Missä on tälläisten naisten itsekunnioitus? En voi käsittää tämmöistä.Jos se on mun mies, niin älä soita mulle. Mä en halua tietää.
Ja tässä tarinan sankari, pelkää ilmeisesti kiinnijäämistä.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25829988:No et ainakaan vasikoi! Mitä v***a se sulle kuuluu mitä jotkin tekevät suhteessaan?! Varsinkin jos aavistelet miten siinä voisi käydä.
Käsittämätöntä kuinka joidenkin (yleensä naisten) pitää heti päästä kertomaan "suuret uutiset". Meinaatko että tämä nainen tulisi kiittämään sua omasta ja perheensä kärsimyksistä?
Get your own f****g life
Sinulle siis totuudella ei ole mitään merkitystä? Et välittäisi siitä, että kumppanisi olisi roisto... Entä jos hän olisi murhaaja, välittäisitkö siitäkään, jos se ei vaikuttaisi elämäänne?Jos tilanne olisi niin että varastetuista rahoista tai jättiveloista ei seuraisi kuitenkaan mitään eivätkä vaikuttaisi elämäämme millään tavalla niin en haluaisi tietää.
Eli sinulle ei ole mitään merkitystä onko elämäsi vain kulissia, pelkkää valhetta päivästä toiseen? Kusetusta, linssiin viilausta, kunhan vain ei tule sinun tietoisuuteesi. Todella outoa.Jos tilanne olisi niin että varastetuista rahoista tai jättiveloista ei seuraisi kuitenkaan mitään eivätkä vaikuttaisi elämäämme millään tavalla niin en haluaisi tietää.
Vähän niinkuin jos näkee pahoinpitelynkin, niin ei siihenkään kannata sekaantua, kun ei se kuulu sulle.En ole ikinä ymmärtänyt miksi pitää sekaantua toisten henkilökohtaisiin asioihin.
VRS,oma palstahäirikkömme.Minä en ole kyllä vielä törmännyt yhteenkään naiseen, joka sallisi miehelleen muita naisia.
Tuollaisen kylmän itsekkään kuvan susta on saanutkin.En kertoisi. Ja jos ystäväni saisi tietää minun tietäneen, se on voi voi.
kertoisin. halveksin pettämistä toimintatapana.Täällä kun on tälläisiä tiukkamoraalisia ihmisiä niin kertoisitteko hyvän ystänne (mahdollisesta) pettämisestä hänen miehelleen jota ette edes kovin hyvin tunne? Moraalisestihan tämä on näin päin aivan sama asia.
No mietippä nyt ihan vähän kauemmin! Sinä olet huolissasi vain itsestäsi, kuin ystävälläsi on kysymys koko elämästä, sen perustumisesta valheeseen ja kusetukseen. Mutta sinä et kerro, koska SINÄ joutuisit ehkä "alas ammutuksi".Niin, miksi minä olisin se, joka kertoo asian? Tulen alasammutuksi joka tapauksessa, vaikka syyllinen kaikkeen on se pettäjä.
MINÄ olen sinusta tässä se kylmän itsekäs
Vähän sama juttu, kuin pahoinpitelyyn puuttumisessakin. Siinä voi väliin menijää sattua. Sinultahan ei tarvitse edes kysyä, kuinka toimisit, kaikki sen jo tietävät. Kulkisit vain ohi.Niin, miksi minä olisin se, joka kertoo asian? Tulen alasammutuksi joka tapauksessa, vaikka syyllinen kaikkeen on se pettäjä.
MINÄ olen sinusta tässä se kylmän itsekäs
Mä olen ainakin tehnyt selväksi ystävilleni että jos he joskus kumppaniaan pettävät niin ei kannata ainakaan minulle asiaa kertoa koska minä en hyväksy pettämistä alkuunkaan. Jos joku ystäväni tällaiseen hommaan lähtisi, kääntäisin selkäni ja en olisi hänen ystävänsä. Mutta en käräyttäisi.Täällä kun on tälläisiä tiukkamoraalisia ihmisiä niin kertoisitteko hyvän ystänne (mahdollisesta) pettämisestä hänen miehelleen jota ette edes kovin hyvin tunne? Moraalisestihan tämä on näin päin aivan sama asia.
Miten niin on sama asia? Minä olen uskollinen puolisoni lisäksi myös ystävilleni, ja tuon kaliberin tiedon panttaaminen ystävältä tuntuisi minusta siltä, että miltei petän itse. Sitten taas jos ystävä uskoutuu minulle, niin miksi juoruaisin niitä asioita puolitutuille? Ystävyyssuhdehan se tässä on oleellinen, ei monikaan kertoisi puolitutuille oli sitten pettäjä tai petetty.Täällä kun on tälläisiä tiukkamoraalisia ihmisiä niin kertoisitteko hyvän ystänne (mahdollisesta) pettämisestä hänen miehelleen jota ette edes kovin hyvin tunne? Moraalisestihan tämä on näin päin aivan sama asia.