"vieras"
mitäs se sinua liikuttaa vaikka mukula istuis keskellä tuolla munkkien seassa?Tarviiko niitä lapsia nyt ihan jokapaikkaan päästää räpeltämään vaikka ne kuvaajan mielestä kuinka sulosia onkin..
hyi
mitäs se sinua liikuttaa vaikka mukula istuis keskellä tuolla munkkien seassa?Tarviiko niitä lapsia nyt ihan jokapaikkaan päästää räpeltämään vaikka ne kuvaajan mielestä kuinka sulosia onkin..
hyi
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25765677:Jauhelihapiirakka:
pohja:
-150 g margariinia
-3 dl vehnäjauhoja
-1 tt leivinjauhetta
-suolaa
-puoli dl vettä
Ensin nypitään muut aineet keskenään,lopuksi vesi joukkoon ja "sekoitetaan" kädellä tasaiseksi.Taikina jääkaappiin hetkeksi.
Täytteeksi laitoin
-100 g paistettua jauhelihaa
-paprikaa
-pienen sipulin
-valkosipulinkynnen
-1 muna
-2 dl ruokakermaa
-mausteet (suola,mustapippuri,valkopippuri,oregano,paprikajauhe)
ja päälle juustoraastetta
Käytän tota piirakkapohjan ohjetta moneen muuhunkin piirakkaan..
Nopea tehdä ja hyvä tulloo.
Toivottavasti Tatuoitu jätkäkin tykkää.
Näyttää kuivalle.
Ei uppoaisi ilman lisähöysteitä ei sitten millään.Näyttää kuivalle.
Onhan nekin ihan hyviä mutta liian rasvattomia ja kaikki tietää että ilman rasvaa olevat ruuat maistuu rosklta.Mä olen aivan ihastuksissani ihanasta leivontakirjasta, jonka löysin kirjastosta. Siitä lisää blogissani ja samasta paikasta kiinnostuneelle myös reseptit. Eli: mustikkametsän tarinoita: Leipomuksia
Tässä kuitenkin kuvat . Eli bageleita ja juustopatonkeja. Jälkimmäiset tuli vähän turhan paksuiksi
Ja sitten roskaruokaa. Pakastekebabia ja ihan kaupan ranskalaisia. Punainen kastike ja majoneesi kotitekoiset. Annokseen tuli salaattiakin, mutta otin kuvan tarkoituksella noin kun oli pointtina esitellä majoneesia (joka on miehen lemppari)
Olen tatuoitu jätkä!Onhan nekin ihan hyviä mutta liian rasvattomia ja kaikki tietää että ilman rasvaa olevat ruuat maistuu rosklta.
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja Lähestulkoon;25773421:Rasvaton makkara. vrt. kalkkunanakit, soijanakit jne.
Onneksi teidän ei tarvitse syödä, toiseksi meillä tykätään rapeasta pinnasta. Ei meistä kukaan tykkää kun pasta on löysää vettä, niin kuin yleensä aina kaikki tekee. Tuo ei sisältä ole yhtään kuivaa vain päällä on tuo rapea kerros.Ei uppoaisi ilman lisähöysteitä ei sitten millään.
Sulje suusi, muuten sinne lentää kevään ensimmäinen kärpänenMiksi ihmeessä noin hienojen leipomusten kohdalla ei saisi sanoa mistä ohjeet on bongannut ja viitata blogiin, jossa kertoo kirjasta enemmän?
:O
Mun mielestä pinta on makaronilaatikon paras osa. Onneksi lapset eivät tykkää, niin voin napata heiltäkin kuoret lautaselleniOnneksi teidän ei tarvitse syödä, toiseksi meillä tykätään rapeasta pinnasta. Ei meistä kukaan tykkää kun pasta on löysää vettä, niin kuin yleensä aina kaikki tekee. Tuo ei sisältä ole yhtään kuivaa vain päällä on tuo rapea kerros.