Kerro nyt toki lisää?Oot aika ilkeä...
Kerro nyt toki lisää?Oot aika ilkeä...
Mitä sitten?
Wau! Olet upea!
:xmas:
Sulla on hyvin ja kauniisti kehittynyt ... persoonallisuus, Piip!
Sulla ei ole koko rivi linkistä, puuttuu lopusta pätkä.Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin kerrankin;26240399:Mitä mä tein väärin
Hei oikeesti, älkää nyt vastatko tolle sekopäälle. Huomiota se vain haluaa ja kun ei saa sitä niin häipyy.Kipitäs nyt helvettiin siitä. :heart:
Mun mielestä eka![/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Eka kuva pari vuotta vanha ja toka kuva uudempi. Oon miettiny värjäiskö takas tummaksi ja kasvattaisko otsatukan pois. Kumpi sopii paremmin?
Mä tykkään enemmän tuosta ylemmästä. Oot kaunis.Eka kuva pari vuotta vanha ja toka kuva uudempi. Oon miettiny värjäiskö takas tummaksi ja kasvattaisko otsatukan pois. Kumpi sopii paremmin?
Eka kuva parempi!![/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Eka kuva pari vuotta vanha ja toka kuva uudempi. Oon miettiny värjäiskö takas tummaksi ja kasvattaisko otsatukan pois. Kumpi sopii paremmin?
Keittiksen kuva on HOT.Keittiksen kuva on Seurasaaresta?
Sie vaan oot niin kaunis :heart: mut livenä vielä kauniimpi murunen....
Narikka ei tarvi kaunistusta tatuoinneista. Se on kaunis nainen ihan ilmanki. Mut eiköhän ne tatuoinnit oo ihan itteä varten eikä muille...Ei ne tatuoinnit kaunista, mutta yritä toki.
Onko tuo tatska niin uus, että on mustetta pyyhitty vai mikä tuo tumma jälki selässä on?
Noniin, siis eikohan ihan oikea fakta ole etta tiiru on keskivertoa kauniimpi ja hoikempi nainen, ja se varmaan sitten aiheuttaa vahemman edustavissa palstalaisnaisissa sitruunan eksymisen pera-aukkoon?