Miten paljon teki itse? Tuli nimittäin mieleen, että tuolla tekniikalla voisi tehdä keväisiä ikkunakoristeita vaikka mummoille lahjaksi.6 vuotiaan kädenjälkiä:
Kehikon puut valitsi ja maalasi itse. Sidontaan tarvitsi apua.Miten paljon teki itse? Tuli nimittäin mieleen, että tuolla tekniikalla voisi tehdä keväisiä ikkunakoristeita vaikka mummoille lahjaksi.
Oukei, pitääpäs viritellä ideaa . Poika innostui kovasti, kun näki tuon teidän 6 veen tekemän työn kuvan.Kehikon puut valitsi ja maalasi itse. Sidontaan tarvitsi apua.
Tähti on laminoitu (vävyn työpaikalla) ja siihen sitten rei'ittäjällä reikiä - itse teki ne, samoin kuin ompelut loppusitomuksia lukuunottamatta.
Suuret on sullakin ongelmat, jos tuollainen häiritsee.häiritsi tuossa ketjun ekassa kuvassa tuo kuvaputkitelkkari... antiikkia, antiikkia...
Se oli siinä varastosta sen aikaa kun saatiin videotykkiin uusi lamppu.häiritsi tuossa ketjun ekassa kuvassa tuo kuvaputkitelkkari... antiikkia, antiikkia...
Jaa. Minä puolestani haluaisin nyt aloittaa askartelun tuon kohta 2 v. kanssa, kuten aiemmassa viestissäni sanoin.Ei meillä oo mitenkään "aloitettu" askartelujuttuja.
Lapsi kyllä piirtää ja maalaa paljon, mutta en pidä sitä varsinaisena askarteluna sen enempää kuin muovailuvahalla leikkimistäkään. Etsin nyt nimenomaan ideoita mukavaan puuhasteluun yhdessä lapsen kanssa. Monet tämän ketjun ideoista varmaan tullaan toteuttamaan meilläkin kunhan lapsi vähän kasvaaTärkeää on ollut se, että lapsella on helposti saatavilla kyniä, paperia, sormivärejä, muovailuvahaa jne.
muistakee että LED tuikut on keksitty.Miten ne vieläkin päiväkodeissa sanovat noita pilttipurkkijuttuja tuikkupurkeista. Siinähän saattaa se kynttilä leimahtaa ja alkaa palamaan steariinia myöten.
Repesin! Hyvällä tavalla! Aivan mahtava