"MaMa"
Juu, tai oikeastaan painoin silloin 97kg. Ja minä siis mittaan siitä kapeimmasta kohdasta eli nimenomaan vyötäröltä. Se on ainoa, mistä otan varmasti tuloksen joka kerta tasan samasta kohtaa, niin siksi mittaan vain sitä. Ja siitä on nyt siis nipistetty se 10cm pois. Mulla on kyllä kroppa muutenkin mallia tiimalasi, joten vyötärö multa löytyy aina, vaikka painaisin kuinka paljon.Oliko sun vyötärön ympärys 97 cm silloin kun painoit 96,6 kiloa? Vai missä vaiheessa? Katsoin että olet mua vain 2 cm pidempi. Mä olen siis tällä hetkellä 77,2 kiloa (aamupaino) ja mun vyötärön ympärys on NYT sen 97 cm. En tiedä mitä mun vatsalle on tapahtunut, ja onko 3 raskautta venyttänyt "etureppua". Jos mittaisin vyötärön ylempää siitä "ampiaiskohdasta" vai mikä se hoikin kohta nyt onkaan, luku voisi olla pienempi. Mutta mä mittaan sen tuosta n. sentti navan alapuolelta, kun tiedän että siinä tulee jenkkakahvat samalla mukaan On ainakin seurata, mistä kaventua.
Hienosti sulla lähtenyt 10 cm, siihen minäkin tähtään....
Kävin äsken salilla ja nyt syömään
Oon muuten huomannut yhden jännän jutun. Mun on tosi vaikeaa saada vettä alas, kun on menkat. Just ja just saan sen litran päivässä, kun normisti juon 2-3 litraa. Ihan oksettaa koko vesi ja on tosi vaikea sitä niellä. Ja sit on kuitenkin kauheen turvonnut olo koko ajan ja se vedenjuonti auttais siihen, jos sitä vain tohtisi juoda.
Liikunnasta en voi nyt yhtäänn kehua itseäni. On jäänyt kokonaan pois taas vime viikolla. Tänään olisi kahvakuulatunti, mut taidan jättää senkin välistä kun on nää menkat. En yhtään tykkää liikkua silloin, kun tuntuu et kuukuppi ei pysy paikoillaan tietyissä liikkeissä. Sit saa pelätä, että se falskaa jne. Sääkin on taas ihan paska, niin ei huvita edes lenkille mennä. Täytyy toivoa, että ensi viikolla ois jo kaikki paremmin.