"Vieras"
Ei ollenkaan. Eihän tässä ole ollut kyse minusta.Voi voi, tuliko paha mieli, osuko arkaan paikkaan? :'(
Ei ollenkaan. Eihän tässä ole ollut kyse minusta.Voi voi, tuliko paha mieli, osuko arkaan paikkaan? :'(
Oivoi, oikein on puolikas amitsu käytynä lukion lisäksi?! yleensä en lyttää ihmisiä heidän koulutustason perusteella, mutta sun ääliömäisyydet menee kyllä ihan käsi kädessä koulutuksen kanssa.Noh, työtön en ole ja sain mä sentään ylppärit käytyä sen lopputodistusta vajaan kokkikoulun lisäks. Tai oikeestaan jo ennen koko kokkikoulua... Ja ikää kun on vasta se 25v, ni luulis vielä joutavan. Mitkäs itselläs on meriitit, kun on "varaa" huudella?
Toi viimenen lause sunkin kannattaa lukea uudestaan ottaen huomioon mitä sä itse täällä kylvät. Ja kaikkea et voi loputtomiin paeta oppimisvaikeuksien ja adhdn taakse.Kerro ihmeessä, minkä verran sulla oli koulutusta 21v:nä? Silloin nimittäin jäin äitiyslomalle ja silti on työkokemustaki jo yli 10v nykyään. Ainii, mut eihän sulla taida muuta elämää ollakaan, ku muiden asioiden miettiminen, huomaahan sen jo tästäki "keskustelusta".
Musta on ihan ok:sti pärjätty, ku ilman helpotuksia kirjottaa En paperit lukihärösenä ja adhd:lla. Diagnoosit ku sain vasta vähän kirjotusten jälkeen. Mutta joo, jotkut ne ei vaan kasva aikuisiks, vaan jaksavat väntää tikusta asiaa voidakseen näsäviisastella muille. Varmaan on äiti kuule ylpee, ku meet ja kerrot oikein osannees ivata netissä, kasvottomana oppimisvaikeuksista kärsivää.
Noh, erona kai on, että mua ei kiinosta nää tyypit riittävästi, et jaksaisin ottaa puheeks jotain, mitä jostain muualta oon lukenu tai luullu lukeneeni? Ja vielä täysin ohi aiheen. Se, jos joku, on säälittävää.Toi viimenen lause sunkin kannattaa lukea uudestaan ottaen huomioon mitä sä itse täällä kylvät. Ja kaikkea et voi loputtomiin paeta oppimisvaikeuksien ja adhdn taakse.
Peesi ilman tota vauvajuttua, vauva-aika oli erilaista, mutta ei ainakaan huonompaa mitä isompien kanssa.Mun mielestä tää on ihanaa, parantunut vaan tässä mitä enemmän lapset on kasvaneet
Vauvojen kanssa mä oon aina ollut aika hukassa ja rikki :/
Kannattaisi ehkä tuon venyttelyn sijaan käyttää aikaa enemmän siihen opiskeluun, niin oppisit tuon "akateeminen" sanan oikean käytön...Noh, erona kai on, että mua ei kiinosta nää tyypit riittävästi, et jaksaisin ottaa puheeks jotain, mitä jostain muualta oon lukenu tai luullu lukeneeni? Ja vielä täysin ohi aiheen. Se, jos joku, on säälittävää.
Vaikee oli muuten "paeta" minkään taakse, kun tosiaan, kuten sanottu, oon noi ainoot akateemiset räpellykseni saanu hoidettua ilman mitään diagnooseja. Ja jos mun äitiin mennään, en usko sitäkään kiinostavan, oonko elossa vai kuollu.
No ei se lukihäiriö ja adhd tee ihmisistä vittumaisia, kyllä ne juontaa juurensa jostain ihan muusta. Ja sunhan ei tarvitse kenellekään kertoa osaavasi ivata netissä, kun sen tietää ainakin kaikki täällä edes harvoin käyvät. Alkoikin näköjään ärsyttää, kun joku vastaa samalla tyylillä takaisin...Kerro ihmeessä, minkä verran sulla oli koulutusta 21v:nä? Silloin nimittäin jäin äitiyslomalle ja silti on työkokemustaki jo yli 10v nykyään. Ainii, mut eihän sulla taida muuta elämää ollakaan, ku muiden asioiden miettiminen, huomaahan sen jo tästäki "keskustelusta".
Musta on ihan ok:sti pärjätty, ku ilman helpotuksia kirjottaa En paperit lukihärösenä ja adhd:lla. Diagnoosit ku sain vasta vähän kirjotusten jälkeen. Mutta joo, jotkut ne ei vaan kasva aikuisiks, vaan jaksavat väntää tikusta asiaa voidakseen näsäviisastella muille. Varmaan on äiti kuule ylpee, ku meet ja kerrot oikein osannees ivata netissä, kasvottomana oppimisvaikeuksista kärsivää.