RUOKAHAASTE Vol.24

Taitaa olla kyse siitä, että se oon mä joka on tuon kuvan laittanu. Aiva turha väittää etteikö tällä palstalla olisi vainoamista. Ei tässä haasteessa oo aina muidenkaa kuvat ollu mitää loisto-otoksia, mutta eipä oo tuollaasta vinkumista näkyny niistä kuvista.

Ei mee näköjään joillekin tajuntaan se, että tuo on paras kuva siitä kakusta. Koitin kyllä ottaa toisenlaasiaki, mutta ei ne ollu hyviä. PISTE. Ny loppuu tuo stanan vinkuminen täs ketjus, menkää muualle vikisemään huonoosta kuvista.
Itsetunto... :whistle:

Mä en ainakaan sen takia sua äänestä, tai jätä äänestämättä, että se oot sinä. Tai ollut samaa mieltä tatuoidun kanssa.
Joo, mä myönnän, mun kuvat on yleensä täysin perseestä, syynä se, että mä en osaa ottaa kuvia, ja toiseksi se, että mä otan kuvat (varsinkin ruokakuvat) yleensä puhelimella, se kun sattuu olemaan lähempänä.
Syy, miksi mä tatuoitua lainasin, oli yksinkertasesti vaan se, että olin hänen kanssaan asiasta samaa mieltä, mutta lisäsin vielä, että oisit laittanut vielä vaikka toisen kuvan lisäksi. En mä halunnut (enkä sitä tietääkseni edes tehnyt) sun kuvaa tai tekelettä mitenkään moittia.

Mut oikeesti, sun kimpussa tunnutaan usein olevan, syytä en tiedä, en oo pahemmin seurannut sun kirjotuksia, sen enempää kun muittenkaan. Mä en yleensä kato lähettäjää ollenkaan, vaan sen tekstin, mitä on kirjotettu.
Luota ittees, sä teet tolla sun omalla käytöksellä sen, että sun kimpussa ollaan. Ei täällä muutkaan noin käyttäydy.

Multa joskus poistettiin leikkaukses 3 viisuria ja yks normihammas ja voi luoja sitä oloa sen jälkeen! Olo kuin turpiin saaneella ja jopa nestemääsen ruuan syöminen otti kipiää.
Turvotus naamassa on jo vähentynyt, luojan kiitos, koska huomenna taas töihin. Sen tilalle on tullut mustelman poikasta :). Tiistaina tikkien poisto. Mies sanokin että nyt näyttää uskottavammalta, kun on mustelmaa. Meinas että olis mua muka pahoinpidelly :D

"trolli"
Se on vaalianpunaanen. En kai mä nyt harmaalla kakulla osallistuusi ja mistä lähtien mansikat on ollu harmaita? :whistle:
Mut ei siinä näy niitä mansikoita.. Olisi ollut ihan jees jos olisit vaikka palasta ottanut toisen kuvan niin että näkyisi se täyte.

Mä kans ajattelin osallistua, mut tein vaan vispipuuron mikä ei todellakaan kyllä yllä tälle tasolle mikä täällä on. :ashamed:

Mut jos sitten seuraavaan haasteeseen! :D

[QUOTE="Täältä";25901036]Varma ääni sinulle. Kyllä me sut voittoon saadaan vikisijöistä huolimatta. :)[/QUOTE]
Aika kummallista äänestää vain nikin perusteella. Mä ainaki äänestän sitä parhaimman näkööstä ruokaa.

[QUOTE="trolli";25901060]Mut ei siinä näy niitä mansikoita.. Olisi ollut ihan jees jos olisit vaikka palasta ottanut toisen kuvan niin että näkyisi se täyte.

Mä kans ajattelin osallistua, mut tein vaan vispipuuron mikä ei todellakaan kyllä yllä tälle tasolle mikä täällä on. :ashamed:

Mut jos sitten seuraavaan haasteeseen! :D[/QUOTE]
Kuvan alapuolella on ohje kakkuun, että ehkä kannattaa vähä lukia sitä...

Yhteistyössä