Löysin ystävän aviomiehen etsimästä salasuhdetta netistä...

• Viestiketjun aloittaja "Tonttu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25829988:
No et ainakaan vasikoi! Mitä v***a se sulle kuuluu mitä jotkin tekevät suhteessaan?! Varsinkin jos aavistelet miten siinä voisi käydä.

Käsittämätöntä kuinka joidenkin (yleensä naisten) pitää heti päästä kertomaan "suuret uutiset". Meinaatko että tämä nainen tulisi kiittämään sua omasta ja perheensä kärsimyksistä?

Get your own f****g life :mad:
Ja tässä tarinan sankari, pelkää ilmeisesti kiinnijäämistä.

"vieras"
Kun kaikki on niin hyvin teidän mielestänne, niin ettekö muustakaan valehtelusta tahtoisi kuulla? Perheen uusi auto olisikin ostettu varastetuilla rahoilla, mies olisi hirveissä veloissa jne, mutta ette tahtoisi tietää, koska olisitte halunneet elää siinä luulossa että kaikki on hyvin? Outoa porukkaa, tyhmää ja säälittävää.

[QUOTE="vieras";25837393]Kun kaikki on niin hyvin teidän mielestänne, niin ettekö muustakaan valehtelusta tahtoisi kuulla? Perheen uusi auto olisikin ostettu varastetuilla rahoilla, mies olisi hirveissä veloissa jne, mutta ette tahtoisi tietää, koska olisitte halunneet elää siinä luulossa että kaikki on hyvin? Outoa porukkaa, tyhmää ja säälittävää.[/QUOTE]

Jos tilanne olisi niin että varastetuista rahoista tai jättiveloista ei seuraisi kuitenkaan mitään eivätkä vaikuttaisi elämäämme millään tavalla niin en haluaisi tietää.

"vieras"
Jos tilanne olisi niin että varastetuista rahoista tai jättiveloista ei seuraisi kuitenkaan mitään eivätkä vaikuttaisi elämäämme millään tavalla niin en haluaisi tietää.
Sinulle siis totuudella ei ole mitään merkitystä? Et välittäisi siitä, että kumppanisi olisi roisto... Entä jos hän olisi murhaaja, välittäisitkö siitäkään, jos se ei vaikuttaisi elämäänne?

"Vieras"
Eli sinulle ei ole mitään merkitystä onko elämäsi vain kulissia, pelkkää valhetta päivästä toiseen? Kusetusta, linssiin viilausta, kunhan vain ei tule sinun tietoisuuteesi. Todella outoa.

"vieras"
Minä en ole kyllä vielä törmännyt yhteenkään naiseen, joka sallisi miehelleen muita naisia.
VRS,oma palstahäirikkömme.
Aloituksessaan hän kertoi miten antaa miehensä panna naispuolista ystäväänsä.
Miten sä sen olet voinut missata?

Ja siis kävihän siinäkin niin että ko.mies sai panna toista naista,mutta nainen ei saanut muihin miehiin koskea.

[QUOTE="Vieras";25837480]Eli sinulle ei ole mitään merkitystä onko elämäsi vain kulissia, pelkkää valhetta päivästä toiseen? Kusetusta, linssiin viilausta, kunhan vain ei tule sinun tietoisuuteesi. Todella outoa.[/QUOTE]

Miten sillä voisi olla merkitystä jos en sitä tiedä? Silloin sillä olisi merkitystä kun se paljastuisi.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";25837330] Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko
No et ainakaan vasikoi! Mitä v***a se sulle kuuluu mitä jotkin tekevät suhteessaan?! Varsinkin jos aavistelet miten siinä voisi käydä.

Käsittämätöntä kuinka joidenkin (yleensä naisten) pitää heti päästä kertomaan "suuret uutiset". Meinaatko että tämä nainen tulisi kiittämään sua omasta ja perheensä kärsimyksistä?Get your own f****g life

Ja tässä tarinan sankari, pelkää ilmeisesti kiinnijäämistä.[/QUOTE]

kirjoitus oli täyttä asiaa. Miksi et suvaitse erilaista mielipidettä?

"vieras"
[QUOTE="Vieras";25837506]kirjoitus oli täyttä asiaa. Miksi et suvaitse erilaista mielipidettä?[/QUOTE]

Ei pettämistä, pettäjiä ja pettäjän mielenmaisemaa kuulukaan suvaita.

Täällä kun on tälläisiä tiukkamoraalisia ihmisiä niin kertoisitteko hyvän ystänne (mahdollisesta) pettämisestä hänen miehelleen jota ette edes kovin hyvin tunne? Moraalisestihan tämä on näin päin aivan sama asia.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
[QUOTE="Vieras";25837564]Tuollaisen kylmän itsekkään kuvan susta on saanutkin.[/QUOTE]

Niin, miksi minä olisin se, joka kertoo asian? Tulen alasammutuksi joka tapauksessa, vaikka syyllinen kaikkeen on se pettäjä.

MINÄ olen sinusta tässä se kylmän itsekäs :LOL:

"Vieras"
Niin, miksi minä olisin se, joka kertoo asian? Tulen alasammutuksi joka tapauksessa, vaikka syyllinen kaikkeen on se pettäjä.

No mietippä nyt ihan vähän kauemmin! Sinä olet huolissasi vain itsestäsi, kuin ystävälläsi on kysymys koko elämästä, sen perustumisesta valheeseen ja kusetukseen. Mutta sinä et kerro, koska SINÄ joutuisit ehkä "alas ammutuksi".

