V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;26027316:Kuka sinusta sitten ON kaunis, kun kukaan tämän ketjun naisista ei ole luomusti sitä?
Esim Scalrlett Johansson ennen nänen silppuamista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;26027316:Kuka sinusta sitten ON kaunis, kun kukaan tämän ketjun naisista ei ole luomusti sitä?
Leuassa kuoppa? Kasvot ovat minun makuuni vääränmalliset muutenkin, kun hymyillessä tulee poimut poskiin.![]()
Mun mielestä ei ole vielä nainen. Kuvan perusteella siis ainakin 11-14v ja en osaa tuon ikäisiä vielä nähdä kauniina, vaan sievinä tyttöinä ehkä. Eikä muutenkaan mun makuun.
Ihan nätit kasvot, mutta kroppa ei miellytä mun silmää.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26026095:Ei vastaa minun kauneusihannettani. Täällä palstallakin on kauniimpia.
Hymykuoppa on minun mielestäni sellainen ihan rehellinen kuoppa, ei poimu. Garnerin hymypoimut ovat vielä ihan siedettävät.Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;26027386:Hymykuopat on musta valloittavat. Rachel McAdamsillekin tulee. Ja hänelle:
![]()