Onko hän teidän mielestänne maailman kaunein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neilikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaunis on :)
Sitä en osaa sanoa, olisiko mun mielestä "maailman kaunein" mutta on kyllä yksi kauneimmista naisista jonka kuvia olen nähnyt. Hymykuopat ehkä hieman häiritsee, tykkään enemmän niistä kuvista joissa on vakavampi ilme.

Ei ole kaunein. Maailman kauneinta on mahdotonta valita, sillä silloin pitäisi ottaa joka ikisestä ihmisestä kuva ja järjestää suuräänestys kaikkien ihmisten kesken. Tämä on käytännössä mahdotonta.

Tuolla tytöllä on viivaleuka ja leveä pää. On ihan nätti, kun on silmät suuret ja huuletkaan ei ole viivat vain ja hymykuoppa on nätti. Ei silti ole kaunein!

Kaunis joo, mutta heti tulee mieleen kauniimpiakin.

Muutenkin ihan hassua valita maailman kaunein. Kauneus ei ole mikään absoluuttinen ominaisuus, jota voitaisiin luotettavasti mitata.

Juuri näin, minulla oli mielessäni sama ajatus, mutten osannut pukea sitä sanoiksi :D Siis kun on paljon todella eri tyylisiä ihmisiä, jotka voivat kaikki olla hyvin kauniita, niin heistä olisi tosi vaikeaa sanoa, että kuka nyt olisi se kaikkein kaunein.

En voi kauneinta edes sanoa, maku muuttuu ja kauniita on niin paljon. On hän kyllä todella kaunis, pidän Mirandaa paljon paljon kauniimpana kuin esim. tätä Nataliaa.

No ei kukaan voi sanoa, että kuka on maailman kaunein. :D Naurettava äänestys ylipäätään.

Mutta todella kaunis nainenhan tuo on, sellainen suloinen ja viattoman näköinen. Upea kroppa.

Liian erikoisen näköinen maailman kaunein-tittelillä. Tässä mielestäni parempi "maailman kaunein".

001372a9ae270b56887f28.jpg

• Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="silakka";26024993]Liian erikoisen näköinen maailman kaunein-tittelillä. Tässä mielestäni parempi "maailman kaunein".

[/QUOTE]

No tää nyt ei ainakaan oo mitenkään kaunis. Tulee vain Barbie mieleen, blondeista harvoin kauniita saakaan.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
[QUOTE="silakka";26024993]Liian erikoisen näköinen maailman kaunein-tittelillä. Tässä mielestäni parempi "maailman kaunein".

[/QUOTE]

Sitten kun vielä näkisi tämän luonnollisessa ja hyvin kevyessä meikissä... Tuosta pakkelikerroksesta ei voi sanoa mitään.

Yhteistyössä