Täälläkö vain laihoja naisia pidetään kauniina?

• Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti
kökköliini
[QUOTE="eden_";26006867]Tähän asti oon pitänyt kökköliiniä ihan fiksuna tyyppinä, mutta näköjään oon ollut väärässä. Harmi.[/QUOTE]sitä saa mitä tilaa:D eilen oli vitutuskäyrä tuhannessa koska tämä luihunen jaksoi jankata ja jankata läskien haitoista eikä voinut tajuta että ei kaikki läskit oikeasti kärsi ongelmista tai läskeistään. samoja ongelmia on monilla normaalipainoisillakin mistä hän jankutti minulle.

LUIHUSELLA ON MAHTAVA KROPPA JA TISSIT ON HIENOT EIKÄ MITKÄÄN KÄRPÄSEN PASKAT KUTEN VITTUUNTUNEENA KOMMENTOIN

PYYDÄN NÄIN JULKISESTI ANTEEKSI HALPAA KOMMENTTIANI JA PAINUN LÄSKIENI KANSSA LUOLAAN HÄPEÄMÄÄN.

Rauhallista Pääsiäistä ja ANTEEKSI uudestaan.

luihunen
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26009099:
sitä saa mitä tilaa:D eilen oli vitutuskäyrä tuhannessa koska tämä luihunen jaksoi jankata ja jankata läskien haitoista eikä voinut tajuta että ei kaikki läskit oikeasti kärsi ongelmista tai läskeistään. samoja ongelmia on monilla normaalipainoisillakin mistä hän jankutti minulle.

LUIHUSELLA ON MAHTAVA KROPPA JA TISSIT ON HIENOT EIKÄ MITKÄÄN KÄRPÄSEN PASKAT KUTEN VITTUUNTUNEENA KOMMENTOIN

PYYDÄN NÄIN JULKISESTI ANTEEKSI HALPAA KOMMENTTIANI JA PAINUN LÄSKIENI KANSSA LUOLAAN HÄPEÄMÄÄN.

Rauhallista Pääsiäistä ja ANTEEKSI uudestaan.
Ei pysty muuta ku nauramaan. :D

kökköliini
[QUOTE="Vieras";26009441]Kökköliinillä on aika kuvaava nimimerkki. Varmaan noin sisäisesti, että myös ulkoisesti. Kökkö mikä kökkö.[/QUOTE]samaa mieltä olen kirjaimellisesti. täyttä paskaa koko lehmä!

luihunen
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26009455:
samaa mieltä olen kirjaimellisesti. täyttä paskaa koko lehmä!
Toi marttyyriasennekin on aika noloa. Sori, mutta en pysty ottamaan sun anteeksipyyntöä kovin vakavasti kun esität sen tolla tavalla kuin teit.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26009455:
samaa mieltä olen kirjaimellisesti. täyttä paskaa koko lehmä!
No lehmä juurikin. Oikein hyvä, että tajuat nyt sen myöntää, kun olet ensin kehunut itseäsi ja haukkunut normaalipainoisia. Terveisin se toinen bmi 19

kökköliini
[QUOTE="Vieras";26009538]No lehmä juurikin. Oikein hyvä, että tajuat nyt sen myöntää, kun olet ensin kehunut itseäsi ja haukkunut normaalipainoisia. Terveisin se toinen bmi 19[/QUOTE]en ole haukkunut normaalipainoisia enkä kehunut läskejä, vaan kertonut itsestäni ja omista läskeistäni.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26009548:
en ole haukkunut normaalipainoisia enkä kehunut läskejä, vaan kertonut itsestäni ja omista läskeistäni.
No miltäs ne sun läskit nyt tuntuu? Tuntuuko hyvältä? Löllönlöö, mitä jos vyöryisit kauppaan ostamaan lisää ruokaa?

