Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

"vieras"
[quote="näin meillä";26136568]minna 5 v istuu lattialla ja opettelee uutta opperakappaletta, rakastaa niitä. äitini 65 v kävi äsken ja toi suussasulavia korvapuusteja, joita kohta syömme. Mieheni 34 v kävi äsken kotona. Pekka 3,5 v edellisestä liitostani pelaa kehittävää "näin laitetaan ruokaa"-peliä. Harri 1 v nykyisestä liitostani nukkuu. Ehkä iltasella tulee vielä minttu 20 v tyttäreni tyttärentyttäreni kairan 2 v kanssa ja vietämme karaokeillan täyttävän pinaattijuustolasagnen äärellä. Ehkä seuraan liittyy vielä mintun ex-mies ykä 50 v, joka kuuluu tottakai vielä perheeseemme.

:) :)[/quote]

reps!! :d
 
Istun koneella ja työstän ajatusta nousta tästä ja laitella vähän pyykkejä sekä tehdä ruokaa. Muksu on päiväunilla.

Saan muuten aina hyvät naurut noista mummeliisalle kohdistetuista kettuiluviesteistä, ne on niin tunteella kirjoitettuja et naurattaa. :D Hah hah. :D
(En siis mummeliisalle naura/ole samaa mieltä noiden kirjoittelijoiden kanssa jos joku ei tajunnut.)
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"Leona Y"
Toivottavasti ei mitään. :) Olen "toimistolla" , pitäisi soittaa parit puhelut (ei pysty, ei kykene, huomenna), ja etsiä kuitteja (inhoan kuitteja, saan allergisen reaktion). Mies kuuntelee uutta materiaalia tuottajan kanssa, luurit korvilla, kumpikin nyökyttelee. Olisipa jotain herkkua! Kaipaan aurinkoa!
 
[QUOTE="vieras";26136675]Mies töissä
3 lasta koulussa
5v ja 7v leikkivät huoneessaan
15v tuli just tet harjoittelupaikastaan. Syö välipalaa.[/QUOTE]

Meilläkin 15-vuotiaalla meneillään tet-viikko (tai Prao, niin kuin täällä sitä kutsutaan.)
On ala-asteella "apuopena".

:)
 
"vieras"
Lapset katsoo isomummun kanssa elokuvaa Pontevat pommaripojat. Puolentunnin päästä ajattelin ruveta paistamaan silakoita ja tekemään porkkanariisiä sekä salaattia. Tässä välissä palstailen ja välillä poistan wordissa olevasta tekstistä sanojen toistoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"Selina"
Mietin finansseja. Ja jatkan paperien lajittelua toista päivää. Pitäis löytää 1 kuitti. 11kk istuu lattialla repimässä kirjekuoria.
3v,7v ja 10v syö välipalaa.
16v makaa sohvalla jääpalapussi niskan takana. Loput on koulussa tai töissä.
 
Mies töissä, esikoinen koulussa, keskimmäinen päikkäreillä, kuopus istuu mun vieressäni munhun nojaten ja Brazilla leikkien. Mä katon katsomosta "kodonneen jäljillä" ja tulin piipahtamaan palstalla.
 
"näin meillä"
Saan muuten aina hyvät naurut noista mummeliisalle kohdistetuista kettuiluviesteistä, ne on niin tunteella kirjoitettuja et naurattaa. :D Hah hah. :D
Katellisuusko se siellä kolkuttelee vai mikä? Meidän elämä on tällaista, sinun tuollaista. Jäi vielä mainitsematta tekstissäni, että itse olen pahassa flunssassa ja olo on todella kehno. Siksi äitini 65 v korvapuustit piristävät kummasti. Onneksi Aava 21 v, poikani 30 v ensimmäisestä liitostaan syntynyt tytär, on vielä säästynyt tältä taudilta, vaikka on adoptoitu meille viime vuonna Hellen 22 v kanssa.

Eikun nythän nuo vuodet meni ihan sekaisin. Siis Aava on siis 31 v poikani ensimmäisestä liitosta (toinen lapsi, ensimmäinen meni kesken) ja ikää 22 v.

Ikävää tullanen ivailu, mutta kestän sen kyllä :)

:)
 
Isäntä on töissä.. Vielä pitkään tänään..huoh...

Poika värittää salama-värityskirjaa tossa vieressä ja tyttö ilmeisesti pohtii että mitä tekisi kun vaan pyörii tossa.

Mä mietin että tyhmää kun joudun varmaan taas kohta ottamaan särkylääkettä.. Voisin keittää kyllä kahvit..
 
"vieras"
[QUOTE="näin meillä";26136826]Katellisuusko se siellä kolkuttelee vai mikä? Meidän elämä on tällaista, sinun tuollaista. Jäi vielä mainitsematta tekstissäni, että itse olen pahassa flunssassa ja olo on todella kehno. Siksi äitini 65 v korvapuustit piristävät kummasti. Onneksi Aava 21 v, poikani 30 v ensimmäisestä liitostaan syntynyt tytär, on vielä säästynyt tältä taudilta, vaikka on adoptoitu meille viime vuonna Hellen 22 v kanssa.

Eikun nythän nuo vuodet meni ihan sekaisin. Siis Aava on siis 31 v poikani ensimmäisestä liitosta (toinen lapsi, ensimmäinen meni kesken) ja ikää 22 v.

Ikävää tullanen ivailu, mutta kestän sen kyllä :)

:)[/QUOTE]

Varokaa, ettei hampaat mene 65v korvapuusteja nakerrellessanne :(
 
Herättelin juuri miehen päikkäreiltä välipala kahville. Tuli reissuhommista ja on lähdössä ostamaan moottoripyörää. Tyttäret 3 ja 4 vuotiaat torppasivat välipalalle telkun ääreen syömään välipalaa. Poika 14 v lanittaa kavereiden kanssa koneella ja tytär 12 v on mennyt koulusta suoraan kaverin luokse tanssimaan. Ite syön välipalaa koneen ääressä kärsien ärsyttävästä selkäsärystä ja haaveilen matkailuautosta. :)
 

Yhteistyössä