Onko tuo Groupon city deal huijausfirma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmittaa

Vieras
Onko kukaan tilannut ja saanut mitään tavaroita tai palveluita tuon Groupon nimisen citydeal-yrityksen kautta? Tilasin neljä viikkoa sitten sieltä tavaraa, eikä mitään ole kuulunut.
Asiakaspalvelussa on kuulemma ruuhkaa, mikä viivästyttää vastaamista. Saankohan ikinä tavaroitani tai rahojani takaisin?

kyllä ne tavarat sieltä tulee. Toimittajahan on joku ihan muu kuin groupon. Tosi moni toimittaja vasta tilaa tuotteet massana jostain kaukoidästä diilin umpeuduttua ja niiden saapumiseen menee luonnollisesti aikaa. Itse odottelin yli 6 viikkoa aikoinaan, mutta tulivat kyllä viiveestä huolimatta!

kyllä ne tavarat sieltä tulee. Toimittajahan on joku ihan muu kuin groupon. Tosi moni toimittaja vasta tilaa tuotteet massana jostain kaukoidästä diilin umpeuduttua ja niiden saapumiseen menee luonnollisesti aikaa. Itse odottelin yli 6 viikkoa aikoinaan, mutta tulivat kyllä viiveestä huolimatta!

No hyvä huttu, että toivoa tuotteiden saamisesta kuitenkin vielä on.

ei oo huijausta. me miehen kanssa on ostettu sieltä monta lahjakorttia. se jos joku citydealin palveluksia käyttävä firma on huijausta, ei ole citydealin vika.

Kerran on mennyt meillä mönkään kun ostettiin lahjakortti ravintolaan. lopulta kun meinattiin käyttää kortti, oli firma konkurssissa. No, citydealiin vaan yhteys ja rahat oli pahoittelujen kera parin päivän päästä takaisin tilillä.

[QUOTE="joo";26156832]ei oo huijausta. me miehen kanssa on ostettu sieltä monta lahjakorttia. se jos joku citydealin palveluksia käyttävä firma on huijausta, ei ole citydealin vika.

Kerran on mennyt meillä mönkään kun ostettiin lahjakortti ravintolaan. lopulta kun meinattiin käyttää kortti, oli firma konkurssissa. No, citydealiin vaan yhteys ja rahat oli pahoittelujen kera parin päivän päästä takaisin tilillä.[/QUOTE]

No näinhän se on. Mutta kai heilläkin on jotain vastuuta siitä, millaisia yhteistyökumppaneita hakevat itselleen ja minkälaisten yritysten tuotteita välittävät.

Itseasiassa moni yrittäjä on mennyt konkurssiin nimenomaan tuon citydealin vuoksi. Alennus 50% yrittäjälle jää saadusta tuotosta 50%, eli yrittäjä antaakin itseasiassa 75% alennusta, mutta maksaa koko dealin summasta verot eli alvin 24%niin viivan alle jää niin vähän että palvelua antavat pienyritykset ovat joutuneet laittamaan lapun luukulle, kun eivät enää selviä vuokristaan tai muista peruskuluista. Mutta ei hätää, ostaja saa aina rahansa takaisin. Usein tähän mainokseen lankeavat ne uudehkot ja pienet yrittäjät ja citydeal myyjät eivät ihan aina kerro kaikkea...

Palvelulahjakortit, joita olen tilannut ovat toimineet hyvin. Kaikissa tuotteissa sen sijaan on ollut paljon ongelmia. Laatu ei ole ollut luvattua ja toimitusajat ovat aina vähintäänkin olleet kaksinkertaiset luvattuun nähden. Kaikki tuotteet (huonolaatuiset yleensä) olen kuitenkin saanut viimein. googleta "citydeal kokemuksia" ja löydän paljon vastaavanlaisia kokemuksia. Eli tosiaan kannattaa tarkistaa tuo heidän "yhteistyökumppaninsa" vähintään googlaamalla, jottei osta ihan paskaa. Huonoa olen kuullut ainakin seuraavista yrityksistä: Clouds memoryfoam (oma kokemus), kansantukku ja aurinkotukku (oma kokemus), e -ville ja infurn.

groupon citydealin taustalla toimii väkeä jotka kuuluisivat toimiensa puolesta käräjille.. tai sinne luultavasti menevätkin ennemmin tai myöhemmin. en tilaisi tuolta mitään..

