Kivittäkää, itse elin esikoisen raskausaikana viikon maksalaatikolla. Ja onko feta kiellettyä :O ? Itse laitan sitä usein salaattiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Etkö tiennyt ettei maksalaatikkoa saa syödä, kuin pieniä määriä? Vai miksi ihmeessä söit sitä noin paljon? Siinä kun on niin paljno a-vitamiinia niin siksi kielletty. Liika A-vitamiinin saanti voi aiheuttaa keskenmenoja ja sikiölle kehityshäiriöitä.Kivittäkää, itse elin esikoisen raskausaikana viikon maksalaatikolla. Ja onko feta kiellettyä :O ? Itse laitan sitä usein salaattiin.
Olenko puhunut omalla kohdallani vakuumipakatusta kalasta?
Voi jessus teitä hysterianlietsojia.
Kielletty? Ei kai kukaan voi kieltää ketään syömästä? :O
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26008665:Siis en tajua teitä hysteerisiä,syöttekö jotkut helvetin listat kädessä?? Itse olen syönyt raskauksien aikana ihan samaa mitä muutenkin ja terveitä nuo lapset ovat...
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä;26009779:Ei tietenkään, mutta jos raskaana oleva saa keskenmenon listerian vuoksi oltuaan varomaton, silloin on turha itkeä. Vai mitä?
Lietsotaan vielä paniikkia lisäämällä, että listerian voi saada salaatistakin.
Mitäpä jos sen listerian saakin vaikka salaatista? Onko silloin turhaa vai tarpeellista itkeä, Rouva Empatia?
Mitäpä jos sen listerian saakin vaikka salaatista? Onko silloin turhaa vai tarpeellista itkeä, Rouva Empatia?
Täys peesi!!!Alkuperäinen kirjoittaja gogo mitä;26013015:Voi äly ja väläys! Voihan sen saada salaatistakin, jos ei pese hyvin. Tai vaikka jos syö sankollisen hiekkaa. Kumpaakaan ei varmasti suositella.
Rouva Empatia? Eiköhän empatiakyvyttömyys paista ihan muiden, kirjautuneiden viesteistä, eikä hänen, johon viittaat.
Ja mielestäni aiemmin ketjussa heitetty turvavyö-vertaus osui ihan nappiin. Oletatteko tosiaan, että jos otat minkä tahansa riskin sikiön/vauvan/lapsen kohdalla, ja hän sattuu selviämään siitä vahingoitta, teko olikin riskitön ja sitä voi huoletta suositella muillekin?? Yksinkertaisia ihmisiä, ei voi muuta sanoa.
Mitä sikiää? Ai vastuuntuntoisia odottajia ja tulevia vanhempia? En tiedä, mutta luojan kiitos meitäkin löytyy!Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti harmaana;26013339:Mistä näitä sikiää? Vuoden päästä taas eri ruoka-aineet kielletty ja samoin mitäs nyt-palstan mammojen aivojen käyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti harmaana;26013339:Mistä näitä sikiää? Vuoden päästä taas eri ruoka-aineet kielletty ja samoin mitäs nyt-palstan mammojen aivojen käyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja valio yksilö;26009632:Seuraava kysymys löytyy Valion usein kysyttyä palstalta, eli Valio ei väitä esim. Aurajuuston olevan turvallista raskausaikana. Mistä te olette pääteleet että se on?
"Voiko raskaana oleva syödä sinihomejuustoa?
Raskaana oleville ei suositella ns. riskielintarvikkeiden nauttimista. Listeriaa on silloin tällöin esiintynyt muun muassa homejuustoissa, minkä takia myös niitä pidetään listerian suhteen riskielintarvikkeina (kysy lisätietoja muiden elintarvikkeiden osalta neuvolastasi).
Vaara on vähäinen aikuisilla terveillä henkilöillä, mutta listerian on todettu olevan vaaraksi sikiölle. Raskaana olevan kannattaa välttää homejuustoja raskauden ajan. Raskauden aikanakin homejuustoja voi käyttää turvallisin mielin ruoanvalmistuksessa, sekä keitettävissä että uunissa kypsennettävissä ruoissa.
Juustoja tutkitaan säännöllisesti listerian havaitsemiseksi. Valio AURA® sinihomejuuston ja Valio AURA® Gold sinihomejuuston puhtaus ja turvallisuus varmistetaan tuotannossa päivittäisillä näytteenotoilla ja puhtaustarkkailuilla. "
Alkuperäinen kirjoittaja gogo mitä;26013015:Voi äly ja väläys! Voihan sen saada salaatistakin, jos ei pese hyvin. Tai vaikka jos syö sankollisen hiekkaa. Kumpaakaan ei varmasti suositella.
Rouva Empatia? Eiköhän empatiakyvyttömyys paista ihan muiden, kirjautuneiden viesteistä, eikä hänen, johon viittaat.
Ja mielestäni aiemmin ketjussa heitetty turvavyö-vertaus osui ihan nappiin. Oletatteko tosiaan, että jos otat minkä tahansa riskin sikiön/vauvan/lapsen kohdalla, ja hän sattuu selviämään siitä vahingoitta, teko olikin riskitön ja sitä voi huoletta suositella muillekin?? Yksinkertaisia ihmisiä, ei voi muuta sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti harmaana;26013339:Mistä näitä sikiää? Vuoden päästä taas eri ruoka-aineet kielletty ja samoin mitäs nyt-palstan mammojen aivojen käyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26013515:mie olen kyllä syönyt fetaa.. ja graavilohta piirakassa. + majoneesia hampurilaisessa sekä jouluna maksalootaa. salmiakkia ja popcornia aromisuolalla. batteryakin olen juonut.. ja kahvia. tiedän kyllä, ettei niitä ruokakieltoja ole odottajan kiusaksi laadittu mutta maalaisjärkeäkin saa käyttää !