Ruokakuvaketju

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";25832253]Oi kun ihanan näköistä![/QUOTE]
Kiitos :) Mä en ole vuosikymmeniin tehnyt - lienenkö tehnyt koskaan - tuollaista raastetta, jossa on kaalia, porkkanaa ja puolukoita. Tuli sapuskasta mieleeni 60-luku ja kansakoulu :D Täytyy tehdä useammin, koska se oli erittäin hyvää.
 
"dee"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25832350:
Kiitos :) Mä en ole vuosikymmeniin tehnyt - lienenkö tehnyt koskaan - tuollaista raastetta, jossa on kaalia, porkkanaa ja puolukoita. Tuli sapuskasta mieleeni 60-luku ja kansakoulu :D Täytyy tehdä useammin, koska se oli erittäin hyvää.
Hei voitko kertoa miten tuo nakkikastike on tehty? :)
 
Turkilmas
Meillä on sama astiasto! :)
Me ollaan saatu tuota anopilta vuosien varrella. Ensin saatiin muutama kahvikuppi asetteineen kihlajaislahjaksi ja hiljalleen sitten lisää kaikkea. Viimeisimpänä saatiin nuo mukit, joihin olen aivan älyttömän ihastunut. Kupit kun on mun makuuni ihan liian pienet.

Täytyy myöntää, että aluksi inhosin noita astioita. Mun mielestä ne oli ihan liian värikkäät ja jotenkin mauttomat. Hiljalleen silmä tottui niihin ja nykyään vallan rakastan niitä. Tuo ihanasti väriä meidän muuten niin neutraaliin kotiin :). Kamalan kalliitahan nuo on, mutta todella kestäviä. Ne yli 10 vuotta vanhat kupitkin on edelleen kuin uusia :).
 

Yhteistyössä