Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

Heihei mutsit
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26092430:
Sitähän riepu ei tiedä = kommenttisi on hänelle arvoton.
No niinhän ne todelle näkyy olleen.

Vaikka samapa tuo - mulle.

Jos haluaa _tietynlaisia_ kommentteja _tietynlaisilta_ henkilöiltä ja _tietyllä tavalla_ ilmaistuina, kannattaa varmaan sanella reunaehdot heti alkuun.
 
[QUOTE="eeeVeee";26092643]first class ticket

tuliskohan tää nyt linkkinä.. :D luultavasti ei, ku tää ei haluu kirjautuu sisään :/[/QUOTE]

Täytyy näin Chanel-fanina sanoa että paitasi huvitti minuakin :)

Mutta asiaan. Tausta on kiva ja blogi näyttää ok:lta, sanon ok siksi kun en itse lue tuon tyylisiä kuin muutamia. Mutta miksi, oi miksi kirjoitat noin? Käyttäisit edes isoja kirjaimia lauseiden alussa. Tekstiä olisi miellyttävämpi lukea silloin.
 
"vieras"
Kaupungin laidalla

Palaute olisi kivaa tästäkin, yhden sain aikaisemmin :D (Näin asiaan palatakseni).
Mukava blogi, kirjoitat arjesta mielenkiintoisesti ja rennon leppoisasti. Todennäköisesti poikkean uudestaankin.

Iso miinus tuosta todella kirkkaasta valkoisesta pohjasta, oli todella inhottava lukea tekstiä siitä, jouduin pakottamaan mun silmiä sen lukemaan ja ei se ulkonäöllisestikään sovi taustan kuvaan.
Miten olisi vaikka rauhallisempi vaaleanharmaa?
 
Jäin lukijaksesi
Menin Rieputarallaan blogiin hieman epäilevin mielin, kaiken tämän täällä olleen väninän jälkeen. Mutta yllätyinkin positiivisesti! Selkeästi, sujuvasti ja rullaavasti kirjoitettu blogi. Perusteltuja mielipiteitä ja mielenkiintoisia aiheita. Sopivassa suhteessa painavaa ja kevyempää asiaa. Jatka samaan malliin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Kokeile
[QUOTE="vieras";26092856]Mukava blogi, kirjoitat arjesta mielenkiintoisesti ja rennon leppoisasti. Todennäköisesti poikkean uudestaankin.

Iso miinus tuosta todella kirkkaasta valkoisesta pohjasta, oli todella inhottava lukea tekstiä siitä, jouduin pakottamaan mun silmiä sen lukemaan ja ei se ulkonäöllisestikään sovi taustan kuvaan.
Miten olisi vaikka rauhallisempi vaaleanharmaa?[/QUOTE]

Jos värit on liian kirkkaita tai voimakkaita niin kannattaa myös oman tietokoneen ruutua hivenen himmentää. Se auttaa jo paljon.
 
[QUOTE="vieras";26092856]Mukava blogi, kirjoitat arjesta mielenkiintoisesti ja rennon leppoisasti. Todennäköisesti poikkean uudestaankin.

Iso miinus tuosta todella kirkkaasta valkoisesta pohjasta, oli todella inhottava lukea tekstiä siitä, jouduin pakottamaan mun silmiä sen lukemaan ja ei se ulkonäöllisestikään sovi taustan kuvaan.
Miten olisi vaikka rauhallisempi vaaleanharmaa?
[/QUOTE]

Kokeilen tätä, kiitos vinkistä!
 
Moititaan, että tekstini ovat liian hiottuja. Sille en voi myöskään mitään, koska tämän vähempää tekstejä ei enää voi muokata ja viilata. En ala tekemään tahallisia virheitä siksi, että teksti olisi toisenlaista.
Ei mun mielestä teksti kaipaa virheitä, ollakseen spontaanimpaa. Oletan, että kommentit kirjoitustesi liiallisesti hiomisesta liittyvät tuohon. En pidä niitä huonoina, mutta ehkä jotain rentoutta ja spontaaniutta, iloisuutta kirjoittamiseen? Vaikea sanoa, olen huono arvioimaan tekstejä.

