suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

Lynette :LOL:
ihan kuule on turvallista, ei satu yhtään, lirautat vaan purkkiin ja kastat tikun :LOL:
Joo, mut uskon hyvin että pelottaa.
Et siis ole tehny r-testiä sen vuodon jälkeen?
Oliko ihan kunnon vuotoa, normi menkkoihin verraten?
Toivotaan nyt että saat joko sen kunnon r-plussan tai oviksen näkyviin!!! :flower: :flower: :flower:

Meillä täällä vähän sairastellaan, joten takiainen roikkuu tissillä =)
Hooh, noh josko kohta....:LOL:

Mitä Toivoliinille kuuluu? Joko pian testaukset alkaa ? =)

Tsempit kaikille! Aurinko paistelee ja ihana ilma ulkoilla =)

:wave:

Lynette: Nyt vaan alat testailemaan, pelko helpottaa kun pääset uuteen kiertoon kiinni:hug:
Jokinorsu: Niin, sulla on siellä vielä takiainen..Oi niitä aikoja:heart:. Oma takiainen näyttäis juoksevan tulla taloa ympäri.

Mulla tänään kp 25/28-32 ja voi olla että huomenna mä sorrun ostamaan testin, vaikka olen siis päättänyt testata ensi sunnuntaina..Nii..jos ei menkat ole alkanu.

Oireita on ja ei ole.. Nännit on kipiät ja ällötysöllötys oloja ollut sillee aaltomaisesti..Mutta mä nyt saan kehitettyä itselleni ihan mitä oireita vaan haluan:D

Jee, mä uskalsin testata eilen!!! :D Ja kyllä muuten oikeesti helpotti! ;) Ehkä tää tästä... :) Ja siis negahan se oli mut niinhän sen pitikin olla. Ja itsekin olin niin helpottunut ettei vielä pamahtanut sitä ovis+, koska sitten olisin taas vainoharhaisena joutunut jännäileen, että mihin suuntaan muuttuu :LOL:
Ja siis en ollu enää tän vuodon jälkeen tehny r-testiä. Silloin mittauksen hcg oli enää 7,5 niin eihän se olisi enää edes näkynyt testissä ja siitä siis kolmen päivän päästä alkoi vuoto. Joka tuntui kyllä siis ihan tavalliselta vuodolta. Ei ollu mitään hirmuista kipuja, ainoa ero normaaliin oli ehkä enemmän sellaisia hyytymiä, mut ei mitään ihan ihmeellistä.

Toivoliini testiä kehiin :D tuu sit kertoileen tulosta kun on sellanen aika ;) Mä niin pidän peukkuja pystyssä! :D

lynette jes! onnea negasta ovistestistä :D
Nyt vaan kunnon ovisplussat kehiin!

Toivoliini jokos oot testaillunna?
Puhkutaan punaiset tai siniset plussat !!!
Ne oireet on kyllä niin salatiedettä että :D
Mutta toivotaan parasta tulosta oireista päätellen!

Mitäs muille kuumeilijoille kuuluu?

Mulla niin takkuilee tää imetyksen lopettaminen, mut roikun teidän ilona täällä silti :LOL:

Kyllä kattelin kalenteria, että ois menkkojen esiäidistä pari vkoa, että vois olla ovis aika käsillä. Jos tulis ovis :D
En minä kauheena voi laskea sen päälle että tulis.

Kaikille plussatuulosia täältä!!!

Toivoliini voi räkä :hug:
Parempaa onnea ensi kiertoon!!!

Missä kaikki luuhaa?
Lynette?
Onko plussia ilmaantunut?
Mitä kuuluu ikunenkuumeilija?
Ja uudet kaverit?

Tsempit kaikille yrittäjille!!!:flower:

Viimeksi muokattu:
Poikkesin taas,oikein paljon plussatuulia kaikille jännääville!!!!
Mulla piti alkaa menkat 2 päivää sitten..kipuja oli muttei vielä ainakaan muuta.Testaamaan en rupea kuin vasta ensi Ma,mulla alussa aina alhaset hormonilukemat eikä näy kuin rv5 eteenpäin..pahoinvointia kylläkin.En uskalla toivoa,en en en..tai ehkä pikkasen kuiteskin: ))
Onko Toivoliinilla milloin seuraava testinteko?