Ei kannata tilata, itse tilasin city dealista ja nyt mennyt yli 3 kk. Infurnilta ei vastata mitään ja group on asiakaspalvelusta vain pahoitellaan ja pyydetään odottelemaan kärsivällisesti. En voi suositella kenellekkään !! Tilannus siis koiran pedin Älkää missään nimessä tilatko !!

Olen citydealin shopping-puolelta tilannut 4-5 kertaa ja aina olen tuotteeni saanut. Toimitusajat on melko pitkät verrattuna normaaliin postimyyntiin, mutta yleensä toimitusaika on täsmännyt luvattuun. Kerran tuotteen tulo venyi pidempään, mutta asia selvisi yhteydenotolla citydealin asiakaspalveluun (vastaus tuli todella nopeasti).

Ensi viikolla on taas yksi tuote postissa noudettavissa ja tilaan jatkossakin jos on kiinnostavia tuotteita.

Olen käyttänyt Grouponin palveluita ja ne ovat pääsääntöisesti toimineet hyvin. Tavaroitakin olen tilannut ja niissä on ollut aika pitkä toimitusaika ja joitakin pettymyksiäkin on ollut. Tilasin tyttärenpojalleni polkuauton, joka tuli tänään. Kokoamisohjeet olivat sen verran epäselvät, että otin yhteyttä auton valmistuttajaan. Siinä yhteydessä selvisi, että kyseistä polkuautoa myydään Budget Sportissa, tarjous 99 euroa ja normaalihinta 129 euroa. Maksoin lahjakortista 95 euroa sekä lisäksi matkahuollon kotiinkuljetuksesta 16,30 euroa. Lahjakortin arvoksi sanottiin 265 euroa, joten vähän on petetyn olo. Lähin Budget Sport on muutaman kilometrin päässä kodistani. Kannattaa siis suhtautua varauksella noihin ilmoitettuihin arvoihin ja yrittää ottaa selville todellinen hinta.

Tilasin Big Boy XXL Infurnilta, olen odottanut sitä kohta 6kk, soittanut UK:hon pari kertaa.
Tehnyt jo pari kirjallista CLAIMI:Ä, sekä ollut heidän support deskin kanssa kirjeenvaihdossa.
Lähettävät jonkun ihme tracking nr. mikä loppuu jonnekin Vantaalle. Eivät osaa vastatata että minne Vantaalle toimitettu ja onko edes minun tilaukseni? En siis asu Vantaalla.
Tämän kokemuksen peruusteella en uskalla tilata ulkomailta mitään Groupon välityksellä ja tarkistan jokaisen suomalaisen yritys tarjouksen todella tarkaan. Saas nähdä jos se Big Boy ikinä saapuu...

Saman aikaan itsekin olen tilauksen tahnyt ja jo kymmeniä yhteydenottoja olen lähetellyt. Aina sama vastaus Lontoon päästä, pahoittelen viivästymistä, tuotteenne lähetetään ensi viikolla. Kyllä harmittaa ja paljon!!!!
Rahallisesti ei niinkää iso tappio, tai no...pauttiarallaa 65€ onhan se rahaa sekin.
Tympäsee vaan kun tulee sopivan huijattu olo ja se riepoo immeistä..
Muut tuotteet olen aina saanut oikeaan aikaan mutta mun grouponin käyttö loppui tähän. Jäi pas*an maku niin pahasti suuhun..

Mutta odotellaanhan vielä! Kertokaa ihmeessä jos joku on BigBoy koiran pedin saanut. Miten onnistuitte siinä?

Itse tilasin Infurn nimiseltä firmalta koiran pedin 20.1.2012 ja odottelen sitä vieläkin. Sähköpostiin tulee
automaattivastaus, siinä kaikki. Samoin ostin yhden mp3 soittimen, kesti tasan viikon - kenelle valitat. Joten en suosittele!!!

