Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

istun koneella, ja mietin lähisukulaisen soittoa. pitkän linjan alkoholisti soitti ja kertoi saaneensa vakavahkon sairauden, jonka takia pyrkii kohtuullistamaan alkoholin käyttöään. pitäisiköhän moista uskoa...

oikeastaan mun pitäisi joko olla siivoomassa, tai tekemässä opinnnäytetyötä.
 
Kaksi isoa pyykkikorillista poltettavia papereita ja satoja lappusia&lippusia mapitettu oikeisiin kansioihin + usinan verran kirjeitä odottamassa postiinvietiä!
Mummeli on ollut ahkerana.
Kuuluuko aplodeja?

Nyt taukoa tovi ja sitten alan setvimään kirjahyllyjä.
Niiden tomutuksessa taitaa mennä huominenkin...

:)
 
Aijuu - unohdin alkuperäisaiheen:
Eli minä istun ja puhisen itsetyytyväisyyttä selvittyäni urakanpuolikkaasta.
Mies töissä koneellaan.
6v, 5 v ja 4 v leikkivät pihalla/metsässä.
2 v tuli äsken takaisin sisään ja ilmoitti olevansa "ännu lite, lite snuvig" ja riisuttuaan käpertyi hedelmäarsenaalin kanssa sohvalle katselemaan läppäriltä Peppiä.

Teinineitejä odottelen kotiin pikkuhiljaa.
"Työ"päivänsä päättyi 15.10.

:)
 
Donatella
Pentukoira ja aikuinen koira leikkii köysilelulla, kissa nukkuu varmaan makkarissa nyt kun yöllä sillä ei oo sinne asiaa, ukko on iltavuorossa ja minä oon tytön kans tässä koneella. Tyttö (5kk) on oppinu pärisyttämään huulia ja kuolaa on jokapaikassa.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
istun koneella (ilmeisesti kyllä kun tätä kirjottelen) etsin kesän juhliin sopivaa mekkoa (rajoitteena tässä siis se että pitäs olla äitiys/raskausmekkonen) ja kello näköjään jo sen verran että pitäis ruokaa alkaa puuhaamaan.

välissä sitten tässä leikkiny pojan kanssa ja huolehtinu sen syömisistä, vauva potkutellu masussa ja oon puhunut ystävän kanssa puhelimessakin, kateellisena kuuntelin ku on lähdössä viikonloppuna roomaan lomailemaan :D
 
Mies koneellaan töissään.
Esikoinen eskarissa ja teinineidit ala-asteella Praossa.
Käsivarressa tippaletku eikä edes lapsenlapsia hoidossa.
(Yksivuotias tulee vasta puolenpäivän jälkeen. Muut eivät ollenkaan tänään.)
Hyvin turhautunut olo...

Iltapäivällä jos kunnolla käynnistyisikin.
 
"Vieras"
Istun koneella ja katselen samalla välillä ikkunasta ulos, telkkari auki toisessa makkarissa. Koira lojuu sängyllä, kissat missä kukakin. Koululainen koulussa. Mietin lähdenkö liikenteeseen, menenkö nukkumaan vai alanko siivoamaan. Työt vasta illalla.
 
karhunpoika
Tyttö makaa kuumeisena sohvalla ja tekee samalla kampauspäälle kampauksia.
Mies töissä ja itse surffailen samalla kun odottelen perunoiden kiehumista. Sitten teen niistä muusin ja kaveriksi nakkikastikkeen. Potilaan toiveruoka joten jos sitten vaikka vähän söisi
 
Turkilmas
Puuhastellut tässä sisällä yhtä ja toista, järjestelyä, pyykkäystä, tiskejä, ruokaa jne. Nyt ollaan syömässä lounasta (mulla jo kaffe kourassa, poika vielä syö ruokaansa) ja sen jälkeen imuroin pikaisesti. Siitä sitten vaatteet niskaan ja lähdetään ulkohommiin, ihana ilma :)
 
Rähinä-Reetta
Tultiin juuri kaupungista, auto meni sinne huoltoon kun sen vasen etupää kolisee. Justiinsa tietysti, kun minä ja 3 muuta naista TARVITAAN sitä lauantaina...
Nyt ei tapahdu oikein mitään, mietin vaan mitä hittoa teen jos ei mulla ole autoa vielä lauantainakaan. :p

Mies on pihalla rassaamassa jotain konetta, lapsi koulussa.
 
Lounas"vieraat" (kolme vanhinta tytärtä) lähtivät juuri ja siivosin köökin jälkeensä.
1 v nukkuu verannalla kärryissä.
2 v, 5 v ja 6 v pelaavat olkkarissa lautapeliä.
Teini koulullaan ja vanhempi teini Vaasassa appivanhemmillaan tapetoimassa.

Mies tekee töitä.
Odottelen että joutaa ottamaan tauon ja seurustelemaan pienten kanssa sen aikaa, että pääsen itse kauppaan.

Iltapäivällä paistan tippaleipiä ja teen saavin perunasalaattia.
Illalla grillausta yms verannalla.
Hyvin rauhallista.

:)
 
vv
Istun kotona koneella ja syön lounasta. Sain juuri työt tehtyä. Lapsi 4v tarhassa vielä reilun tunnin. Kohta menen miehen kanssa suihkuun ja harrastetaan seksiä! :D Iltapäivällä ystäväperheen luokse viettämään vappua, lapset saa leikkiä ja syödä herkkuja. Kiva päivä. :)
 
Vauva nukahti rattaisiin partsille 2 min sitten. Mulla edessä lasillinen siideriä vapun kunniaksi (saa kivittää), nautiskelen auringosta parvekkeella ja odotan ekoja vieraita. Munkkitaikina valmiina, mies kohta kotona ja sit ryhdytään munkinpaistoon. Aikas mukavaa :)
 
,.,
Lapsi mummolassa, mies töissä, mä istun läppärin edessä ja syön kebab hampparia. Sitten aion vaan olla tekemättä mitään tarpeellista, kunnes mies tulee töistä ja lähdetään hakemaan lapsi kotiin. Aah, äidin vapaa-päivä :D
 
"mie"
Poika on vielä isällään ja minä koneella, koira nukkuu sohvalla :). Iltapäivällä poika tulee miesystäväni kanssa tänne ja aletaan tekemään varastojen siivoamista kesäistä muuttoani ajatellen. Illalla nakkeja, ranskiksia, sipsejä, simaa ja siideriä ja saunaa....
 
kolmen kohta teinin äiti
Heräsin äsken (olin viime yön töissä), mies tulee kohta kotiin ja aletaan kokkailemaan kanasalaattia, lohipannaria sekä paistamaan munkkeja. Lapsilla vapaapäivä ja kahdella kavereita täällä meillä, joten pihalla ja yläkerrassa on kova vappuaaton meno ja meininki. Illalla sitten lämmitetään ulkosauna ja nautiskellaan varmaan pullo kuohuvaa.
 
Tönt
paistoin ison kasan munkkeja (ekaa kertaa) ja nyt vaan ootellaan että lapset tulisi koulusta. sen jälkeen 2/4 lapsista menee isälleen (koululaiset) ja loppu lauma anoppilaan grillaamaan. illalla kotiin juomaan skumppaa. :D
 

Yhteistyössä