Jos tuo ei ole itsekkyyttä niin ei sitten mikään. Mutta olet vielä niin itsekäs ettet edes näe sitä!

"vieras"

Vähän sama juttu, kuin pahoinpitelyyn puuttumisessakin. Siinä voi väliin menijää sattua. Sinultahan ei tarvitse edes kysyä, kuinka toimisit, kaikki sen jo tietävät. Kulkisit vain ohi.

[QUOTE="vieras";25837579]kertoisin. halveksin pettämistä toimintatapana.[/QUOTE]

Minusta pettämisestä tai mahdollisesta pettämisestä kertominen oman itsensä takia, on verrattavissa juoruiluun, jota itse halveksun.

[QUOTE="vieras";25837588]Vähän sama juttu, kuin pahoinpitelyyn puuttumisessakin. Siinä voi väliin menijää sattua. Sinultahan ei tarvitse edes kysyä, kuinka toimisit, kaikki sen jo tietävät. Kulkisit vain ohi.[/QUOTE]

Vittu mikä ääliö sinä olet, varmaan olet paras ystävä ikinä?

Soittaisin poliisille, muuta en taistelutaidottomana naisena voi tehdä. Vai voinko?

"vieras"
[QUOTE="Vieras";25837584]No mietippä nyt ihan vähän kauemmin! Sinä olet huolissasi vain itsestäsi, kuin ystävälläsi on kysymys koko elämästä, sen perustumisesta valheeseen ja kusetukseen. Mutta sinä et kerro, koska SINÄ joutuisit ehkä "alas ammutuksi".

Jos tuo ei ole itsekkyyttä niin ei sitten mikään. Mutta olet vielä niin itsekäs ettet edes näe sitä![/QUOTE]

Heh,olin ihan samaa kirjoittamassa mutta palsta ei suostunut sitä julkaisemaan..

Juuri näin. Miksi MINÄMINÄ kärsisin?

Koska se on ystäväsi etu, ihan sama kenen vika se on.

Täällä kun on tälläisiä tiukkamoraalisia ihmisiä niin kertoisitteko hyvän ystänne (mahdollisesta) pettämisestä hänen miehelleen jota ette edes kovin hyvin tunne? Moraalisestihan tämä on näin päin aivan sama asia.
Mä olen ainakin tehnyt selväksi ystävilleni että jos he joskus kumppaniaan pettävät niin ei kannata ainakaan minulle asiaa kertoa koska minä en hyväksy pettämistä alkuunkaan. Jos joku ystäväni tällaiseen hommaan lähtisi, kääntäisin selkäni ja en olisi hänen ystävänsä. Mutta en käräyttäisi.
Minusta ei voi verrata noita kahta, sillä ystäville olen lojaali, mutta en pelkille tutuille. Useimpien ystävieni miehet ovat jääneet minulle etäisiksi.
Sitten ne ystäväpariskuntamme, joista en osaa sanoa kumpaakaan osapuolta toistaan läheisemmäksi minulle, käräyttäisin molempiin suuntiin. Olipa pettäjänä mies tai nainen.

Miten niin on sama asia? Minä olen uskollinen puolisoni lisäksi myös ystävilleni, ja tuon kaliberin tiedon panttaaminen ystävältä tuntuisi minusta siltä, että miltei petän itse. Sitten taas jos ystävä uskoutuu minulle, niin miksi juoruaisin niitä asioita puolitutuille? Ystävyyssuhdehan se tässä on oleellinen, ei monikaan kertoisi puolitutuille oli sitten pettäjä tai petetty.

Jos sekä pettäjä että petetty olisi ystäviäni, tilanne olisi vaikeampi. Luultavasti en "juoksisi kertomaan" mutta en millään tapaa myöskään peittelisi asiaa jos toinen hoksaa jotain sinne päin kysyä. Ja myös vaatisin pettävää ystävää kertomaan itse puolisolleen tai ainakin lopettamaan vehtaamisen. Jos ei onnistu, niin luultavasti se ystävyyssuhde alkaisi kuihtua pois.

Itse ap:n kaltaisessa tilanteessa yrittäisin miettiä sitä, mitä se ystävä haluaa, en sitä mitä Metsänpeikko tai naapurin Jorma. Yleensä hyvien ystävien kanssa tulee puheeksi nämä pettämisasiat. Minä ainakin olen sanonut kaikille aina, että ehdottomasti haluaisin tietää, ainakin jos toinen pettää nyt. Vanhojen kaivelussa on sitten jo sävyeroja.

Minustakin parisuhde perustuu ennen kaikkea luottamukselle ja olisi kamalaa ajatella tuhlanneensa elämänsä petturin kanssa, oli se pettäminen sitten seksuaalista, henkistä tai vaikkapa rahallista. En usko että pystyisin jälkikäteen paljoa iloitsemaan niistä "onnellisista" vuosista, kun olisi voinut viettää ne yksinkin tai jonkun ihmisen kanssa, joka välittää minusta oikeasti. Toki sitä pitäisi nostaa pää pystyyn, nuolla haavansa ja jatkaa elämää, mutta mieluummin olisin yrittänyt voittaa vaikeudet tai potkaista äijä pihalle heti enkä kymmenen vuoden jälkeen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nöppönen

Yhteistyössä