Heippa pitkästä aikaa!! :wave: Mulla tökki useamman päivän palsta ihan kauheesti, mutta nyt taas toimii. :)

Toivoliini voi höh :hug: Se haamu jo vähän antoi uskoa, mutta nyt tsempit uuteen kiertoon!

suurperheellinen iiks, jännää! :D Onko sulla yleensä ihan säännöllinen kierto? Tuuhan kertoon, mitä testi sitten näyttää!! :)

Mä bongasin oviksen!!! Jee!! :D Eli viikonloppuna sain selkeen ovisplussan ja eilen oli niin selkeen oviskivut, että ei jäänyt arvailujen varaan. :D Eli ovis oli sitten kp16, että ei onneksi kauheen myöhäiseksi jäänyt. Nyt sitten siis dpo1 ja tästä se jännäily sitten alkaa... Vitsit, kun voisi kääntää itsensä sellaselle off-asennolle, että unohtaisi koko homman ja ei pariin viikkoon edes muistaisi koko piinailua! :LOL: Ei taida onnistua! :D

Terkkuja o-puolelta! Pitkästä aikaa..tää rouva on ollu niin nuutunu ja huonovointinen että palstailut on jääneet..

Täällä on ollu jänniä hetkiä! Harmi ku täti kuitenkin Toivoliinin löysi haamulupailusta huolimatta :hug: Toivotaan että uusi kierto olisi se the kierto!

Lynetelle tärppionnittelut! Toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä kunnolla! Nyt sitten vaan keksit kamalasti tekemistä pariksi viikoksi :D juu helppo sanoa..

Suurperheelliselle toivon taas plussaa, ainakin kuulostaa oikein jännältä siellä päin! :p

Jokinorsulle tsempit ja kärsivällisyyttä tissitakiasen kans ja ovikseen, jospa se sieltä kuitenkin tulis ja pääsisitte kunnolla yrittämään! Vaikka ihanaahan se on että toinen tykkää lutkuttaa :)

IK ja Taaperox5 ovat tainneet plussata ku heihin törmäsin tuolla o-puolen pinossa, onnea heille täälläkin! :heart:

Tosiaan lujille on taas ottanut tää alkuraskaus! Väsyttää ihan sairaasti ja pahaa tekee vieläki vaikka melkein viikkoon ei oo tarttenu oksentaa, onneksi!
Np-ultrassa kävin 4.4 ja siellä ihana pikkuinen pomppi, turvotusta mitattiin 1,4mm joka on siis ihan hyvä, mutta tää viikko pitää jännätä niitä verikokeiden tuloksia joista toivon etten kuule mitään!! Eivät siis anna kuulua mitään jos ei tulokset hälyytä..Rakenneultraan pitää ootella vielä kaheksan viikkoa! :O Mää en millään malta oottaa sinne asti, tahtois niin kovasti tietää kumpi tuolla köllii..ihan ku sillä ois jotaki merkitystä..ei, mutta ku tahtoo ostaa jotain pientä ja ihanaa..

Hurjan paljon plussatuulia ja tärppionnea kaikille, toivotaan että tuonne o-puolelle saatais vähän enempi turisijoita ku aika hiljasta siellä on : /

Crocus ja Pikkuinen 13+0

Crocus76

Ihania kuulumisia =)
Minullakin on tosi pitkään pahoinvointia ja täytyy se todeta, että mitä enemmän ikää, sen armollisempi pitäis osata itelleen olla odottaessa ja pienen vauvan kanssa.
Minä tykkään kanssa tietää kumpi on tulossa :D
Koitahan jaksella hyvin ja paksusti !

