Mua NIIN ÄLLÖTTÄÄ kun MUN äiti pyyhkii meidän lasten naamat ruokailun jälkeen tiskirättiin. Kun tämän ekan kerran näin ja sanoin et hyi, ja pesin uudestaan, äitini loukkaantui ja sanoi että tänä aamuna otettu käyttöön. NIIN VARMAAN, se keltainen rätti oli ihan reikäinen ja välillä sillä pestiin pissavahinkoja lattialta ja huuhdeltiin yms.
Toinen saman ihmisen tekemä ällötys on se, että koirat heillä paskoo ja kusee lattialle, sitten pyyhitään paskat ja kuset samoila pyyhkeillä joihin ihmiset kuivaa käsiään yms. Toki ne pestään siinä välissä mutta vain 40 asteessa.
Seuraava ällötys on se, että maidot, lattiallepudonneet ruuat, muruset yms siivotaan kihvilällä ja harjalla eikä sitä tietenkään pestä välillä!
Olen itse Sh ja ensiavussa töissä, hygieenisuus on minulle tärkeää. Sitten hän esim siitä rättijutusta toteaa että sinunkin naamasi pestiin näin etkä ole kuollut. En varmaan mutta lapsena monta kertaa vuodessa mahataudissa ja kovissa flunssissa. VIrtsatieinfektioita oli 17-vuotiaaksi asti 4-8 kertaa vuodessa ja aina jouduin sairaalaan hoitoon siitä. Kun muutin kotoa melkein 18-vuotiaana, ensimmäinen virtsatietulehdus oli raskausaikana 26 - vuotiaana. Mahatauti viimeksi 16-vuotiaana...