Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

"mie"
kaksi vanhinta istuu "tyhjennyksellä" ruoan jälkeen.. ;)
kaksoset riekkuu vapusta jääneiden ja nyt siivouksessa "löytyneiden" ilmapallojen kanssa
nuorimmainen taitaa sekin ähistä vaippaan tuotosta...

Itse pitäis vielä jatkaa tuota varastokäytössä olleen parven tyhjennystä ja kohta lähteä ulos kunhan päästään.. :)
Ainiin ja mies puurtaa iltavuorossa.. :(
 
Lapsenlapset lähteneet koteihinsa.
Mies rakentaa legoja 5 ja 6 - vuotiaan kanssa.
Teinineidit tekevät lähtöä kylille.
Poika 18 v ja tyttiksensä tulevat kohta Vaasasta.

Minä askartelen korttia isälle huomisiin juhliin ja samalla muokkaan puhettani ja juhlien juontoa. Kortti menettelee (Lahjakortti jolla isä saa tilata muotokuvansa tutulta taiteilijalta.). Puhe on toistaiseksi kelvoton... mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa.
Olkkarissa odottavat silitettyinä juhlavaatteet.

Kohta saunaan ja ilta rentoillen.
Voisi sellaisen palstapaheksutun viinilasillisenkin ottaa...
Ehkä jopa kaksi?

:)
 
Mies ja kaveri pelaavat jääkiekkopeliä ja mie palstailen samassa huoneessa ja nautin
mustikkalikööriä. =)

Kissat juoksee peräkanaa ja riehuu. :D
 
Poika ja miniä rassaavat pihalla autojaan.
Teinineidit kikattavat vintillä. Kuudeksi menossa tallille iltatöihin.
Mies ja kaksi nuorimmaista ampuvat lasten jousipyssyllä maaliin.
Lapsenlapsi nukkuu verannalla.

Minä sohvannurkassa miettien tekisikö vielä tänään jotain vai keskittyisikö olemaan olemassa. Lasissa punaviiniä eikä kello ole edes kuutta illalla!

:)
 
Mä juon sidukkaa ja odotan et ruoka valmistuu ja sauna lämpiää. Poika istuu sohvalla pelaamassa Angry Birdsiä ja mies soittaa koskettimia ja laulaa, tyttö istuu vieressä ihastuneen näköisenä ja laulaa mukana :heart:
 
Pitää päivittää ketjuun: Naapuri (parin talon eli noin 800 metrin takaa) käveli juuri sisään, nyökkäsi sohvalla makoilevalle minulle olohuoneessa ja kysyi "onko teillä leipää" ja jatkoi köökiin.. Pakastimen ovi kävi ja sen jälkeen takaovi.
En ehtinyt muuta kuin moikata.

Mutta taisi se kuitenkin leipää löytää.
(Jos olisi palannut olohuoneen/eteisen kautta olisin kertonut, että olen tehnyt aamua varten ciapatta-taikinan, josta kyllä riittää heidänkin aamiaiselleen.)

:D
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
Pitää päivittää ketjuun: Naapuri (parin talon eli noin 800 metrin takaa) käveli juuri sisään, nyökkäsi sohvalla makoilevalle minulle olohuoneessa ja kysyi "onko teillä leipää" ja jatkoi köökiin.. Pakastimen ovi kävi ja sen jälkeen takaovi.
En ehtinyt muuta kuin moikata.
IHAN ku mun entiset naapurit! Paras oli ku se kerran soitti mulle töihin et "onks sulla makaronia?" Mä että no todennäköisesti on, en osaa varmaksi vannoa ja oon töissä ni ei pääse tarkistamaan. Totesi vaan että "käyn tsekkaamassa". Oli se löytäny. Ku tulin töistä ni pöydällä oli euron kolikko ja viesti että LÖYTYI, kiitti :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
IHAN ku mun entiset naapurit! Paras oli ku se kerran soitti mulle töihin et "onks sulla makaronia?" Mä että no todennäköisesti on, en osaa varmaksi vannoa ja oon töissä ni ei pääse tarkistamaan. Totesi vaan että "käyn tsekkaamassa". Oli se löytäny. Ku tulin töistä ni pöydällä oli euron kolikko ja viesti että LÖYTYI, kiitti :D
Parin naapurin kanssa olen läheinen yhteisestä historiasta johtuen.