Lynette ihan mahtavaa! Nyt porukalla peukut pystyyn että siellä kiinnittyminen onnistuu!
Jänskää =)

Suurperheellinen sulla kans jännät ajat =)
Pidetään peukkuja kans!!
Ei sitten kannatakkaan liian aikasin alkaa testailamaan jos tietää hcg:n hitaasti nousevan. Turhaa srtessiä vain itelle.
Mutta onnistunutta testausta kumminkin toivottelen :D

Oikein ihanaa odotusaikaa IK ja Taaperotx5 :heart: :heart:

Nyt mammat laitetaan pino tyhjiin :D
Minä täällä sitten yksinäni turisen kun te tuolla odottajissa kasvattelette masujanne :D
Mut ei se mitään, perästä kuuluu ;)

Illanjatkoja!:wave:

Mukavaa kuulla Crocuksen kuulumisia! Eiköhän pian ala olla jo ne viikot käsillä, kun olo helpottaa. Toivottavasti ainakin. Vaikka siihen rakenneultraan nyt vielä aikaa on, niin tuu ihmeessä kertomaan sitten ultrakuulumisia. :heart:

Olisikos pian sellainen aika, että suurperheellinen testailisi? :) Kovasti plussaa toivottelen siihen testiin tulevaksi! :)

Ja joko Toivoliini on pian jo uudelleen yrityksessä kiinni? :)

Joo, siis täällä kyllä ovis hyödynnettiin. Ei kyllä yrityksen puuttesta voi jäädä kiinni. :LOL: Mutta........miksi mulle on nyt yhtäkkiä tullut sellainen olo, että jotenki ei muka huvittaisi koko homma?? :O :ashamed: Tai siis jotenki miettii, että mitä jos ei yrittäisikään... En käsitä mikä vaivaa. Mitään ihmeellistä ei siis ole tapahtunut ja eipä tässä omaan oloon mitään muuta ookaan ku odottelua, nyt siis dpo 5. Ja se erityisesti ihmetyttää, kun en todellakaan yleensä mieltäni kovin usein/helposti muuttele. No, tää kierto nyt kuitenkin on siinä vaiheessa, että tän kierron osalta homma on jo ratkaistu, vastaus selviää sitten myöhemmin. :D

Illanjatkoja kaikille :wave: Tää rupee nauttiin nyt "omasta ajasta", kun lapset nukkumassa ja isäntäkään ei oo kotona. :)

Lynette, mulla on hitusen samoja fiiliksia. Toinen puoli mussa kuumeilee ja toinen puoli pistää vastaa.. Aika repivä olo etten sanois..
Sen lisäksi mies kuumeilee, kierukka poia jne. En kyllä perumaankaan rupea..mut ..ääh.

Lynette, mulla on hitusen samoja fiiliksia. Toinen puoli mussa kuumeilee ja toinen puoli pistää vastaa.. Aika repivä olo etten sanois..
Sen lisäksi mies kuumeilee, kierukka poia jne. En kyllä perumaankaan rupea..mut ..ääh.
Siis juuri samanlaista tänne! Meillä myös mies kuumeilee ihan hirveesti ja mulla kans nyt noin ristiriitainen olo! :/ Mutta ei kai tässä perumaankaan nyt vielä kannata alkaa. Toivottavasti tämä tästä...

Lynette ja Toivoliini kyllä se siitä. Normia luulisin olevan tunteiden ailahtelut :hug:
Sillon aikoinaan kun 3. ja 4. aloin odottamaan, tuntu että mitä ihmettä oon täs tekemässä. Miten pärjään ja jaksan ja selviän ja ...
Nyt ei kaduta YHTÄÄN :D
Hyvin selvitään ja porskutellaan, joskus ei tunnit tahdo riittää vuorokaudessa ja joskus tuntuu että hulluks tulee, mut aina ne tunteet helpottaa. Enkä yhtäkään lasta antais pois tai osaa ajatella että joku ois liikaa.
Antaa mennä vaan, löysää vähän ja mitä sitä liikoja järkeilemään :LOL:

Ja nyt suuriin uutisiin meiltä,alias ON:
tattadaa tatatadaa, meillä tissitys on loppunut eilen :D
Joten sisko-kullat hatuista kiinni, TÄÄLTÄ TULLAAN :D

Tisut on täynnä maitoa ja älyttömän kipiät, mutta poika ei kauheasti ennään protestoi.
Jee, nyt päästään muutakin kuin harjottelemaan :D

Tsemppiä kaikille ja kaikesta huolimatta plussatuulosia!

