Hyi helkkari tää on kauhee :OPiti googlettaa tääkö?
Melkein pissin alleni kun kuva tuli ruutuun=)
Hyi helkkari tää on kauhee :OPiti googlettaa tääkö?
sama tyttö mutta ei tuo rupinaama-kohtauksessa oleva vaan se missä se on ihan söpö tyttönen--vieläPiti googlettaa tääkö?
Mä mietin että miten mä sanon sen kuulostamatta oudolta, kun jollain voi olla sellaiset kasvot että on..öö...tolleen ömm...aallokkaat??Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin kerrankin;26240405:
Minä kiitän.Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin kerrankin;26240438:Jotakin kautta tällä viikolla eksyin Tiirun blogiin ja katoin että onpas kaunis tyttö. Ja kaunis siis olit tässäkin kuvassa
Heh, no kiitoksia. Glamour-kuvat saa kyllä jäädä muille.. :xmas:Voi sulla on ihanat kasvot!
Susta sais varmaan upeita mustavalkoisia 'glamour'-kuvia
Kiitos. :heart:Kaunis, kuten aiemminkin olen todennut :heart:
Kiitti.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26240455:Sulla on ihanat silmät
Mä meinasin unohtaa kommentin. Musta sä oot todella kaunis näissä sun kuvissasi. Vähän joku intiaaniheimo tulee mieleen.
Mä ehkä kumminkin ymmärrän mitä tarkotat Otsa, nenä ja suu törröttää vissiin afrikkalaisten sukujuurien takia.Mä mietin että miten mä sanon sen kuulostamatta oudolta, kun jollain voi olla sellaiset kasvot että on..öö...tolleen ömm...aallokkaat??
En osaa, mutta siis minusta on ihanaa kun on....littanan vastakohdat, otsa kohoaa nätisti ja nenä ja huulet, korkeat poskipäät jne. Niinku....oikeat mittasuhteet sivuprofiilissa, mutta ne korostuneena ne syvennykset...mitä mä selitän.
Muotoilis tän nyt oikealta kuulostavaksi. Osaako joku auttaa?
No jotenkin niin, ihana kasvonmuoto!Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin kerrankin;26240615:Mä ehkä kumminkin ymmärrän mitä tarkotat Otsa, nenä ja suu törröttää vissiin afrikkalaisten sukujuurien takia.
Näytät tutulta, mutta ehkä muistan vain täältä?
!!! Vaude !!![/URL][/IMG]
Ihanan puhtaan väriset silmät.Kauniita naisia. Mä järkytän teitä ja laitan meikittömän kuvan itestäni.
Vappuna otettu
Oot aika ilkeä...Ihanan puhtaan väriset silmät.
Oli joo, mutta tulin sitten katumapäälleAlkuperäinen kirjoittaja Minäkin kerrankin;26240705:Nyt täältä kyllä hävis yks kuva. Joko mä oon seonnu tai sitten täällä oli äsken Lilithinkin kuva :O