Nettikaupan toimitus takkuilee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mitenkäs pitäis toimia un tilasin yhdestä nettikaupasta tavaraa, maksoi ne ja tavaroita ei näy eikä kuulu.

Olen aiemminkin tilannut ja kaikki mennyt ok, tuotteet tullu parissa päivässä. Maanantaina tilasin ja maksoin ja edelleen ei kuulu mitään. Normaalisti lähettävät tiedon kun paketti postitettu.

Olen yrittänyt laittaa sähköpostia vaan palautuvat aina takaisin. Nettisivujen kautta laitoin parikin viestiä menemään ja tuli ilmoitus että ois viestit onnistuneesti lähetetty.

Toki ymmärrään että yksityisyrittäjällä voi olla jokin yllättävä sairastuminen tmv. mutta kyllä ammattitaitoinen yrittäjä laittaa vaikka nettisivuilleen ilmoituksen tilausten toimittamisen viivästymisestä! Okei, eihän tässä ole niin pitkää aikaa kulunut eikä mulla sillain hoppukaan ole tuotteiden saamisessa, MUTTA kun muissa asioissa pistin postia ja alkoivat palautua takaisin niin alkoi ihmetyttää.

Olihan tässä arkipyhäkin välissä jne. mutta se ettei yhteyttä saa ihmiseen sähköpostin kautta. Puhelinnumerokin mulla ois, mutten taida kehdata viikonloppuna soitella.

Jos tuolta nyt ei ala ensi viikon aikana kuulua mitään tai en saa puhelimella kiinni niin mihin mun tulee ottaa yhteyttä? Rahat ainakin pitäis saada takaisin.

Kannattaa soitella maanataina viimeistään asian perään. Kyllähän nuo palvelinongelmat teettää välillä sitä ettei postit mee perille, eikä aina tilauksetkaan. Mutta kyllä ne soittamalla selviää. =)