Tämä on "uusi" eli muuttanut vasta joitain vuosia sitten lähelle eikä olla paljaokaan tekemisissä.
(Tai ollaan vaimonsa sairauden johdosta VANHAN tukitoimintani kautta mutta ei naapureina/ystävinä/tuttuina.)

Minusta oli "hilarous" että haki ja vei leipää.
Ihmiset ON huvittavia otuksia.

:)
 
"TeeTee"
Mä makailen tässä sohvalla läppäriä rassaten. Koiraa uinuu lattialla ja mies töllöttää makkarissa lätkää oluen kera ja murjottaa jotain..Niinku kokopäivän :headwall:
 
Neilee harmaana
Istun rantamökissä ja tuijottelen tämän ruudun lisäksi merta. Seinän takana isäni ja poikani saunovat, menevät kohta uimaan, tai koettavat mennä. Merivesi on ihan jäätävää, joten ihmettelen jos lapset sinne menee.

Äsken joutsen ui ohi ja mietin missä sen kumppani on.
 
Rähinä-Reetta
Istun rantamökissä ja tuijottelen tämän ruudun lisäksi merta. Seinän takana isäni ja poikani saunovat, menevät kohta uimaan, tai koettavat mennä. Merivesi on ihan jäätävää, joten ihmettelen jos lapset sinne menee.

Äsken joutsen ui ohi ja mietin missä sen kumppani on.
Olen niin onnellinen etten mennyt tänään uimaan (ilman saunaa) vaikka muut menikin... x) Kurkku kipeänä, oli vähän sellainen epämääräinen fiilis jo aiemminkin...
 
Parin naapurin kanssa olen läheinen yhteisestä historiasta johtuen.
No näin mullakin. Edellinen naapuri oli vuosien takaa hyvä ystäväni, joka asui vuokralla samassa asunnossa jossa eksäni asui vuosia. Yksi ISO syy siihen, miksi juuri tämän asunnon ostin, oli lähellä asuva ystävä (=tämä ex) ja kun hän muutti työn vuoksi toisaalle, suosittelin tätä toista ystävääni vuokralaiseksi :)
 
Syöty, saunottu, sidukka loppu ja NYT on pakko mennä laittamaan lapset nukkumaan. Mies soittaa edelleen, perkele menossa on POIKA SAUNOO koskettimilla ja lapset laulaa täysillä. Ei ole hyvä tämä, korvat särkyyyy!!!
 
Koko päivän on Tönössä ollut väkeä kuin pipoa; aterioilla pitkälle kolmattakymmentä henkeä ja koska suurin osa ollut alle 120-senttisiä siivo ollut sen mukaista.

Äsken vein miehen ja kaksi nuorimmaista junalle ja poika 22v morsmaikkuineen sillä aikaa "kaapannut" poikansa, joka muuten periaatteessa mummolassa juhannukseen asti (uimakoulun ja futisleirin vuoksi).

Muutkin päivän hoidossa olleet lapsenlapset haettu koteihinsa.
Varastoja siivonneet vävy, poika 18v ja ja pari pojan ystävää ovat häipyneet.

(Tyhjäämme tiloja mahdollista purkua varten... Saisin lahjaksi tutuntutulta vanhan kivinavetan - jota himoitsen suuresti ja jonka roudaaminen Tönölle maksaisi enemmän kuin uuden varasto/vertas/karjasuoja/vierasmaja - kompleksin rakentaminen ikinä.)

Tytär 26 v on istunut suurimman osan päivää Tönöllä pottuuntuneena "lepopakostaan" (Raskausviikkoja vasta 29 + ja tuppaa supistamaan). Sillä aikaa kun olin poissa oli hänkin saanut siirrettyä itsensä, lapsensa ja ukkonsa kotiinsa.
Toinen miniöistä on järkännyt sinne filmi-illan - yllätykseksi.
Ruokineen JA etukäteissiivoineen + uusine lakanoineen ja muine yllätyksineen.

Teinineidit ovat tallilla yötä.
Ratsastusleirin valvojina.

Naapuri kävi juuri hakemassa lainaan kaksi pulloa punaviiniä (+ "Kaikki ruusut mitä vain irti saat.").
Hymyilytti... ja toivon että treffit menevät hyvin.

Minulla itselläni lautasella päivän lounaalta jääneelä kanasalaatilla täytettyä tortillaa ja tuopissa litra Budia.
ENKÄ tee enää mitään tänään.
No way.

Jos en olueen sammu niin sitten otan kehiin jotain tujumpaa ja palstanolaan itseni kunnolla.

:D
 

Yhteistyössä