luihunen
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26009534:
no mies sanoi kun näytin sun kuvan sille että panis sua vaikka heti ja vaihtas mun läskit lennossa tollaseen jos löytyy. eli olit oikeassa.
Joo, totahan mä odotin että sä sanot. Voi että, etkö nyt oikeasti tajua vaihtaa tota noloa asennettas? Mulle ois kelvannut anteeksipyyntö jos oisit asettanut sen muotoon "anteeksi, sanoin kiihdyksissäni tyhmästi, se oli typerää käytöstä enkä tarkoittanut mitä sanoin", mutta jos sä kirjotat että "no voi *piip* anteeksi sitten, on kivat tissit ja minä oon vaan tällanen läski lehmä ja mun mieskin panis sua vaikka heti", niin se ei ole anteeksipyyntö vaan riidan haastamista.

luihunen
[QUOTE="Vieras";26009563]No miltäs ne sun läskit nyt tuntuu? Tuntuuko hyvältä? Löllönlöö, mitä jos vyöryisit kauppaan ostamaan lisää ruokaa?[/QUOTE]

ANteeksi, hajosin tolle löllönlöölle. :D

Itse olen tukeva nainen ja mieheni mielestä kaunis ja hänelle juuri se oikea.
Olen jolloinkin tuumaillut että jospas alkas dieetille.Mies silitelly massuani ja tuumaillut että kulta sä olet just hyvä nuin :heart:
Ja jollen olisi hänen silmissään kaunis ei varmaankaan parin viikon päästä asteltaisi vihille.
Siis ei tietenkään kauneudella mennä vihille vaan tarkoitin että olen hänelle rakastettava vaikka olenkin ylipainoinen ja kelpaan juuri tälläisenä kuin olen.

Viimeksi muokattu:
kökköliini
[QUOTE="Vieras";26009563]No miltäs ne sun läskit nyt tuntuu? Tuntuuko hyvältä? Löllönlöö, mitä jos vyöryisit kauppaan ostamaan lisää ruokaa?[/QUOTE]munläskit tuntuu edelleen todella hyvältä, kiitos kysymästä. itse viihdyn hyvin ja muiden mieli pide ei ole ikin äkiinostanut. mies on täysin vapaa lähtemään heti kun kyllästyy katsomaan. samoin jokainen muu ketä ei miellytä. pääasia että itse viihdyn.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kökköliini
Joo, totahan mä odotin että sä sanot. Voi että, etkö nyt oikeasti tajua vaihtaa tota noloa asennettas? Mulle ois kelvannut anteeksipyyntö jos oisit asettanut sen muotoon "anteeksi, sanoin kiihdyksissäni tyhmästi, se oli typerää käytöstä enkä tarkoittanut mitä sanoin", mutta jos sä kirjotat että "no voi *piip* anteeksi sitten, on kivat tissit ja minä oon vaan tällanen läski lehmä ja mun mieskin panis sua vaikka heti", niin se ei ole anteeksipyyntö vaan riidan haastamista.
:LOL:

luihunen
Itse olen tukeva nainen ja mieheni mielestä kaunis ja hänelle juuri se oikea.
Olen jolloinkin tuumaillut että jospas alkas dieetille.Mies silitelly massuani ja tuumaillut että kulta sä olet just hyvä nuin :heart:
Ja jollen olisi hänen silmissään kaunis ei varmaankaan parin viikon päästä asteltaisi vihille.
Mun mielestä on järjetöntä laihduttaa tai lihottaa tai olla laihduttamatta koska mies niin toivoo. Teetekö te kaiken muunkin niin kuin miehenne sanoo? Omalla ololla ja terveydellä ei ole mitään väliä? Kyllä munkin mies on sanonut ettei haluaisi mun ottavan enempää tatuointeja, mutta otan silti. Hän ei myöskään haluis että värjään tukkaani punaiseks, mutta värjäsin silti, halusin tietää miltä näytän punapäänä. Silloin kun olin synnytyksen jälkeen paksu, mun mies ei koskaan sanonut mulle aiheesta, ja kiisti lihavuuteni kun valitin siitä, mutta kun laihduin takaisin omiin mittoihini, hän totesi että näytän paljon paremmalta näin, mutta että ei olis kehdannut sanoa mulle paksuna että ei tykkää niin paljoa. Toki kuulemma silti olin sama ihminen, mutta meidän molempien mielestä olen viehättävämpi näin.