Mutta ajattelisin, että se tunne siitä liiallisesta hiomisesta voi tulla tuollaisesta. Minusta tekstisi ei ole liian hiottua, mutta tavallaan joskus kaipaisin että vähän... hmm, miten se nyt sanotaan, ehkä rikkoisit rajojasi? Minusta parhaimmat kirjoituksesi ovat olleet sellaisia, joista on välittynyt spontaanius ja jokin tietty tunne.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26093932:
Ei mun mielestä teksti kaipaa virheitä, ollakseen spontaanimpaa. Oletan, että kommentit kirjoitustesti liiallisesti hiomisesta liittyvät tuohon. En pidä niitä huonoina, mutta ehkä jotain rentoutta ja spontaaniutta, iloisuutta kirjoittamiseen? Vaikea sanoa, olen huono arvioimaan tekstejä.

Mutta ajattelisin, että se tunne siitä liiallisesta hiomisesta voi tulla tuollaisesta. Minusta tekstisi ei ole liian hiottua, mutta tavallaan joskus kaipaisin että vähän... hmm, miten se nyt sanotaan, ehkä rikkoisit rajojasi? Minusta parhaimmat kirjoituksesi ovat olleet sellaisia, joista on välittynyt spontaanius ja jokin tietty tunne.
samaa mieltä olen.
 
Heihei mutsit
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26093932:
Minusta parhaimmat kirjoituksesi ovat olleet sellaisia, joista on välittynyt spontaanius ja jokin tietty tunne.
Totta, tuo on tärkeää kaikissa blogeissa - ja oikeastaan valtaosassa muitakin tekstejä. :)

Toisaalta on niinkin, ettei sellaista voi pakottaa. Toiset osaa, toiset ei (enkä nyt viittaa Riepuun, anteeksi Rieputarallaan), joskus kulkee, joskus ei.
 
Totta, tuo on tärkeää kaikissa blogeissa - ja oikeastaan valtaosassa muitakin tekstejä. :)

Toisaalta on niinkin, ettei sellaista voi pakottaa. Toiset osaa, toiset ei (enkä nyt viittaa Riepuun, anteeksi Rieputarallaan), joskus kulkee, joskus ei.
Joskus kulkee ja joskus ei. Omasta blogistani voi sanoa varmasti ihan samaa :D Itse en esim pystyisi siihen, että tuottaisin joka päivä tai edes lähes joka päivä aina yhtä sujuvaa tai kiinnostavaa tekstiä.
 
Heihei mutsit
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26094110:
Joskus kulkee ja joskus ei. Omasta blogistani voi sanoa varmasti ihan samaa :D Itse en esim pystyisi siihen, että tuottaisin joka päivä tai edes lähes joka päivä aina yhtä sujuvaa tai kiinnostavaa tekstiä.
Harva siihen pystyy, edes kirjoittamisen (oikeat) ammattilaiset. :) Eikä tarvitsekaan.
 
"eeeVeee"
en nyt saa tuolta lainattua mutta blogini kommentoijalle ; laitoin sinne nyt kyselyn että häiritseekö se pienellä kirjoittaminen ja toki jos se suurimpaa osaa lukijoista närästää niin voinhan mä kirjoittaa myös isojen kirjainten kera :)

ja tästä blogista oli siis kysymys first class ticket
 
Pikkuharmaana
[QUOTE="eeeVeee";26094750]en nyt saa tuolta lainattua mutta blogini kommentoijalle ; laitoin sinne nyt kyselyn että häiritseekö se pienellä kirjoittaminen ja toki jos se suurimpaa osaa lukijoista närästää niin voinhan mä kirjoittaa myös isojen kirjainten kera :)

ja tästä blogista oli siis kysymys first class ticket[/QUOTE]

Minä en ainakaan kiinnitä huomiota kirjoitetaanko isoilla vai pienillä alkukirjaimilla, kunhan teksti muutoin on sujuvaa ja helppolukuista :) kauniita kuvia viimeisimmässä postauksessa ja aivan mahtava karvaturpa :D
 

Yhteistyössä