Toisenlainen kuvaketju

Miten paljon teki itse? Tuli nimittäin mieleen, että tuolla tekniikalla voisi tehdä keväisiä ikkunakoristeita vaikka mummoille lahjaksi.
Kehikon puut valitsi ja maalasi itse. Sidontaan tarvitsi apua.
Tähti on laminoitu (vävyn työpaikalla) ja siihen sitten rei'ittäjällä reikiä - itse teki ne, samoin kuin ompelut loppusitomuksia lukuunottamatta.

:)

[QUOTE="vieras";25941061]Kertokaapas ideoita askartelun aloittamiseen kohta 2 v. kanssa! Oliskohan toi taikataikina sopivaa noin pienelle...?[/QUOTE]

Ei meillä oo mitenkään "aloitettu" askartelujuttuja. Tärkeää on ollut se, että lapsella on helposti saatavilla kyniä, paperia, sormivärejä, muovailuvahaa jne.

"vieras"
Ei meillä oo mitenkään "aloitettu" askartelujuttuja.
Jaa. Minä puolestani haluaisin nyt aloittaa askartelun tuon kohta 2 v. kanssa, kuten aiemmassa viestissäni sanoin.

Tärkeää on ollut se, että lapsella on helposti saatavilla kyniä, paperia, sormivärejä, muovailuvahaa jne.
Lapsi kyllä piirtää ja maalaa paljon, mutta en pidä sitä varsinaisena askarteluna sen enempää kuin muovailuvahalla leikkimistäkään. Etsin nyt nimenomaan ideoita mukavaan puuhasteluun yhdessä lapsen kanssa. Monet tämän ketjun ideoista varmaan tullaan toteuttamaan meilläkin kunhan lapsi vähän kasvaa :)

Ehkä me aloitellaan sillä suolataikinalla nyt ekaksi. Mietin myös, että pirpana tykkää rutistella paperista palloja, niitähän vois liimata kartonkipohjalle kuvioiksi kanssa, muistelen tehneeni joskus ekaluokalla sellaisia juttuja. Muita ideoita otetaan edelleen mielellään vastaan!

Yhteistyössä