Minä voisin liittyä joukkoon iloiseen! :wave:
Hellunmartta 31 v, YK 5 kp 3/24-37, neljättä kuumeillaan.
Lapset 3/2000, 1/2006, 7/2011

Viimeisen synnytyksen jälkeen aloitin minipillerit, joita söin elokuusta-marraskuulle. Parit menkat tuli synnytyksen jälkeen ja sitten pillereistä johtuen jäi pois. Ensimmäiset menkat alkoi tammikuussa, ja helmikuun alussa tein positiivisen raskaustestin. Muutaman päivän päästä kuiten alkoi vuoto. Nyt sitten taas ovista odotetaan ja onneksi miehellä alkaa viikon päästä loma ja on tilaisuus oikeasti käyttää hyödyksi.

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan Hellun martta :flower:

jokinorsu Jei!! Ihania uutisia!! :D Josko harjoitukset olisi olleet niin tehokkaita, ett nyt onnistuisikin kertalaakista :LOL: Oliko sinulla nyt vielä muuta ollut kuin ne " menkkojen esiäidit"? :D
Ja olet varmasti ihan oikeessa, että väkisinkin sitä tulee erilaisia tunteita ja ei niitä kaikkia kannata liikaa pohdiskella. Itse kun omia juttujani mietin, niin tässä on ollut omassa elämässä nyt niin paljon kaikkia juttuja, että lopulta on ihan ymmrrettäviäkin erilaiset tunteet. Ja oikeastaan itsestä tuntuu, että olen yllättävän tyynesti ottanut asioita mitä tässä on vastaan tullut. Tiedä sitten onko tämä rauhallisuus hyvä vai huono merkki... :D

Ja täällä tänään siis dpo7 ja ei niin mitään muuta kuin sitä odottelua...

Tervetuloa Hellunmartta !!!

Lynette tiedä vaikka se rauhallisuus olisi merkki pienestä pesänrakentajasta ;)
Ei mulla muita vielä, jospa ekat menkat ajottus 2kk sisään. Ihan kertalaakista en uskalla toivoa tulosta.
Maitoa ainakin riittäis pienelle kylälle tällähetkellä :LOL:

Suurperheellinen
onko kuulumisia???

Kurkistelen, olisiko suurperheellisellä jo jotain uutisia... :D Olenko vähän utelias... :D

Täällä dpo9. Minkään sortin oireita olen edes kieltäytynyt miettimästä. Mulla kun ne ei kerro niin mitään! Siis suuntaan tai toiseen. Kaupasta kyllä tänään lähti jo mukaan testipaketti :ashamed: Vähän oon ajois liikkeellä, mutta onpa ne sitten valmiina tuleviakin kiertoja varten. :) Ja selitellään nyt silläkin vielä, että kun kävin tuossa tutussa kaupassa, niin sattuipa kassalla olemaan joku uusi tyyppi, niin oli sitten muka jotenkin helpompi ostaa testit siltä kuin joltain tutulta. :LOL: Mutta, joo...siis kun en todellakaan oo halunnut tästä yrityksestä kenellekään huudella, kun muutenkin jo tuntuu niin monella olevan selvä mielipide tästä lapsimäärästä. Eli jälleen kerran niitä "ihania" kommentteja odotellessa!

Lynette siitä se lähtee :D
Mulla on jo dpo10 alkanu haamuilemaan, että voithan huomenna jo kokeilla tai sit jos on vaa 1 testi, ni ootella pari pv.
Voi miten jänskää täällä nyt on :D

Suurperheellisen kuulumisia kans kaipailen, olkoon ne positiivisia =)

Mitäs muille kuuluu?

