Minä luen vain kahden palstalaisen blogia silloin tällöin: Rieputarallaan ja Mummeliisan.
Rieputarallaan blogipohja on minusta mukavan selkeä ja yksinkertainen. Teksti on sujuvasti luettavaa niin kooltaan kuin ihan kieleltäänkin. Voisi sanoa, että lauseet liittyvät lennokkaalla tavalla toisiinsa, eikä teksti töksähtele missään vaiheessa.
Jätän jotkut merkinnöistäsi lukematta, koska nopeasti silmäiltyinä ne vaikuttavat tylsiltä ja aihe on jo moneen kertaan kaluttu. Toisista teksteistäsi taas nautin ja toivoisin niiden vain jatkuvan ja jatkuvan. Olen pitänyt paljon mm. teksteistäsi "Väritön", Hyvää mieltä" ja "Summa summarun 2011".
Olen ymmärtänyt, että kirjoitat paljon ja näkisinkin mielelläni blogissasi kirjoittamiasi tekstejä, runoja, novelleja tms. Myös kirja-arvostelut, joita joku täällä jo aiemmin ehdottikin, ottaisin innolla vastaan. Kuvat saisivat olla hieman suurempia, mutta ehkä blogipohja ei anna siihen myöden.
Kouluarvosanasi antaisin blogillesi 7
------------------------------------------------------
Sitten Mummeliisan blogi. Blogin nimi herättää minussa huonoja mielikuvia, sillä jotenkin yhdistän Viipaleita sanan viipalekuvauksiin. Teksti on sinullakin sujuvaa ja plussaa useista kuvista. Monesti tekstisi vain tuppaavat jäämään kovin lyhyiksi - jaksaisin lukea enemmänkin. Tausta on hieman sekava monine linkkeineen ja harmittaa kun et päivitä tuota "Viimeksi luetut" -listaasi.
Erityisesti pidän ruokakuvistasi sekä siitä, että jaat elämän molempia puolia. Koskettavimpia tekstejä ovat minusta olleet juuri ne, joissa puhut elämäsi suruista. Lukutoukkana toivoisin myös sinun blogiisi jonkinlaisia arvosteluja kirjoista joita luet - ehkä näin saisin lukuvinkkejä itselleni. Hienoa, että päivität usein.
Blogillesi antaisin kokonaisarvosanaksi 8 ja puoli.