Onko hän teidän mielestänne maailman kaunein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neilikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="haha";26025149]Mua vaan säälittää. :D Aika kapea maailma sulla jos vaaleat on HALVAN näköisiä. :D Tulee vaan mieleen että olet vähän katkera. :)[/QUOTE]

No ihan sama mitä sulle tulee mieleen. Mielipiteistäni en luovu, brunetet rules.

Lapsekkaat ja ns puhtaan neitseelliset kasvot on niitä kauneimpia. Pikkuisen pyöretä ihanat nuoret kasvot. :) Tuo on samaan aikaan kaunis, nätti, söpö ja upea. Moni ei samaan pysty. Suurin osa on vain tylsän kauniita kapeanaamaisia missibabeja ja vielä tylsempiä perusruskealla tukalla. :(

Ihana kyllä!

Ihan nätti, mutta ei mikään tyrmäävä. Olen myös aina ihmetellyt miksi Jennifer Lopezin ulkonäköä kehutaan, mun mielestä vaan ihan nätti, mutta ei tyrmäävä hänkään.

[QUOTE="silakka";26025189]Hirveän vaikea arvata onko lunatic tumma vai vaalea...hmm.. niidenkin jotka eivät ole hänen kuvaansa nähneet.[/QUOTE]

Kaikki mielipiteet koostuu vain hänestä itsestään ja kaikkea muuta hän haukkuu ja yrittää lytätä.
Vaaleaa tukkaa, nuorta äitiyttä ja muutenkin nuoria aikuisia ja jopa sektioita. :D Ja kaikkea muuta mikä ei häntä itseään koske, tuollaisilla ihmisillä on todella huono itsetunto, todella.

Miten aikuinen ihminen on niin lapsi vielä?
Ja kyse ei ole mielipideasioista vaan selkeästä toisen osapuolen lyttäämisestä, mikä on ihmetyttänyt minua.

[QUOTE="silakka";26025189]Hirveän vaikea arvata onko lunatic tumma vai vaalea...hmm.. niidenkin jotka eivät ole hänen kuvaansa nähneet.[/QUOTE]

Huolimatta siitä, pidätkö sä hänen mielipiteestään vai et, hänellä on siihen oikeus. Ei tarvinne sun hyväksyntää.

Kaikki mielipiteet koostuu vain hänestä itsestään ja kaikkea muuta hän haukkuu ja yrittää lytätä.
Vaaleaa tukkaa, nuorta äitiyttä ja muutenkin nuoria aikuisia ja jopa sektioita. :D Ja kaikkea muuta mikä ei häntä itseään koske, tuollaisilla ihmisillä on todella huono itsetunto, todella.

Miten aikuinen ihminen on niin lapsi vielä?
Ja kyse ei ole mielipideasioista vaan selkeästä toisen osapuolen lyttäämisestä, mikä on ihmetyttänyt minua.

Mitä sä sölkötät. Oonko joskus loukannu sua, kun oot noin katkera?

Huolimatta siitä, pidätkö sä hänen mielipiteestään vai et, hänellä on siihen oikeus. Ei tarvinne sun hyväksyntää.
En ole missään kohtaa sanonut ettenkö pitäisi hänen mielipiteestään. Enkä ole sanonut että tarvitsisi mun hyväksyntää, älä naurata. Ehkä aiemman viestini perään voisi laittaa hymiön :D Ei olla niin vanne piukalla siellä.

Lunatic on palstan valopilkku mielipiteineen. ;)

• Tykkää
Reactions: PaulKohelo
megan-fox-kiss-756.jpg

brunette-kellybroo.jpg

beautiful-brunette-portrait.jpg

Kauniita brunetteja siinä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
[QUOTE="sama";26025258]Ei tietenkään tarvitse, ymmärsin tämän olevan keskustelupalsta jossa mielipteistä saa keskustella ja osoittaa ihmettelynsä asiasta jos toisesta.[/QUOTE]

No aivan oikein olet asian ymmärtänyt?! Mutta miten se nyt menee, sun mielipiteesi on tuo, mutta silti haukut toisen keskustelijan MIELIPIDETTÄ useamman kommentin voimin?

Yhteistyössä