"vieras"
Onpas kaiken kaikkiaan nolo ketju, mitä se kelleen kuuluu minkä kokoinen toinen on, mun mielestä ei ole kovin fiksua sanoa päin kenenkään naamaa, oletpa sä läski tai laiha, jos ei itse kestä kuulla palautetta omasta kropastaan. Miksi se on niin vaikea ymmärtää, että me kaikki ei olla samanlaisia, ei meillä kaikilla ole joka päivä aikaa käydä salilla tai lenkillä, eikä me kaikki ikävä kyllä olla läpi paskojia, kuten eräät onnelliset, heidän kun ei tartte edes treenata?

Noloa kun aikuiset ihmiset kinastelee, mikä on toiselle parasta tuntematta tai tietämättä toisesta yhtään sen enempää kuin painoindeksin, joka ei välttämättä kerro yhtään mitään.

luihunen
[QUOTE="vieras";26009690]Onpas kaiken kaikkiaan nolo ketju, mitä se kelleen kuuluu minkä kokoinen toinen on, mun mielestä ei ole kovin fiksua sanoa päin kenenkään naamaa, oletpa sä läski tai laiha, jos ei itse kestä kuulla palautetta omasta kropastaan. Miksi se on niin vaikea ymmärtää, että me kaikki ei olla samanlaisia, ei meillä kaikilla ole joka päivä aikaa käydä salilla tai lenkillä, eikä me kaikki ikävä kyllä olla läpi paskojia, kuten eräät onnelliset, heidän kun ei tartte edes treenata?

Noloa kun aikuiset ihmiset kinastelee, mikä on toiselle parasta tuntematta tai tietämättä toisesta yhtään sen enempää kuin painoindeksin, joka ei välttämättä kerro yhtään mitään.[/QUOTE]

Itseasiassa tää taitaa olla toka kerta mun elämässä kun jaksan sanoa ihan suoraan takaisin kun laihoja haukutaan. Se tuntuu vaan olevan ihan sallittua että laihoja saa herjata kuinka paljon vaan, mutta lihavista ei saa sanoa poikkipuolista sanaa.

Ja ihan oikeasti kenellekään ihmiselle ei ole parasta olla ylipainoinen.

"vieras"
Mun mielestä on järjetöntä laihduttaa tai lihottaa tai olla laihduttamatta koska mies niin toivoo. Teetekö te kaiken muunkin niin kuin miehenne sanoo? Omalla ololla ja terveydellä ei ole mitään väliä? Kyllä munkin mies on sanonut ettei haluaisi mun ottavan enempää tatuointeja, mutta otan silti. Hän ei myöskään haluis että värjään tukkaani punaiseks, mutta värjäsin silti, halusin tietää miltä näytän punapäänä. Silloin kun olin synnytyksen jälkeen paksu, mun mies ei koskaan sanonut mulle aiheesta, ja kiisti lihavuuteni kun valitin siitä, mutta kun laihduin takaisin omiin mittoihini, hän totesi että näytän paljon paremmalta näin, mutta että ei olis kehdannut sanoa mulle paksuna että ei tykkää niin paljoa. Toki kuulemma silti olin sama ihminen, mutta meidän molempien mielestä olen viehättävämpi näin.
Niin meidän kaikkien miehetkään eivät ole samanlaisia, joidenkin miesten mielestä naisen viehättävyys ei ole naisen koosta kiinni, vaan nainen voi olla ihan yhtä viehättävä muutamalla raskauskilolla.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";26009729]Niin meidän kaikkien miehetkään eivät ole samanlaisia, joidenkin miesten mielestä naisen viehättävyys ei ole naisen koosta kiinni, vaan nainen voi olla ihan yhtä viehättävä muutamalla raskauskilolla.[/QUOTE]
Ootko koko ajan vai raskaana?

Yhteistyössä