vieras112
10-20kg, tuo 10kg vähintään niin alkasit ehkä olla jo miesten mieleen.
10-20kg, tuo 10kg vähintään niin alkasit ehkä olla jo miesten mieleen.
Kyllä sixari VOI näkyä synnyttäneelläkin!Noh, kun synnyttää sen vajaa 5kg vauvan niin se nahka vähän venyy, siksi mulla on kyljissä ylimääräistä (nahkaa) ja kuten sanoin, vatsanahka on ryppyinen joten sixpakki ei niin paljon näy kuin synnyttämättömällä...
Itse kyllä kehasit aiemmassa vaiheessa, kertovasi sukulaisille, ystäville yms. tuttaville jos he ovat ylipainoisia. Sanoitko vielä aina kertovasi suoraan oman mielipiteesi toisen ylipainosta, mun mielestä se on aika tyhmää, kun jollakin voi esim. lääkitys vaikuttaa painoon (esim. kortisoni). Mun mielestä ketään ei saa haukkua.Itseasiassa tää taitaa olla toka kerta mun elämässä kun jaksan sanoa ihan suoraan takaisin kun laihoja haukutaan. Se tuntuu vaan olevan ihan sallittua että laihoja saa herjata kuinka paljon vaan, mutta lihavista ei saa sanoa poikkipuolista sanaa.
Ja ihan oikeasti kenellekään ihmiselle ei ole parasta olla ylipainoinen.
10 kiloa ainakin.
Voi näkyä juu, mutta mulla näkyy vain ryppyjen seasta. En viitsi siitä laittaa kuvaa ettette järkyty. Mutta toki se on ihon laadusta kiinni tuleeko raskausarpia vai ei, mulla tuli valtavasti.Kyllä sixari VOI näkyä synnyttäneelläkin!
No on toikin aika sairasta, sori nyt vaan. Itse olisin varmaan tintannut miestäni turpaan jos tollaista ois urpoillut. Ja mä olen kaikkea muuta kuin väkivaltainen ihminen.no luojan kiitos mun mies ei voi sietää noita läskejä. heti synnytyksen jälkeen laittoi mut kuntokuurille sa salille että pääsin takaisin kuntoon ja miellytin silmää.
mutta inhoan itsekin löysää, paljon hienompaa olla kunnossa ja kroppa lihasta kuin löysää läskiä. yöxNo on toikin aika sairasta, sori nyt vaan. Itse olisin varmaan tintannut miestäni turpaan jos tollaista ois urpoillut. Ja mä olen kaikkea muuta kuin väkivaltainen ihminen.
Ja itseäs pidät paljonkin fiksumpana näillä kommenteilla?Ilmeisesti se läski on sitten ehtinyt jo aivoihinkin asti, ei ole järjelle enää niin paljoa tilaa...
Sori nyt vaan mut thyroxin ei lihota. Vajaatoiminta lihottaa, koska keho toimii vajaasti.Itsekin syön lääkkeitä kilpirauhasen takia, ja ne vasta lihottaakin, mutta en silti oo läski.
Teen paljonkin mitä mies toivoo mutta siis paljon mitä itse toivon ilman että miehen lupaa pyydän ollaan yli 40 vuotiaita ja eipä tartte neljän lapsen jälkeen kysellä.Jolloinkin olen tuumannut vaan että oliskohan kiva jos pudottas painoo ja siihen tuo kommentti anteeksi jos oli hiukka sekavaa mutta koitin sillä vaan kertoa että meillä siis tuo pyöreyteni ei ole ollut ongelma vaan rakkaus silti vaikka toisella ylipainoa onkin.Mun mielestä on järjetöntä laihduttaa tai lihottaa tai olla laihduttamatta koska mies niin toivoo. Teetekö te kaiken muunkin niin kuin miehenne sanoo? Omalla ololla ja terveydellä ei ole mitään väliä? Kyllä munkin mies on sanonut ettei haluaisi mun ottavan enempää tatuointeja, mutta otan silti. Hän ei myöskään haluis että värjään tukkaani punaiseks, mutta värjäsin silti, halusin tietää miltä näytän punapäänä. Silloin kun olin synnytyksen jälkeen paksu, mun mies ei koskaan sanonut mulle aiheesta, ja kiisti lihavuuteni kun valitin siitä, mutta kun laihduin takaisin omiin mittoihini, hän totesi että näytän paljon paremmalta näin, mutta että ei olis kehdannut sanoa mulle paksuna että ei tykkää niin paljoa. Toki kuulemma silti olin sama ihminen, mutta meidän molempien mielestä olen viehättävämpi näin.
Se johtuu siitä, että ylitoiminnassa keho toimii liian tehokkaasti. Ummetuksen sijaan on ripulia. Hikoilumattomuuden sijaan hikoillaan sikana. Hitaan sykeen sijaa syke on nopea. Kaikki toimii pikavauhtia, myös aineenvaihdunta. Siksi liikatoiminnasta kärsivät ihmiset voivat laihtua 20 kiloa kuukaudessa siinä missä vajaatoimintainen lihoaa 20 kiloa.Aika monen thyroxinia syövän olen kuullut kitisevän painon noususta. Mulla on muuten liikatoimintaa eikä vajaa...
Onko sulla vähän vettä päässä?haha, taas hiljeni, todistin ilmeisesti senkin että hoikkana ihminen näyttää paremmalta?
Ei sun tarvitse edes ottaa sitä pilleriä laihtuaksesi sen 15 kg, pääset vielä helpommalla: syömällä vähemmän.neuvoTäällä palstalla kyllä kyvin kulminoituu "nainen on naiselle susi"-sanonta. Joko olet liian läski tai liian laiha, tai sitten olet muuten vaan jotenkin ruma ja luulet itsestäsi liikoja. Ihmeellinen vihan ilmapiiri, heti kun tulee puhetta jonkun ulkonäöstä.
Mä olen lievästi ylipainoinen ja hyvännäköinen. Lihon "oikeilta" kohdilta ja käytän vartalolleni sopivia vaatteita, kasvoni on kauniit ja pidän huolta ulkonäöstäni. Saan paljon kehuja ulkonäöstäni ja omaan hyvän itse tunnen, koska tiedän olevani kaunis. Ja en mä kehota tällä, että joo lihokaa kaikki koska hoikat on rumia, sillä varmasti ottaisin sen 15kg pois jos saisin pillerin joka veisi ne läskit pois.
Hassua, että aikuisilla naisilla on näin mustavalkoinen käsitys kauneudesta, koska sehän on katsojan silmissä. Eihän jonkun mielestä hyvännäköinen mieskään ole kaikkien mielestä komea. Ei se kauneus ole pelkästään kiloista tai rintojen koosta kiinni, vaan siihen vaikuttaa aika monien asioiden summa. Huono itsetunto ja sne pönkitys muiden kustannuksella tekee ihmisestä ainakin rumemman.
Siis mikä ihmeen rintafetissi täällä vallitsee, kun aina jaksetaan muistuttaa, että laihtujminen on pahasta, kun rinnat pienenee?Mutta usein nuo rinnatkin pienenee kun BMI laskee. Ja kaikilla ei laihanakaan ole tuollaista vyötäröä...