Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

"humbe"
söin juuri risottoa, tuli loimuaa pönttöuunissa, lapset vappuvärisissä hiuksissaan crossailevat pihalla polkupyörillä, taikina odottaa leipomista ja muutoinkin keittiöpuuhat tekijäänsä, miesystävä on töissä
 
Tytöt päikkäreillä vielä vähän aikaa, minä surffailen netissä ja kerään motivaatiota isoon ruoanlaitto-operaatioon: Illaks tulee porukkaa vappua viettämään ja minä menin lupaamaan sapuskatarjoilun. Sitä ennen pitäis laittaa lapsille oma ruoka (meidän iltamenu on vähän aikuiseen makuun...) ja pakata reissuvaatteet, kun menevät muummolaan. Vappuillan odottelua siis. :)
 
Aamulla oli väkeä brunssilla.

Sen jälkeen pistäytyi äitini suunnittelemassa isäni lähestyviä 70-vuotisjuhlia.

Nyt mukulat pihalla ilmapallosotaa. Mies koneella. Teinit valuvat pitkin sohvaa juttelemassa eilisistä menoistaan ja minä mietin alkaisiko paistamaan pitaleipiä vai mentäisiinkö katsomaan entisen miniäkokelaan uuden kampaamon avajaisia ja sen jälkeen ulos syömään...

:)
 
"mie"
Notkun koneella onnesta soikeana hyvien uutisten vuoksi :). Samalla odottelen vanhempiani iltapäiväkahveille. Poika on vappumarssilla isänsä ja tämän uuden naisystävän kanssa. Miesystäväni on töissä. Koira istuu sohvan selkänojalla ja katselee ulos.
 
Tytär on tuomassa yksivuotiasta mummille hoitoon.
Kaksivuotias (yökyläillyt lapsenlapsi) ja kuusivuotias (joka pitää vapaapäivän eskarista) piirtävät vintillä kuusivuotiaan huoneessa.
Nelivuotias (yökyläillyt lapsenlapsi) ja viisivuotias laskevat vintin portaita tyynyillä ja peitoilla.

18 -vuotias tekee pihalla puutarhahommia, 15-vuotiaat koulussa.
Mies työhuoneessa töissään.

Minä yritän kirjoittaa juontojuttuja ja puhetta huomiseksi.
:)
 
"vieras"
Just heräsin (toisen kerran) . 5 lasta on koulussa ja 1 kerhossa (meni kaverin kyydillä) . Mies töissä.
Söin aamupalan tässä koneella. Nyt sitte hakeen kerholaista ja sen kans suoraan hammaslääkäriin.
 
"vieras"
mies nukahti sohvalle, vauva nukkuu vieläkin päiväunia ja mä olen tässä koneella, yritän kerätä voimia että jaksaisi nousta ja kävellä keittiöön hakemaan suklaakeksejä :D
 
"..."
istun tässä sohvalla läppäri sylissä, odottelen että kello liikkuis eteenpäin että mies tulee kotiin, ja pääsisin tekeen ruokaa, sekä jutteleen sen kanssa että erotaanko me vai ei. muksu huutelee välillä jotain tuolta yläkerrasta pinnasängystä (yritän saada kakkos päikyille) ja taidan mennä nyt tupakalle.
 
"kolmen lapsen äiti"
Mies töissä, tulee varmaan about parin tunnin kuluttua.
Esikoinen omassa huoneessaan läppärillä, kipeenä niin on fasessa yhteydessä kavereihin.
Keskimmäinen läks just lenkille.
Kuopus rakentaa kolinasta päätellen legoilla.
Minä periaatteesa siivoan tätä huonetta, tosin välillä koneella... ;)
 

Yhteistyössä