Mulla alkaa pahin maitoniagara helpottaan, mut kyllä on buranaa vedetty ja aloegeelillä läträtty.
En muistanu miten se lopetus tekeekin niin kipeetä.
Ja tekis mieli antaa pojan tyhjentää vähän. Mut en ole sortunu ku 2 krt :D
Nyt kun sais ne ekat menkat aluillensa ni vois sit sitä seuraavat jättää taas 9kk väliin :D
Ne rättisulkeiset ei mun makuuni ole lainkaan.

Näihin tunnelmiin..... ;) :LOL:

jokinorsu ostin pregchekin liuskapaketin, eli kaksihan siinä niitä liuskoja olisi, mutta jotenkin yritän suojella itseäni tippumasta liian korkealta, jos en liian aikaisin testailisi... :ashamed: Alunperin ajattelin, että odottelisin viikonlopun yli, mutta nyt tuntuu, että taidan testailla kuitenkin jo ylihuomenna.Siis JOS menkat ei ala ennen sitä! Lisäksi mulla jännittää tässä toi luteaalivaiheen pituus, kun se on aina aluksi tupannut olemaan llian lyhyt. Kait kuitenkin ihan hyvään suuntaan sekin menossa, kun nyt dpo10. Ja kyllähän mulla tossa se kemiallinen oli kuukausi sitten, että jotain ainakin yrittää tapahtua.
Ja hyvä, että rupeaa sinunkin olo maidontulon kannalta helpottamaan. :) Ja eihän noita kahta sortumiskertaa nyt edes lasketa. :LOL: Mulla onneksi nyt meni toi imetyksen lopetus kivuttomasti, kun typy oli pitkän aikaa tissillä vaan ennen päikkäreitä päivällä ja sitten ennen yöunia. Ei siinä maitokaan enää niin hirmuisesti noussut. :)

Olen yrittänyt touhuilla ihan hirveesti, etten miettisi koko raskautumista ja arvatkaa kuinka meillä koko koti kiiltää, kun koko ajan puunaan jotain, ettei vaan tulisi liikaa aikaa ruveta miettiin ja piinaileen. :LOL: Olis varmaan tehokasta, jos olis aina tällänen piinailutilanne. :LOL: Mut silti, onneks EI! :D

Olikos Toivoliinilla nyt ihan tässä lähiaikoina joku lomamatka? Ja mitäs muita kuulumisia sinne? :)

Joo, Lynette , totta turiset, jos testailee liian aikasin ja eikä näytä vielä mitään, turhaan pahottaa mielensä.
Mut toi on jo ihan riittävä luteaalivaiheen pituus jos vieläkään ei menkkoja ole! Jes =)
JA tietenkään ne menkat ei edes ala, vaan siellä on pieni rakas kohtu kotosessa =)
Jotain hyötyä sitten piinailustakin :D
Peukut on täällä pystyssä :D

Juu kuulkaas sitten kun minä tänne tuun piinailemaan...se on ihan kauheeta :LOL:
Onneks saa tänne purkaa kun miehellä menis hermot mun analysointeihin :LOL:

Oikein innolla odotan koska kroppa huomaa, ettei kukaan enään tarvitse maitoa, uus tulokas aluille vaan :D
Tällä iällä se tietty voi ottaa vähän kauemmin, mut ihanaa ois jos yhet menkat tulis vaan.
Jospa syksyllä sitten taas tutustuis siihen ihanaan pahoinvointiin :D

Mutta, kaikille plussa puhureita!!!!

Lynette: VOI MITEN IHANAA!!! :heart::hug:

Jokinorsu: Sieltä alkaa varmaan kohta tippumaan plussaa kun takiainen irrottanut "imuotteensa":whistle:.

ON: ke-to yönä lähdetään rodokselle. Ihanaa. ja raskaaksi en tästä kierrosta tule, se on varma, tai siis mikäli simpat ei tarttunu tossa pyykki hommassa kun miehen kalsareita olen laittanu pesukoneeseen:kieh:.
Tänne ei kummempia..

Yhteistyössä