasvoilta
 
Mä meinasin unohtaa kommentin. Musta sä oot todella kaunis näissä sun kuvissasi. Vähän joku intiaaniheimo tulee mieleen.
Intiaani? :D No se onkin jo jotain uutta. Aasialaissekoituksena yleensä pidetään tai sitten libanonilainen on toinen usein käytetty vertaus. Mie en tiijä, minusta en näytä ulkomaalaiselta. Paitsi ehkä väsyneenä. Suvun veri on Keski-Euroopasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myös ruma;26242102:
Oletteko panneet merkille, että jos joku on enemmän tai vähemmän rauma, niin sitten hänestä keksitään yksi yksityiskohta jota kehua.. Esim kehutaan silmien väriä tai ihoa.. Jos taas henkilö on oikeasti kaunis, häntä vain yksinkertaisesti sanotaan kauniiksi

Olen pannut merkille joo. Ja onhan se vähän huvittavaakin joskus... mutta mukavampaa se toki on kuin se, ettei sanota yhtään mitään - tai haukutaan mahdollisimman ilkein sanankääntein.

Vaikka tottahan se on, että jokaisessa ihmisessä on jotakin hyvää, jotakin kaunista, jotakin, mistä antaa positiivista palautetta. On hienoa, jos se jokin huomataan.

T: Se, jolla on "kaunis iho"
 
Viimeksi muokattu:
Intiaani? :D No se onkin jo jotain uutta. Aasialaissekoituksena yleensä pidetään tai sitten libanonilainen on toinen usein käytetty vertaus. Mie en tiijä, minusta en näytä ulkomaalaiselta. Paitsi ehkä väsyneenä. Suvun veri on Keski-Euroopasta.
Putosin tolle "en näytä ulkomaalaiselta, paitsi väsyneenä" :D

En tiedä, että olitko väsynyt palstatapaamisessa, mutta kyllä sä vähän aasialaiselta ainakin siellä näytit. Olet kivannäköinen kyllä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Myös ruma;26242102:
Oletteko panneet merkille, että jos joku on enemmän tai vähemmän rauma, niin sitten hänestä keksitään yksi yksityiskohta jota kehua.. Esim kehutaan silmien väriä tai ihoa.. Jos taas henkilö on oikeasti kaunis, häntä vain yksinkertaisesti sanotaan kauniiksi
Pitäskö huolestua jos ei sanota mitään? :p

Omalla kohdallani kyllä, jos en saa ihmisestä mitään hyvää sanottavaa, en sano mitään.

Onko tosiaan niin että järjestäen kaikki palstalaiset on kauniita vai laittaako näihin ketjuihin kuvansa vain ne kauniit aina? :D

Kepsis, mä oon tällänen vilauttelija, vilautellaan illalla lisää.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin;26241840:
Olen minäkin sitä mieltä että naisella näkyvät ja isot tatuoinnit ei todellakaan kaunista, rumentaa ja tekee halvan näköiseksi. :x
halvan näköisen :O mitä ihmettä.. kai ne miehetki on sit tosi halvan näkösiä kun on tatuointeja ja isojaki vielä? ainaku mä nään ison tatuoinnin/tatuointeja niin tulee mieleen kaikkea muutakun halpuus.. perkeleestihän ne maksaa :D
 
Sangria
Pitäskö huolestua jos ei sanota mitään? :p

Omalla kohdallani kyllä, jos en saa ihmisestä mitään hyvää sanottavaa, en sano mitään.

Onko tosiaan niin että järjestäen kaikki palstalaiset on kauniita vai laittaako näihin ketjuihin kuvansa vain ne kauniit aina? :D

Kepsis, mä oon tällänen vilauttelija, vilautellaan illalla lisää.. :D
niiin, musta kukaan ei ole sanonut mitää:whistle: tosin kuvanlaatu on tosi huono..
 

Yhteistyössä