Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta ei ajatuksena mun mielestä mitenkään paha.
Paljon mahdollista.Ei ajatuksena, mutta käytännössä noin pienen, vielä sisaruksestaan mustasukkaisen, lapsen sopeutuminen voi olla todella vaikeaa.
Paljon mahdollista.
Tai sitten lapsi sopeutuu samantien & nauttii. Sitä ei voi tietää.
Mutta joo. 2 v lapsen virikehoito on sinänsä turhaa mun mielestä, mutta ei se virikehoitoa lienekään jos siihen on sosiaaliset syyt, jos hoidossa olo on lastensuojelun tukitoimenpide. Siksi kysyinkin perhetyöntekijän perusteluja ehdotukselle. Ei kai sellaista kukaan turhaan ehdota, jos perheen arki sujuu loistavasti ja lapsella on kotona kaikki tosi hyvin?
Siis meillä käy perhetyöntekijä silloin tällöin (n.kerran kuukaudessa) kun haluan itse keskustella jonkun kanssa. Ja tänään sitten vaan tuli puheeksi kerho missä käydään lasten kanssa. Ei meillä ole kotona mitään häikkää ja lapset hoidetaan hyvin. Ja lapsi ei ole pikkusisaruksestaan ollenkaan mustasukkainen. Mutta sitten perhetyöntekijä sanoi että olisi tälläinen mahdollisuus että lapsen voisi laittaa virikehoitoon ja sanoi että voidaan palata asiaan jos itse haluan. Olen vaan itse miettinyt että onko vielä tarpeellista.
Siis meillä käy perhetyöntekijä silloin tällöin (n.kerran kuukaudessa) kun haluan itse keskustella jonkun kanssa. Ja tänään sitten vaan tuli puheeksi kerho missä käydään lasten kanssa. Ei meillä ole kotona mitään häikkää ja lapset hoidetaan hyvin. Ja lapsi ei ole pikkusisaruksestaan ollenkaan mustasukkainen. Mutta sitten perhetyöntekijä sanoi että olisi tälläinen mahdollisuus että lapsen voisi laittaa virikehoitoon ja sanoi että voidaan palata asiaan jos itse haluan. Olen vaan itse miettinyt että onko vielä tarpeellista.
Niinpä.Ei ehdota ei, kun ei sellaisessa tilanteessa ole perhetyöntekijää.
Ei ehdota ei, kun ei sellaisessa tilanteessa ole perhetyöntekijää.
Oikeastiko jonkun kunnan resurssit riittää siihen, että lastensa kanssa mainiosti pärjäävään & jaksavaan perheeseen, jossa ei ole kertakaikkiaan mitään häikkää, lähetetään perhetyöntekijä vain siksi, että äiti haluaa joskus jutella jonkun kanssa?
Ja täällä ei meinaa saada apua edes ne, jotka sitä tarvitsevat (tyyliin 6 lapsen totaali-yh).
ei ihan niinkään. perhetyöntekijän voi saada kotiinsa ns.ihan tavallinen,ongelmatonkin perhe - esim. omassa kotikaupungissani tarjotaan ilmaista "viitoset" palvelua kaikille perheille, joissa on alle 1v lapsi. tämä tarkoittaa, että viisi kertaa tulee ilmaiseksi kotiin perhetyöntekijä -hoitamaan lasta, ulkoilemaan lapsen kanssa ymv.
eikö sinulla ole ystäviä ?