Laita se! Se näytti niin mielenkiintoiselta. Piristä mua, ooon kipeee.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26243947:No se on oikein wannabeteiniposeeraus kahden vuoden takaa
saan kuulla siitä loppuikäni jos sen tänne laitan
Laita se! Se näytti niin mielenkiintoiselta. Piristä mua, ooon kipeee.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26243947:No se on oikein wannabeteiniposeeraus kahden vuoden takaa
saan kuulla siitä loppuikäni jos sen tänne laitan
Näköjään.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26244271:Onks tätä kenties hieman siivoiltu?
Oiskohan muistanut toisen kuvan, joka mulla on ollut palstalla? Siinä näkyy enemmän maisemaa ja paikka on selvästi Seuris.Mistä sä hiffasit et kuva on Seuriksesta?
Mun mielestä ehdottomasti tossa alemmassa kuvassa on hienompi kampaus ja väri![/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Eka kuva pari vuotta vanha ja toka kuva uudempi. Oon miettiny värjäiskö takas tummaksi ja kasvattaisko otsatukan pois. Kumpi sopii paremmin?
On olleet valkoiset, on olleet pinkit.Alkuperäinen kirjoittaja gäbh;26247636:Kui mää muistin, että aamuäreellä on pitkät pinkki-valkoiset hiukset.
Aha. Mä kun ajattelin et onpa lyylillä hyvä paikallistuntemus kun tuntee Tsadista yksittäiset puutkin. Siihen ei moni pysty.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26247503:Oiskohan muistanut toisen kuvan, joka mulla on ollut palstalla? Siinä näkyy enemmän maisemaa ja paikka on selvästi Seuris.
En osaa, neuvo! Yritin laittaa ton linkkityökalun kanssa, mut näytti pelkkää tyhjää...:ashamed:Miks toisten kuvat pitää käydä kattomassa aijaan kautta? Eiks niitten koneelta saa kuvaa suoraan sivulle?
Siehän olet kuin Angelina Jolien kaksoissisko!Tää taitaa olla viimeisin kuva musta. Ja takuulla ensimmäinen laatuaan . On nimittäin otettu viime viikonloppuna, jolloin vetäisin talkoissa hilpeät humalat, kuumeesta ja kurkkukivusta huolimatta. Olen siis kuvassa sekä kipeä että humalassa. Kipeänä olen ollut jo pitkään, mutta viimeisimmästä "irtiotosta" on TOOOOODELLA pitkä aika. Tuli siis tarpeeseen
Voi miten söpö Härski Hartikainen