Toi citydeain (nyk. Groupon) Bigfootswiss XXL säkkituoli on ainakin ihan farssi. Tammikuun vika päivä tilasin ja ei vieläkään näy. Nyt kyllästyin lopullisesti odotteluun ja laitoin sähköpostia, kun ei niillä puhelimellakaan pääse asiakaspalveluun.

Yllättäen sieltäkin tuli autoreply, että asiakaspalvelussamme on ruuhkaa.

Kaiken kukkuraksi ollaan siis ennenkin tästä valitettu ja aina tulee viestiä, että ensi viikolla tiedotamme asiasta, no eipä ikinä kuulu mitään sitten pariin viikkoon. Viimeksi tuli viestiä, että sitä säkkituolia, mitä tilasimme, ei pystytä toimittamaan, että tulevat joltain toiselta puljulta ja tilausohjeet saamme "pian".

Tänään siis oikein suivaannuin, kun niillä on taas siellä säkkituoli diilinä! Hyvän tavan mukaista olisi ollut edes odottaa sen aikaa, että tammikuussa tilanneet saisivat omansa. Ärsyttää, kun siellä ei ole mitään julkista kommenttikenttää.

Kaiken lisäksi Citydeal on tietenkin niille, jotka ovat viestinsä saanut julkisesti näkyyviin (eli Facebookissa valittaneet, itse en facebookiin kuulu) jotenkin näistä "toimitusvaikeuksista" huolimatta saanut toimitettua säkkituolit perille.

http://www.facebook.com/citydeal.fi/posts/152521281536747

Toi citydeain (nyk. Groupon) Bigfootswiss XXL säkkituoli on ainakin ihan farssi. Tammikuun vika päivä tilasin ja ei vieläkään näy. Nyt kyllästyin lopullisesti odotteluun ja laitoin sähköpostia, kun ei niillä puhelimellakaan pääse asiakaspalveluun.

Yllättäen sieltäkin tuli autoreply, että asiakaspalvelussamme on ruuhkaa.

Kaiken kukkuraksi ollaan siis ennenkin tästä valitettu ja aina tulee viestiä, että ensi viikolla tiedotamme asiasta, no eipä ikinä kuulu mitään sitten pariin viikkoon. Viimeksi tuli viestiä, että sitä säkkituolia, mitä tilasimme, ei pystytä toimittamaan, että tulevat joltain toiselta puljulta ja tilausohjeet saamme "pian".

Perukaa kauppa! Teitä on ku$etettu.

"Joka tapauksessa verkkokauppa Jago24.de myy tuotetta hintaan 41,95€ ja toimituskuluineen hinnaksi muodostuu 56,95€."

DiilinVartijat: Kimppadiili 11.04.2012: XXL säkkituoli Preeco.fi verkkokaupasta useissa eri väreissä nyt vain 79€ - Säästä 50%

Jokainen itse päättä ostaako vai ei, se ei ole huijaus, se on heidän ja yrityksien bisnestä. Tavarat ainakin tulee sieltä.. ta tilatkaa oikein kelle ei tavara sieltä tuu

Itsekin juuri soitin muutamasta diilistä, yksi oli nimenomaan tuo bigboy koiranpeti. Itse tilasin niitä silloin tammikuussa 2kpl ja yhtäkään ei ole saapunut. Nyt ilmoitin, että haluan perua koko diilin, koska sovitussa toimitusajassa ei ole pysytty. Silloin kuluttajalla on oikeus purkaa diili. Reklamoin myös yhden toisen diilin, koska sieltä ei saa puhelimella ketään kiinni ja näin ollen ostettuun palveluun ei voi aikaa varata. Ja siitä kolmannesta sain tuotteen, mutta viallisen, joten palautin sen. Rahojani en ole saanu takaisin vieläkään.

Näiden huonojen kokemusten lisäksi minulla on kyllä tosi hyviäkin kokemuksia. Paljon esim. palveluita olen sitä kautta ostanut. Ja olenpahan myös lomaillut ko. diilin kautta. Joten en nyt koko hommaa aivan pystyyn hauku. Asiakkaalle todella kannatta, tosin yrittäjä ei paljon noista diileistä kostu, jos ei saa pysyviä asiakkaita sen kautta.

Yhteistyössä