Syön kyllä ihan mielelläni, mutta ei se päätä pienennä. Ehkä oon niin fiksu että mulla on iso pää Se on mun selitys sulle. :xmas:Olitko ajatellut syödä joskus jotain? Pääsi näyttää suurelta kuin pikkulapsella tuossa varressa
Syön kyllä ihan mielelläni, mutta ei se päätä pienennä. Ehkä oon niin fiksu että mulla on iso pää Se on mun selitys sulle. :xmas:Olitko ajatellut syödä joskus jotain? Pääsi näyttää suurelta kuin pikkulapsella tuossa varressa
Samaa mieltä. Kannattaa laittaa lasit päähän.Näät väärin Onhan se tosi kaunis.
Kaunis, kuten aiemminkin olen todennut :heart:Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26239625:
Ahaa ootko sä perhelehden "olen oikeasti mukava" -mamma?Minimoi kaksoisleuan ja saa silmät näyttämään suuremmilta. Hyvin teiniä, duckface onneksi puuttuu.
Näytät tutulta, mutta ehkä muistan vain täältä?
Hyvinkin VappuVappu?
Noniin, siis eikohan ihan oikea fakta ole etta tiiru on keskivertoa kauniimpi ja hoikempi nainen, ja se varmaan sitten aiheuttaa vahemman edustavissa palstalaisnaisissa sitruunan eksymisen pera-aukkoon?
Tämä kuuluu tänne koska on palstalaisen ottama palstalaisesta. :xmas:
enkä minä..en osaa :snotty:
hehee Ai näitkö tuossa istuessani vai?haa mä oon bongannu sit tiirun jos toi on stadissa otettu kuva.
Katoinkin et ku on niin tutunnäkönen friidu
emt kenties..tai sit jossai muussa yhteydessä. laitoin yv:tä.hehee Ai näitkö tuossa istuessani vai?
Mun silmissä todella tavallinen. Eikä se paha asia ole tavis mäkin oon.Noniin, siis eikohan ihan oikea fakta ole etta tiiru on keskivertoa kauniimpi ja hoikempi nainen, ja se varmaan sitten aiheuttaa vahemman edustavissa palstalaisnaisissa sitruunan eksymisen pera-aukkoon?
meissä on se ero että mä haluaisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26239857:enkä minä..