Siis tietenkin mitä OLET bongannut...Siis mikä tapa/toiminta on ihmetyttänyt hygieniasyistä?
Yöks:$Voi kuvitella pöpöjen määrää...Eräällä tuttavallani on siistin näköisessä kodissa esim. metrien päähän eltaantuneelta haiseva tiskirätti - saa aina miettimään, että kaikki keittiön pinnat on pyyhitty "puhtaaksi" sillä ällötyksellä. Siivousvälineet on monella järkyttävän likaisia!
Meilläkään ei saletisti istu. Ei ainakaan silloin kun oon näkemässäJa meillä ei muuten saletisti kissa istuskele ruokapöydällä eikä muillakaan pöydillä, taitaa kaikilla kissanomistajakavereillani olla sallittua puuhaa lemmikeille vaan meillä ei-ei-ei.
Siis millä sä sen estät? Vai eikö kissa yksin ollessaan oleile tiloissa joissa on pöytiä?Ja meillä ei muuten saletisti kissa istuskele ruokapöydällä eikä muillakaan pöydillä, taitaa kaikilla kissanomistajakavereillani olla sallittua puuhaa lemmikeille vaan meillä ei-ei-ei.
Yks meidän tuttava pyyhkii lasten lastensa naamat chifonetiin, just semmoseen oikeen rätiltä haisevaan.Mua ylipäänsä ällöttää se että rätti roikkuu hanan päällä.
En tiä onko urbaanilegendaa mutta oon jonkun kuullut pyyhkivän lastensa naamankin syömisen jälkeen tiskirättiin.
Joillain on sama tiski- tai vessaharja vuosikausia, ja näyttävätkin juuri siltä =(
Meillä ei ainakaan edes saa keittiöö sillai ettei kissat sinne pääse. Ei ne juuri koskaan ole siinä pöydällä kun joku näkee, mutta esim yöllä jos menee vessaan niin aika usein siä joku kattelee ikkunasta pihalle pöydän päällä. Tiskipöydällä mä en ees oo niitä nähny koskaan, mutta aina aamusin mun keraaminen liesi on valkosissa karvoissaSiis millä sä sen estät? Vai eikö kissa yksin ollessaan oleile tiloissa joissa on pöytiä?
Mä oon tässä niinkin höveli että meidän kissan vesi- ruokakupit on keittiön tasolla
Siis hyi h...ti:xYks meidän tuttava pyyhkii lasten lastensa naamat chifonetiin, just semmoseen oikeen rätiltä haisevaan.
No siis se ei istu siinä kun joku näkeeSiis millä sä sen estät? Vai eikö kissa yksin ollessaan oleile tiloissa joissa on pöytiä?
Mä oon tässä niinkin höveli että meidän kissan vesi- ruokakupit on keittiön tasolla
Meidän kissa on niin läski ettei se pääse hyppäämään korkeille tasoille... *tähän se nolo punasteleva hymiö*Siis millä sä sen estät? Vai eikö kissa yksin ollessaan oleile tiloissa joissa on pöytiä?