Ä
"äityli"
Vieras
Millainen operaatio se poraus on 4 vuotiaalle. Nyt oli hampaassa reikä. Onko muiden lapsilla ollut saman ikäisenä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hienoa äidit! Onko kivaa viedä lapsi ¨kidutettavaksi'?
Sen siitä saa, kun nuollaan lapsen tuttia, syödään samalla lusikalla ja pussaillaan suulle.
hienoa äidit! Onko kivaa viedä lapsi ¨kidutettavaksi'?
Sen siitä saa, kun nuollaan lapsen tuttia, syödään samalla lusikalla ja pussaillaan suulle.
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25829758:oli 3v monta reikää, VAIKKA hampaiden harjaus aloitettiin heti ensimmäisestä hampaasta aamuin illoin. ja ei syönyt makeaa tai juonut mehuja...
Hampaiden oikeaoppinen hoito ei auta, jos olet tartuttanut lapsellesi streptococcus mutans -bakteerin omasta suustasi.
Minä olen aina hoitanut hampaitani erittäin hyvin ja testin mukaan, minulla on vain vähän tuota bakteeria suussa. Silti reikiä tulee lähes vuosittain ja olen jo nelikymppinen.
Miten ihmeessä tuon ikäisellä voi olla reikiä? Kyllä mielestäni kyse on siitä että lapsen hampaiden hoito on retuperällä ja herkkuja menee... ei siihen muuta puolustusta ole! Meillä 4v. syö herkkuja, molemmilla vanhemilla paljon reikiä, mutta lapsen hampaat pestään aamuin illoin...lapsella ei reiän reikää ja hammaslääkäri kehunut hampaat hyviksi.
Menkää vanhemmat itseenne.
Hienoa äidit! Onko kivaa viedä lapsi ¨kidutettavaksi'?
Miten ihmeessä tuon ikäisellä voi olla reikiä? Kyllä mielestäni kyse on siitä että lapsen hampaiden hoito on retuperällä ja herkkuja menee... ei siihen muuta puolustusta ole! Meillä 4v. syö herkkuja, molemmilla vanhemilla paljon reikiä, mutta lapsen hampaat pestään aamuin illoin...lapsella ei reiän reikää ja hammaslääkäri kehunut hampaat hyviksi.
Menkää vanhemmat itseenne.
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25830083::headwall: